KNHS onbereikbaar?????

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-05 18:27

Scum schreef:
Hier idem. Ze beweren gewoon dat wij niks hebben opgestuurd. Vanmorgen dan toch contact gehad met een onvriendelijke dame, en maar eventjes onvriendelijk teruggedaan.
Ze zeiden dat we eind deze week de spullen zouden krijgen. Waarom heb ik daar nou geen vertrouwen in? Verward

Ja, ik moest alles opnieuw faxen.. en dan zou alles gelijk behandeld worden, ik ben benieuwd. Ik vind het echt een zeer slechte organisatie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 18:38

Ik hoop ZO dat je meedoet, anders is het voor mij echt niet compleet !

Fleda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 18:45

Hier nog iemand.. Ook alles aangevraagd, maar ik heb nog niets gezien. Vandaag gebelt, om te vragen hoelang ze nog denken dat het duurt, maar ik moest tussen 9 en 12 bellen, maar zo te zien heeft dat niet zoveel nut.

Wedstrijd zondag heb ik maar afgezegt...

meisje333

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 20:09

Ik heb alles half november opgestuurd en ik heb tussen kerst en oud en nieuw gewoon mijn startkaart en coupons in de bus gekregen.

Het kan dus wel goed gaan bij de KNHS.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 20:32

Ik heb ze ook gewoon op tijd gehad, maar ik vind de bereikbaarheid niet fijn !

Gjilke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 11:54

Bij ons regelt het wedstrijdse secretariaat het, en die had dus een stuk of 8 op tijd opgestuurd, en 2 te laat. Die te laat waren zijn wel aangekomen, en de rest niet...

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-05 13:32

Gjilke schreef:
Bij ons regelt het wedstrijdse secretariaat het, en die had dus een stuk of 8 op tijd opgestuurd, en 2 te laat. Die te laat waren zijn wel aangekomen, en de rest niet...

ja, ik heb ze ook ruim op tijd (vroeg) in gestuurd.. en mensen die dat later hadden gedaan hebben nu alles wel.

Nathalie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 14:17

Nou ik heb mijn paspoort en startcoupons!!! Er bleek vanuit de rijvereniging nog een rekening open te staan, nou ik heb nooit een rekening gekregen(ik ben penningmeester) nou die bleek dus naar het verkeerde adres gestuurd te zijn!!!
Nou ik kan gelukkig op concours! Ze hebben nu het adres veranderd en ik heb de rekening betaald. Tja de volgende keer moeten ze niet zeggen dat het allemaal is op gestuurd terwijl dat helemaal niet zo is!!.
Jullie veel succes ermee!!!

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 15:15

Nog iemand met KNHS-troubles.
Ik had gen acceptgiro gekregen om mijn startkaart te betalen en met het intypen van mijn combinatienr kreeg ik de melding dat dit combinatienummer niet bestond. het leek erop alsof ze mij hadden uitgeschreven ofzo, terwijl dat helemaal niet gebeurt was.
Heb overleg gehad met onze penningmeester (belast met het contact met de KNHS) die ook al de hele maandag tevergeefs had geprobeerd te bellen met de KNHS voor een ander lid, dat as zaterdag selecties voor onze vereniging wilde starten (ze had net gehoord dat haar oude vereniging haar toch op tijd hadden uitgeschreven) maar die had dus ook nog geen startkaart en coupons binnen. Hij zou voor mij ook informeren.
Ik heb zelf ook gemaild, maar ik heb daar nog geen reactie gehad.
Heb onze penningmeester nog niet weer gesproken, maar kennelijk heeft hij contact gehad, want daarnet bij de post zat er een nieuwe startkaart 2005 met de rekening erbij!
En nu doet mijn combinatienummer het ook weer, als ik dat intyp op de KNHS-website, dus kennelijk werken ze wel daar in Ermelo...

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 16:45

KNHS zou gisteren mijn spullen op de bus doen. Helaas willen ze het niet naar mij sturen maar naar het secretariaat van mijn vereniging. Ik probeer vandaag vol spanning het secretariaat te bereiken of ze die spullen hebben gekregen. Het gaat er nu om spannen... zaterdag morgen moet ik de coupon hebben!!!

Gjilke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 18:21

Kwam vandaag ons secretariaat tegen. Ze had gebeld, ja ze zou het uitzoeken, moest later terugbellen. Dus gebeld, jaa diegene is nu om pauze. Half twee nog es gebeld, jaa nu even niet telefonisch bereikbaar.... Ze zou terugbellen.... we wachten in spanning af...

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 21:37

Halleluja! Ze zijn binnen bij ons secretariaat (na slechts 2,5 maand), alleen konden we daar vanavond niet meer terecht. Morgenvroeg dus meteen gaan halen! Tong uitsteken

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 19:00

Heb ondertussen wel contact gehad maar volgens mij wordt het starten met blanco coupons (erg duur GRRR)

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-05 19:01

Ir111 schreef:
Heb ondertussen wel contact gehad maar volgens mij wordt het starten met blanco coupons (erg duur GRRR)

Juist.. ik denk dat als ik alles binnen heb, even een uitgebreide klachtbrief stuur, want door hun schuld ben ik nu veel meer geld kwijt. Maar ik heb zo in om te starten zondag, train er al anderhalf jaar voor!!

Fleda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 01:38

Ik heb hem ook binnen! Haha!

RanouK

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 03:27

Zo te zien is het KNHS niet altijd even makkelijk...