L2 met dressuurhoedje? regio Brabant/ De kempen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 12:21

frostyxxx schreef:
ik vind dat als je in het L2 rijd, je wel heel goed kunnen rijden. maar als je al Z heb gereden kan je dat vast wel. maar eigelijk vind ik dat een hoedje een beloning is voor het zwoegen als je in het Z ben belandt.
maarja, het is jouw hoedje!

groetjes martine (ik rij zelf ook in het L2 bij de pony's en daar zag ik een tijdje terug ook iemand met een hoedje)

L2 ponies een hoedje... dat mag toch helemaal niet? Verward

Raiza

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 12:25

Ha Renske,

Ik zou hem gewoon opzetten als ik jou was. Wat kan jou het schelen dat andere het misschien stom vinden. Er zijn altijd wel mensen die wat te zeiken hebben over anderen, dan hoeven ze niet over hun eigen minpunten na te denken. Ik ga voor april in het M1 ook een keer met een hoedje rijden (van mijn instructrise). Ik weet ook niet of ik ooit in het Z kom, en dan kan ik als ik oud ben toch zeggen dat ik ooit met een hoedje gereden heb... Haha!

Veel succes met je nieuwe bijrijdpaard.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 13:03

Mag ik je dan uitlachen... Tong uitsteken

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 13:06

secricible schreef:
L2 ponies een hoedje... dat mag toch helemaal niet? Verward

Ik dacht ook altijd van niet, maar zag van de zomer een meisje bij de M1 ponies, pony liep voor geen meter maar dat meisje had wel een hoedje op, dus het zal wel mogen, want het waren de regionale kampioenschappen. Maar ze liep wel heel erg voor schut. (omdat het voor geen meter ging)

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 13:07

het mag niet. Bij pony's pas in het Z.

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 13:10

Wat vind je mooier, cap of hoedje Verward
Ik zou zeggen, zet lekker op

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 13:11

Gaat echt om een paard hoor. Lachen

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 13:12

Ik reageerde op Melanie15 Knipoog

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-05 13:21

ik kom net terug van een 'stormachtig' ritje op hem Nagelbijten / Gniffelen dus ik start de 1e keer sowieso met cap haha maar als hij eenmaal loopt, dan loopt ie ook echt om te kwijlen, aleen laat ie allemaal dingen zien die helemaal niet de bedoeling zijn in het L2 Clown
dus eerst wacht ik de 1e wedstrijd af gaat t goed dan zet ik mn hoedje op, heb er met Q hard genoeg voor gevochten om zover te komen, dat hoedje heb ik verdiend dus die paar keer dat ik hem nog mag dragen doe ik dat ook denk ik, iig als het idd een nette winstpunt waardige proef is!

jipkip

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 22:49

als jij dat zelf wilt zou ik het gewoon doen.. ik ben hoedjesfan! (geobsedeerd eigelijk. .heheh)

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 22:54

Melanie15 schreef:
Ik dacht ook altijd van niet, maar zag van de zomer een meisje bij de M1 ponies, pony liep voor geen meter maar dat meisje had wel een hoedje op, dus het zal wel mogen, want het waren de regionale kampioenschappen. Maar ze liep wel heel erg voor schut. (omdat het voor geen meter ging)

volgens mij hebben wij het over dezelfde Haha!

Toevallig een vosje??

Mirjammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 23:55

Gewoon opzetten! (Maar, zoals iedereen al zegt, wel zorgen dat je een goede proef neerzet natuurlijk Tong uitsteken)

Bij ons reed er pas zelfs iemand in de B met een hoedje, dat vond ik persoonlijk wel een beetje overdreven (ze won de rubriek trouwens wel met 179 punten... Clown )

Elm0MaiSj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 16:39

Nouw,,j moet het eigenlijk zelf weten.
Maar ik vind het als je in de L2 rijd, nogal verwaand overkomen als je met een dressuurhoedje aan komt zetten.
Mjaa,,als jij al Z gereden hebt zul je vast wel goed zijn!

Solitair

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 17:54

ik zou geen hoedje op zetten! als je het met een gewoon concour niet doet waarom zou je het met de kampioenschappen dan ineens wel doen?
als je een hoedje op zou zetten. moet je echt een zeer goede proef neerzetten. en vind ik dat je boven de 170 moet kunnen scoren.(ook op gewone concouren). als je een hoedje op zou zetten en je een slechte proef rijd. kijkt iedereen je de volgende wedstrijd aan en bijna allemaal hierzo zeggen ze dan: pfff...daar heb je dat meisje die met een hoedje reed tijdens de provincionale kampioenschappen. maar niet eens goed reed!

¡!Ellen!¡

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 17:42

Nee ik zou het denk ik niet doen, hoedje hoort echt bij het Z!
Het is idd een beetje zonde, maar ik neem aan dat je hoedje gewoon blijft passen..
Ik vind het meestal ook een beetje raar staan, een hoedje in het L, dus als je niet wilt dat mensen over je gaan praten zou ik het niet doen!
Maar aan de andere kant, je hebt met Quentin wel Z gereden dus opzich heb je het gewoon 'verdiend' Lachen

abcde123

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 23:29

Marrie schreef:
Vorige keer reed er iemand bij de Welsh Sportdag met een hoedje en die zette me toch een k*tproef neer (niet dat t bij mij goed ging Schijnheilig ) moest toch wel even lachen daarom. Maar goed net als RK zet, je moet wel een super proef neerzetten Haha!
ach en aan de andere kant schijt eraan hebben en er gewoon mee rijden. Geniet er van nu het nog kan Knipoog

Maar waarom moest je lachen dan? Kan zij erwat aan doen dat die niet goed ging! Ik denk dat het in de Z ook wel eens er niet zo best uit ziet Verward Verward DUzz maar jah, ik wil er verder geen probleem van maken Knipoog