Supersnelle KNHS

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

ElanII

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 13:32

Fijn voor je dat het zo snel gegaan is en jammer voor degenen die zolang moeten wachten.
Mijn paard staat (nu nog) om de hoek bij de KNHS in Ermelo; ik kom erlangs als ik naar hem toega, dus toen zijn paspoort overgeschreven moest worden heb ik het persoonlijk langsgebracht en een week later kon ik het weer ophalen.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 01:32

nou heb vrijdag al weer een papier terug gehad van knhs met een briefje waarop ik nog eens toestemming moest geven voor het feit dat ze het indificatie nummer in het paspoort konden zetten.

snel weer terug gestuurd.....nou in spanning afwachten

maarre krijg je eerst een acceptgiro thuisgestuurd ofzo? wie weet hoe dat werkt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 08:14

naadje24 schreef:

maarre krijg je eerst een acceptgiro thuisgestuurd ofzo? wie weet hoe dat werkt?

Ik moet altijd gewoon aan ons wedstrijdsecretariaat betalen en zij regelt verder alles.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 08:42

Even ter illustratie: ik stuurde gisteren een mailtje naar de Nieuw-Zeelandse hippische bond omdat ik iets wilde weten. Nog niet eens naar iemand persoonlijk, maar naar het algemene informatie-adres. Krijg ik de volgende out of office reply terug:

Citaat:
Thank you for your email. I will be out of the office on leave from midday 24 December until 10 January 2005.

I will respond to your email on my return.

Zou de KNHS eens moeten doen, dan is hippisch Nederland te klein! *LOL*

Maar in Kiwiland kan dat dus blijkbaar, de tent op slot gooien tussen kerst en half januari. Relaxte lui, die Kiwi's. Knipoog

melody2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-04 18:35

Zoals de KNHS telefonisch had toegezegd, kreeg ik vandaag al het paspoort van mijn pony binnen. Supersnel en keurig afgehandeld. De positieve kanten zijn er dus wel degelijk bij de KNHS, al hoor ik sommige anderen hier wel anders over.

TequilaRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 19:41

Mmmm, ik hoop dat het bij mij dan net zo snel gaat. De KNHS krijgt nu natuurlijk wel weer veel te verwerken voor 2005!! Mijn aanvraag is ook pas laat de deur uitgegaan, ik hoop dat ik 'm voor 22 januari binnen heb. Want ik heb me al opgegeven voor dan...