lachen naar jury

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

lach jij naar de jury met groeten?

A: Nee
14 (9%)
B: ligt aan mijn humeur
25 (16%)
C:Ja
112 (74%)

Totaal aantal stemmen: 151

Jolanda89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 20:38

Op het moment dat ik mijn proef aan het rijden ben, denk ik echt niet aan lachen naar de jury. Doe ik dus ook niet.

Belli

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 20:42

Vroeger keek ik zo kwaad en streng tijdens een proefje (was helemaal niet de bedoeling, kzat gewoon ongelooflijk geconcentreerd bezig)
mn trainer en vader werden er gek van omdat ze dachten dat ik heel de tijd zat te mokken op mn paard, en dan moest ik tijdens het trainen beginnen lachen van hun, heel de tijd riepen ze lache lache lache... en ik begon dat te doen, en nu lach ik bijna atijd tijdens het rijden, al zitten ze te bokken en te doen, geef ik ff een streng gezicht en dn zegt mn achterhoofd precies, nee... lachen en dan gaat dat weer... raar maar waar... hehe

XXx

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 21:00

ik lach alleen bij t groeten.
Tenzij ik echt verdrietig ben. Dan lach ik niet Scheve mond
Beloon mijn paard wel altijd. Al stuiterde die de hele bak rond..

Steff_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 23:45

abigaillover schreef:
Ik lach altijd naar de jury! Haha! Ik vind het vriendelijk en beleefd, en ik doe het gewoon altijd Tong uitsteken

Ik ook

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 10:25

Probeer het vaak, maar vergeet het af en toe wel eens. Beloon paardje ook altijd na A, en zo uitgebreid mogelijk. Kan me dan wel ergeren als de jury dan niet meer kijkt.

Lame

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 11:28

Ik heb afgelopen zondag de jury een handkus gegeven...hahaha Lachen Haha!

We hadden clubkampioensschappen en we waren verkleed en deze actie paste wel bij mijn Georgina Verbaanuiterlijk...haha

Hij kon er erg om lachen, maar het heeft m'n punten niet geholpen.. was derde met 167 punten..

Ludora

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 12:54

Ik probeer altijd 'mild' geconcentreerd te kijken..... Ik kijk/keek dus ook altijd 'boos' als ik geconcentreerd aan het rijden was. (ik oefen nu dus ook thuis dat ik niet boos maar ontspannen kijk)

Als er iets fout gaat omdat mijn draakje schrikt of iets geks doet kan ik echt lachen, en als het heel erg goed gaat heb ik ook best een beetje een smile.......

Bij het afgroeten probeer ik ook altijd een tevrede glimlachje te geven. Altijd belonen na A !!!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 13:24

Pasha schreef:
hahaha hier precies hetzelfde verhaal Haha!
alleen kon mijn jury er niet om lachen... chagerein..
mja ik heb nog nooit zo gelachen onder een proef Tong uitsteken
en ja ik lag ook altijd wel ff naar de jury.. soms niet of met moeite Tong uitsteken

En die voorleester van jou dan Nagelbijten / Gniffelen Die was nog erger! Die lag gewoon helemaal krom en kon amper nog voorlezen!!! Haha! Knipoog

Ik glimlach aan het begin met groeten vaak even kort. Mijn laatste dressuurselectie liep gewoon weg fantastich, toen straalde ik echt met afgroeten. De jury was het met me eens dus die lachte vrolijk terug, en het werd beloond met een 1e plaats en 176 punten in de M1.

Vaak kan ik aan een jury al aflezen wat ze van de proef vond... soms toch handig Haha!

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 13:28

Ik neem het me telkens voor om te lachen, maar telkens ben ik weer zo geconcentreerd dat ik het helemaal vegeet. Nagelbijten / Gniffelen

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 13:33

Passionato schreef:
Ik probeer nooit te lachen.. ik doe dat meestal gewoon. Als ie loopt te stinkmoddern niet.. dan ben ik zo supergeconcentreerd om hem "in track" te houden.. maar als alles "vanzelf loopt" zit ik gewoon met een brede smile te genieten hoor!!

Oh ja, ik ook!! Ik vind wedstrijdrijden zo onwijs leuk! Ik kan er niets aan doen maar zodra het een beetje lekker loopt zit ik al met een grijns van oor tot oor gewoon genieten! Heerlijk!

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 13:55

secricible schreef:
Probeer het vaak, maar vergeet het af en toe wel eens. Beloon paardje ook altijd na A, en zo uitgebreid mogelijk. Kan me dan wel ergeren als de jury dan niet meer kijkt.

Tsja na A is je proef nou eenmaal afgelopen... Ik beloon m'n paard ook als we de bak uit gaan, maar dat doe ik voor m'n paard, niet omdat ik denk dat ik dan meer punten krijg Scheve mond .

Tijdens het groeten lach ik wel altijd (of poging tot...).

krientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 14:18

Ik lach altijd, ook onder de proef, dat is gewoon mijn gezicht. Schijnheilig Mijn instructrise zegt wel eens: mond dicht, maar dat lukt gewoon niet. Een keer op een buitenwedstrijd in Diever regende het keihard, toen ik mijn hoofd boog om te groeten liep er echt een enorme straal water van mijn cap naar beneden, Clown ik was net een dakgoot, toen lag ik zo in een scheur, ik heb geen idee meer hoe ik heb gereden. Tong uitsteken

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 15:07

Op het moment dat ik me meld bij de jury lach ik, maar tijdens het groeten echt niet hoor. Misschien een enkele keer. Ik krijg ook vaak te horen van omstanders dat ik moet lachen tijdens een proef, want ik zou zo sjaggie kijken Verward Nou dat heet geconcentreerd...

Laantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 15:26

Ik zit regelmatig naast de juri te schrijven, en heb wel gemerkt dat de meeste jurileden het lachen erg plezierig vinden.
Een jurilid zou dit misschien niet mogen zeggen, maar ik heb toch ook al vaak de opmerking: 'Die heeft een chagerijnige kop! Kijkt die altijd zo?' gehoord.
Een beetje lachen kan geen kwaad, het laat zelfs een goede indruk achter.
Zo kun je laten zien dat je je goed voelt, en dat ze zelfverzekerd bent. (Ook al ben je dit niet....)

Laantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 15:27

Misser schreef:
Tsja na A is je proef nou eenmaal afgelopen... Ik beloon m'n paard ook als we de bak uit gaan, maar dat doe ik voor m'n paard, niet omdat ik denk dat ik dan meer punten krijg Scheve mond .

Tijdens het groeten lach ik wel altijd (of poging tot...).

Je mag officieel toch helemaal niet belonen voor A?

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 15:43

Ik doe het nooit, let er niet echt specifiek op, als mn proef lekker ging, dan lach ik al uit mezelf. Maar als mn proef normaal ging of slecht ga ik ook geen poging tot doen, want dan ziet het er toch zo nep als ik weet niet wat uit

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 17:09

Laantje schreef:
Je mag officieel toch helemaal niet belonen voor A?

Waarom niet?
Zelf in de Grand Prix wordt beloond na een oefening

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 17:34

Niet voor de A, maar als je CMBA of CHEA of hoe dan ook de bak uitgaat, dan is het (althans bij ons ? ) de bedoeling dat je je nog een keernaar de jury draait en beloond.

@Misser: Uiteraard is die dan afgelopen, en uiteraard beloon ik voor mijn pony en niet voor de punten. Maar als er van ons verwacht wordt dat we na de proef de bak uitdraaien en voor de bak nog een keer stilstaan om te groeten,vindik het ook gepast dat ze daar nog eventjes naar kijken. Wat is anders de zin dat je nog moet draaien naar de jury, kan mijn pony ook belonen met mijn kont naar de jury toe, terwijl ik weer wegstap ofzo.

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 17:40

Shanna16 schreef:
En die voorleester van jou dan Nagelbijten / Gniffelen Die was nog erger! Die lag gewoon helemaal krom en kon amper nog voorlezen!!! Haha! Knipoog

Ik glimlach aan het begin met groeten vaak even kort. Mijn laatste dressuurselectie liep gewoon weg fantastich, toen straalde ik echt met afgroeten. De jury was het met me eens dus die lachte vrolijk terug, en het werd beloond met een 1e plaats en 176 punten in de M1.

Vaak kan ik aan een jury al aflezen wat ze van de proef vond... soms toch handig Haha!

Dan moet je zo'n secreet hebben dat je constant boos aan zit te staren onder je proef, dan heb je al zo'n voorgevoel..

Coot

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 17:50

Passionato schreef:
Een keer heb geweldig mijn lachen in moeten houden.. toen moest ik afwenden bij E en paar sec halthouden etc. Wat doe ik.. ga ik daar groeten!! dummie.. ik had het gelijk door en schoot zo in de lach! Ik heb mijn proef uitgereden en de eerste pas uit de ring bijna van mijn paard gepletterd van het lachen.. De jury lag trouwens ook krom Knipoog

Hier moest ik even heel hard om lachen Bloos Sorry Tong uitsteken

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-05 18:10

Laantje schreef:
Ik zit regelmatig naast de juri te schrijven, en heb wel gemerkt dat de meeste jurileden het lachen erg plezierig vinden.
Een jurilid zou dit misschien niet mogen zeggen, maar ik heb toch ook al vaak de opmerking: 'Die heeft een chagerijnige kop! Kijkt die altijd zo?' gehoord.
Een beetje lachen kan geen kwaad, het laat zelfs een goede indruk achter.
Zo kun je laten zien dat je je goed voelt, en dat ze zelfverzekerd bent. (Ook al ben je dit niet....)

ha altijd handig om te weten Haha!
handig zulke schrijfsters Tong uitsteken

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 18:13

secricible schreef:
Niet voor de A, maar als je CMBA of CHEA of hoe dan ook de bak uitgaat, dan is het (althans bij ons ? ) de bedoeling dat je je nog een keernaar de jury draait en beloond.

@Misser: Uiteraard is die dan afgelopen, en uiteraard beloon ik voor mijn pony en niet voor de punten. Maar als er van ons verwacht wordt dat we na de proef de bak uitdraaien en voor de bak nog een keer stilstaan om te groeten,vindik het ook gepast dat ze daar nog eventjes naar kijken. Wat is anders de zin dat je nog moet draaien naar de jury, kan mijn pony ook belonen met mijn kont naar de jury toe, terwijl ik weer wegstap ofzo.

Daar doen wij niet aan, vandaar dat ik 'm niet helemaal door had, sorry.

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 18:19

ik lach ook altijd even, jammer dat ik nooit kan aflezen bij de jury wat ze van mn proef vonden Tong uitsteken De meeste lachen ook niet terug hehe

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 20:07

Bij de eerste keer groeten lach ik altijd, dan tijdens mn proef ben ik met rijden bezig, maar op een dood punt kijk ik de jury wel eens aan. Met afgroeten lach ik ook altijd. Als er ruimte voor is stel ik mn pony even op op de korte zijde buiten de ring (in beeld van de jury) en beloon ik hem daar even.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 20:34

automatisch als ik de ring binnenkom
Wat er ook gebeurd, al loopt ze bij de E terwijl ik bij de B moet zijn, al kijkt mijn paard met haar hoofd tegen de sterren, al zie ik eruit als de grootste schande van de hele dag, keep smiling Haha! Haha!
Vroeger keek ik doodserieus, maar heeft mijn instructrice afgeleerd, nu zet ik altijd een soort van verwaande glimlach op mijn lippen probeer ik er zo uit te zien dat het lijkt alsof ik vind dat de proef te simpel is voor mij en mijn paard(ookal laat ik duidelijk het tegenovergestelde merken Haha! )Volgens haar ziet iemand die een vriendelijk(geen geforceerd) lachje op kan hebben er veel ontspannender uit dat iemand die met een lang zuur gezicht de lippen kapotbijt Lachen