was ik zo herkenbaar dat je meteen weet wie ik ben? 
nou, ik had niet zoveel met haar dus. Beetje flauwe dingen op mn protecol ook, maja, goed, volgende keer heb ik weer iemand die me veel te veel punten geeft
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Op m'n startcoupon stonden niks anders dan zessen. Noukie schreef:ik heb je gezien jahwas ik zo herkenbaar dat je meteen weet wie ik ben?
nou, ik had niet zoveel met haar dus. Beetje flauwe dingen op mn protecol ook, maja, goed, volgende keer heb ik weer iemand die me veel te veel punten geeft
), en de rest van de M2 ken ik allemaal, dus er was één onbekende bij de uitslagen (staan op startlijsten.nl) dus dat moest jij wel zijn
. Maar ik wist het dus niet tijdens de wedstrijd, volgende keer zal ik je dus wel even aanspreken, Boktmeeting!!!
) Dus ik afwenden, groeten even wachten en weer verder. Komt die jury boos de auto uit, dat ik was weggereden zonder te wachten tot de jury had terug gegroet. Sorry hoor, maar ik zag alleen maar een glimmende autoruit en de jury daarachter kon ik niet eens zien. Begonnen ze helemaal te zeuren dat ze me konden uitsluiten
Wat een gedoe om niks zeg