23 jan kur op muziek te boxtel

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

laida

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-05 14:37

ik heb ze per mail gekregen
Wil je weten hoelaat je moet rijden?

laida

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-05 14:48

heey tess
ik heb even gekeken en het 4tal waar jij in zit moet als 5e om 10.40 uur en het andere 4tal moet als 11e om 11.40

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 16:02

laida schreef:
heey tess
ik heb even gekeken en het 4tal waar jij in zit moet als 5e om 10.40 uur en het andere 4tal moet als 11e om 11.40

Dankje wel!! Is alleen niet zeker of we gaan, allebei onze viertallen missen een ruiter Boos!

loonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 22:17

ja heb vandaag gehoord dat mijn instructiese er ook moest rijden.
misshcien dat ik ook nog wel ga kijken.

CiskaG

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 20:51

Loonie, dan heb je vast dezelfde instuctrice als ik en zit ik bij haar in het in hetzelfde 4-tal. Wij komen inderdaad ook vanuit Exloo naar Boxtel zondag.......Wel erg ver weg voor ons vanuit Drenthe, maar we starten gelukkig als laatse in de L en hoeven dus niet extreem vroeg te vertrekken.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 23:53

secricible schreef:
ik rijd ook mee, in L viertal van Leunen Haha!

Zit je dan bij Sjoerd en Iris in het viertal? Knipoog

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 09:32

Ja, inderdaad Scum. Waar ken je die van? Bloos
We hebben officieel 2 viertallen, beide van 5. Maar in het ene viertal is nu een pony op rust gegaan en 1 pony is kreupel geworden gisteren. Dus als er geen oplossing komt kan dat viertal niet rijden.
Andere viertal (waar ik dus ook bij zit) is nu nog wel net met 4, want Sjoerd heeft de pony ook op rust gezet. (Volgens mij de nieuwste rage op de club :S)

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 10:08

Ik ken ze uit het SGW trainingsgroepje. Doe ze maar de groeten van mij. Is Merelin dan kreupel?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 13:17

secricible schreef:
Ja, inderdaad Scum. Waar ken je die van? Bloos
We hebben officieel 2 viertallen, beide van 5. Maar in het ene viertal is nu een pony op rust gegaan en 1 pony is kreupel geworden gisteren. Dus als er geen oplossing komt kan dat viertal niet rijden.
Andere viertal (waar ik dus ook bij zit) is nu nog wel net met 4, want Sjoerd heeft de pony ook op rust gezet. (Volgens mij de nieuwste rage op de club :S)

Ben blij dat jullie nog reserve hebben, Haha! wij hebben 2 viertallen van 4 ruiters. En aangezien 1 gezin op vakantie gaat tijdens een wedstrijd en die in beide viertal een ruiter hebben, houden we twee 3-tallen over. Boos!

loonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 14:05

oh CiscaG wat leuk whaha ina bedoel ik dat zal dan wel dezelfde zijn haha dat is wel leuk..

heel erg veel sucses he!

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 21:44

Scum schreef:
Ik ken ze uit het SGW trainingsgroepje. Doe ze maar de groeten van mij. Is Merelin dan kreupel?

Geen idee wat hij precies heeft, maar liep idd laatste tijdniet zo goed. Nu zijn onze hele viertallen omgegooid, hebben er nu gelukkig toch nog 2 van vier.

LadyLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 21:47

Wij hebben een L Paarden Friezen viertal en M pony viertal, paardenviertal onder de
naam van de Hollandse IJsselruiters en de pony's onder de naam De West Stichtse Ruiters!
Ik zelf kom dan niet!

CiskaG

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 21:05

loonie schreef:
oh CiscaG wat leuk whaha ina bedoel ik dat zal dan wel dezelfde zijn haha dat is wel leuk..

heel erg veel sucses he!

Ja inderdaad Ina, je hoort vast wel van haar hoe het ging (het is de eerste keer dat we mee doen!)

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 00:37

onze club *gemonde* doet ook mee..... En tis natuurlijk in mn woonplaats. Jammer dat ik zelf al wedstrijd heb morgen, anders was ik wel komen kijken..

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 17:18

*grinnikt* We zullen vast zijn opgevallen bij iedereen vandaag. Wij waren dus het viertal dat met de kont naar de jury stond Bloos! Meisje achter mij zat helemaal verkeerd,dus wewaren het helemaal kwijt. Echt, we hebben zo'nlol gehad Haha!

LadyLuna,volgensmij heb ik julliezien lopen met die friezen!

Wollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 18:54

CiskaG
Citaat:
Ja inderdaad Ina, je hoort vast wel van haar hoe het ging (het is de eerste keer dat we mee doen!)

Nou gefeliciteerd dan he!! De eerste keer indoor 4-tal en dan als 2e eindigen. Goed begin voor Exloo!

Was het nog gezellig met zn allen in de vrachtwagen Haha! ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 19:12

secricible schreef:
*grinnikt* We zullen vast zijn opgevallen bij iedereen vandaag. Wij waren dus het viertal dat met de kont naar de jury stond Bloos! Meisje achter mij zat helemaal verkeerd,dus wewaren het helemaal kwijt. Echt, we hebben zo'nlol gehad Haha!

Klopt, jullie zijn idd opgevallen!! Een troost, jullie zijn niet de eerste die dit overkomt, helvoirt vorig jaar ook.

Wij waren 8ste geworden, niet verkeerd voor een viertal met 2 groentjes. Op het begin was er nog een beetje spanning in de pony's maar dat was daarna ver over.

Hoeveelste waren jullie?

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 20:18

Nee, ons paardenviertal is het ook opgevallen. Komt door de bak daar, die is vreselijk storend. We hadden dus officieel een 4tal met reserve maardoor alle pech hebben we nu net een 4tal, met ruiters die op andere pony rijden enzo, dus moest op de wedstrijddag hele opstelling nogworden omgegooid. Meisje dat dus 2 was had nognooit als nummer 2 gereden en moest dus voorop, en ze was harstikke zenuwachtig (had nognooit viertal gereden, zaten ookmet 2 groentjes er tussen en eentje die 2 jaar geleden alleen eenkeer had meegedaan)
En vorig jaarin die bak ging het dusook mis, omdat de jury niet bij de kantine zit en we gewend zijn op de kantine te richten en naar de kantine toe te rijden. Was dus al meteen in de war met waarik moest opstellen.
Ze was dus gewoon aan het rijden, en bijde volte halsstrekken maakte ze anderhalve volte,in plaats van één volte. Dus ze kwam achter ons, nog niets aan de hand uiteraard, maar die jongen achter haar begon toen dat ze dus nog af moest wenden, dus datdeed ze maar, terwijl ze beter achter ons had kunnen blijven. Entoen bij het einde dacht ik: oh, da komt nog goed, zij draaien en komen naast ons (wat de bedoeling was) dus ik ging over in stap. Zegt meisje achter mij: we zittne verkeerd, en vervolgens komt ze aan de verkeerde kant langs me. Ik zeg: Je zita an de verkeerde kant.
"Nee, we zitten VERKEERD" Dus ik kijk voorzichtig naar achter :| poedersuiker! De jury staat achter ons!
"Dat zegik! We zitten verkeerd."
Dus wat er precies is gebeurt weten we ook niet, het was op te lossen aan het einde, maar had gewoon niet door dat we verkeerd om stonden.

We waren trouwens 9de, dus ookniet slecht voor zo'n proef. Waren jullie met die bonte pony? Gaaaap

laida

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-05 20:36

wij hadden een best nette proef met wat kleine storingkjes .
we hadden ook niet zo fijn losgereden want het schuifde ontzettend buiten op het gras.
we zijn toch nog 4e geworden.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 20:39

jah, het gras was echt heel irritant. We hebben maar een beetje ingestapt op het gras en zijn toen naar de stenen gegaan, daar de hals losgemaakt en toen maar binnen losgereden.

KatrienVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 21:21

Wij zijn uiteindelijk 7e geworden, we hadden een paar kleine foutjes maar de proef liep wel goed, maar buiten was idd niet zo geweldig, wij waren gelukkig precies voor de bui binnen:)
Weet iemand hoe het losrijden is geregeld in Helden, daar hebben ze wel 2 binnenbakken toch?

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 21:31

Heej Tess,
Wel een beetje hard om het nou GROENTJES te noemen.
Maar wie versta jij onder GROENTJES?

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 22:54

waarschijnlijk mensen die het nog nooit hebben gedaan :S

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 23:26

Helden heeft 2 binnenbakken, en een omheinde buitenbak van zand.

laida

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-05 23:53

onze club heeft vorig jaar ook in helden gereden en toen moest je eerst in de buitenbak losrijden (wat erg modderig was) en net als vandaag dan even naar binnen