imker schreef:haike schreef:Jammer dat het niet voor wp is, anders zou ik graag komen maar helaas. Iedereen veel succes!
Jeetje, dat komt even over als winstpuntbejag. Gewoon een wedstrijd rijden voor de fun, kan dat niet meer?
Je zou ook gewoon een klasse hoger kunnen starten, om eens te kijken hoe dat is.....
Ik beleef wel degelijk heel erg veel plezier aan wedstrijden, anders zou ik ook echt geen wedstrijden rijden! (kwam zo mss niet over).
Maar het is zo dat ik nog maar tot december bij de pony's mag rijden en ik heel erg graag nog naar de Z wil met oki. (Z bij de pony's is eerlijk gezegd altijd mijn droom geweest en met Haike zou ik dat ook allang gereden hebben als ze niet geblesseerd was geweest. Met oki viel mijn droom in deugen, mijn nieuwe doel was nog in de m1 te geraken, dat hebben we dus gehaald en nu heb ik toch nog hoop op de Z). Ik heb nu pas 1 wp in de M2, en ik zou er heel erg van balen als ik straks een wp rijd en hij telt niet mee.
Een klasse hoger starten, zou dan Z zijn en daar zijn we nog lang niet aan toe. We zijn pas net M2 gestart en dat is nog moeilijk zat.
Hopelijk snap je het zo een beetje beter.