Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Pasha schreef:hahaha hier precies hetzelfde verhaal
alleen kon mijn jury er niet om lachen... chagerein..
mja ik heb nog nooit zo gelachen onder een proef
en ja ik lag ook altijd wel ff naar de jury.. soms niet of met moeite
Passionato schreef:Ik probeer nooit te lachen.. ik doe dat meestal gewoon. Als ie loopt te stinkmoddern niet.. dan ben ik zo supergeconcentreerd om hem "in track" te houden.. maar als alles "vanzelf loopt" zit ik gewoon met een brede smile te genieten hoor!!
secricible schreef:Probeer het vaak, maar vergeet het af en toe wel eens. Beloon paardje ook altijd na A, en zo uitgebreid mogelijk. Kan me dan wel ergeren als de jury dan niet meer kijkt.
Misser schreef:Tsja na A is je proef nou eenmaal afgelopen... Ik beloon m'n paard ook als we de bak uit gaan, maar dat doe ik voor m'n paard, niet omdat ik denk dat ik dan meer punten krijg.
Tijdens het groeten lach ik wel altijd (of poging tot...).
Shanna16 schreef:En die voorleester van jou danDie was nog erger! Die lag gewoon helemaal krom en kon amper nog voorlezen!!!
![]()
![]()
Ik glimlach aan het begin met groeten vaak even kort. Mijn laatste dressuurselectie liep gewoon weg fantastich, toen straalde ik echt met afgroeten. De jury was het met me eens dus die lachte vrolijk terug, en het werd beloond met een 1e plaats en 176 punten in de M1.
Vaak kan ik aan een jury al aflezen wat ze van de proef vond... soms toch handig
Passionato schreef:Een keer heb geweldig mijn lachen in moeten houden.. toen moest ik afwenden bij E en paar sec halthouden etc. Wat doe ik.. ga ik daar groeten!! dummie.. ik had het gelijk door en schoot zo in de lach! Ik heb mijn proef uitgereden en de eerste pas uit de ring bijna van mijn paard gepletterd van het lachen.. De jury lag trouwens ook krom
Laantje schreef:Ik zit regelmatig naast de juri te schrijven, en heb wel gemerkt dat de meeste jurileden het lachen erg plezierig vinden.
Een jurilid zou dit misschien niet mogen zeggen, maar ik heb toch ook al vaak de opmerking: 'Die heeft een chagerijnige kop! Kijkt die altijd zo?' gehoord.
Een beetje lachen kan geen kwaad, het laat zelfs een goede indruk achter.
Zo kun je laten zien dat je je goed voelt, en dat ze zelfverzekerd bent. (Ook al ben je dit niet....)
secricible schreef:Niet voor de A, maar als je CMBA of CHEA of hoe dan ook de bak uitgaat, dan is het (althans bij ons ? ) de bedoeling dat je je nog een keernaar de jury draait en beloond.
@Misser: Uiteraard is die dan afgelopen, en uiteraard beloon ik voor mijn pony en niet voor de punten. Maar als er van ons verwacht wordt dat we na de proef de bak uitdraaien en voor de bak nog een keer stilstaan om te groeten,vindik het ook gepast dat ze daar nog eventjes naar kijken. Wat is anders de zin dat je nog moet draaien naar de jury, kan mijn pony ook belonen met mijn kont naar de jury toe, terwijl ik weer wegstap ofzo.