Maar een show/demonstratie kan je uiteraard niet vergelijken met de wedstrijden waar meer concentratie nodig is en minder trukjes uit de kast gehaald hoeven te worden om het publiek op te zwepen.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:Van een Fries tussen de dressuurhekjes loop ik niet snel warm,
Horsedances schreef:
Anky met Salinero en Edward met Lingh hebben de laatste tijd toch duidelijk aangetoond dat de 200 jaar geleden geschreven regels en wetten al lang door de moderne juryleden aan de kant geschoven zijn.Theo
jaggie schreef:mooie fries, aparte muziek ook! maar verder ben ik het wel met enkele hier eens dat het rijtechnisch nog geen topkwaliteit is, maar dat wil niet zeggen dat het beeld niet mooi is hoorlaat staan dat ik haar dat ooit na ga doen.
Pieterr schreef:Ik wil niets over de sportieve prestatie zeggen, maar ik was dit stukje in de zetel aan het bekijken en m'n vriend die naast me zat en de muziek hoorde zei spontaan dat de muziek wel goed was voor een kür (echt waar). En dat voor iemand die normaal zot wordt van "die stomme kermismuziek" op een wedstrijd!