Jury's die niet kijken..

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-05 20:13

ik heb je gezien jah Lachen was ik zo herkenbaar dat je meteen weet wie ik ben? Knipoog
nou, ik had niet zoveel met haar dus. Beetje flauwe dingen op mn protecol ook, maja, goed, volgende keer heb ik weer iemand die me veel te veel punten geeft Knipoog

Jolanda89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 20:53

Ik heb als ik aant rijden ben ook nie door of de jury wel kijkt. Ik heb wel een keer gehad dat de jury het echt gewoon niet kon zien. Was 's avonds op een outdoorwedstrijd. Het was heel erg uitgelopen. En er was geen verlichting. Dus ik moest in het pikkedonker rijden Cool. Op m'n startcoupon stonden niks anders dan zessen.

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 21:32

Noukie schreef:
ik heb je gezien jah Lachen was ik zo herkenbaar dat je meteen weet wie ik ben? Knipoog
nou, ik had niet zoveel met haar dus. Beetje flauwe dingen op mn protecol ook, maja, goed, volgende keer heb ik weer iemand die me veel te veel punten geeft Knipoog

Nee, maar ik zag aan het berichtje van hetismij dat je bij Bakker had gestart (haar ken ik wel Knipoog), en de rest van de M2 ken ik allemaal, dus er was één onbekende bij de uitslagen (staan op startlijsten.nl) dus dat moest jij wel zijn Lachen. Maar ik wist het dus niet tijdens de wedstrijd, volgende keer zal ik je dus wel even aanspreken, Boktmeeting!!!

Careano

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 16:33

Ik heb het ook wel eens gehad.. best irritant.. Jah, laten we volgende keer met zijn 4-en meeten Haha! hetismij, astridastrid, noukie en ik Tong uitsteken

Maar goed, nu weer ontopic Haha!

benneton

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 19:35

Haha Haha! Ik kijk ook heel vaak naar de jury en naar wie er in de kantine zitten Haha!
Maar als mijn pony bv. changeert in de contragalop dan kijk ik naar boven en dan ziet die jury dat gewoon niet soms Verward maar ja , vind het niet erg want dan kunnen ze ook niet zien wat er fout gaat Tong uitsteken

Careano

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 21:32

Zo heb ik ook nog wat: Ik moest wijken, ik week de verkeerde kant op.. 7 voor het wijken Verward En Cookie stapt lateraal (in telgang) en bij de kringkampioenschappen had ik een 7 en een 8 voor de stap Verward Ik vind het niet erg hoor Tong uitsteken Zo ben ik kringkampioen geworden!

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-05 21:55

haha, nee, dan is het niet erg! Knipoog

offtopic: volgende keer dat ik weer bij jullie ga starten gaan we zeker even echt meeten!!

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 22:00

Ik vind het ook altijd behoorlijk irritant als je jury niet kijkt, kan ik me echt dood aan ergeren en dan krijgen ze het nog voor elkaar om er commentaar bij te zetten!!! Aah, heel irritant en frustrerend

Gjilke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 22:44

Zo heb ik eens in de M2 (of M1, weet het niet eens meer Bloos ) dat ik op X moest aanspringen in de rechtergalop, pony springt links aan, en daarna moest ik een volte 10 m rechts. Heb de galop hersteld, had voor beide onderdelen een 7...

Jeannette

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 23:08

Zo hoorde ik zondag op stal dat ( is al een tijdje terug) de jury aan het wegdommelen was.De schrijfster geeft hem een duwtje en hij zegt, oh dat punt een 6 dat een 5 etc. Blijkt de combinatie halverwege afgegroet te hebben..... Bloos
Ruiters kunnen tegenwoordig gecontroleerd worden op gebruik van "medicijnen". Bij sommige juryleden is een blaasproef geen overbodige luxe....

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 23:27

Ik heb een keer een buitenwedstrijd gereden waar de jury in de auto zat (meestal Haha! ) Dus ik afwenden, groeten even wachten en weer verder. Komt die jury boos de auto uit, dat ik was weggereden zonder te wachten tot de jury had terug gegroet. Sorry hoor, maar ik zag alleen maar een glimmende autoruit en de jury daarachter kon ik niet eens zien. Begonnen ze helemaal te zeuren dat ze me konden uitsluiten Verward Wat een gedoe om niks zeg Rolleyes

janna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 23:41

z