Ben het helemaal zat

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Oranje007

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 23:41

Nooit zeggen dat je het goed vond Verward
ja raar maar waar Lips are sealed nietz zeggen dus
:d amelie

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 23:43

Weet je wat? Ga zelf de jurycursus volgen en ga lekker jureren. Fijn een paar uur naar combinaties kijken waarvan de meesten het gewoon net niet zijn en sommigen waarschijnlijk nog beter een half jaar thuis hadden kunnen door oefenen. Soms vraag ik me wel aans af waarom ik toch zonodig die cursus heb gedaan. Het is toch nooit goed.

Neem je proef eens op op de video en kijk kritisch naar jezelf!

xjessx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-04 23:44

Nee ik zeg gewoon niks meer, als ze vragen hoe ging het? zeg ik gewoon mmm weet niet zie ik dalijk wel op m'n protocol Knipoog lijkt me een beter idee

xjessx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-04 23:47

KarinvdM schreef:
Weet je wat? Ga zelf de jurycursus volgen en ga lekker jureren. Fijn een paar uur naar combinaties kijken waarvan de meesten het gewoon net niet zijn en sommigen waarschijnlijk nog beter een half jaar thuis hadden kunnen door oefenen. Soms vraag ik me wel aans af waarom ik toch zonodig die cursus heb gedaan. Het is toch nooit goed.

Ja ik ga mn proef ook op video nemen, en die proeven gaven gewoon een goed gevoel en had wel beter verwacht, komt misschien een beetje arrogant over maar dit was gewoon onterecht!! Had gewoon meer verwacht en iedereen die zat te kijken ook!!

Alikesflame

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 00:55

oliebol happens. heb ook 1 keer gehad eerste proef ging klote. had verwacht rond de 150 2e ging super dacht daar zit zeker 165 in. nou nee 1e proef 168 2e 150 (de eerst jury puntte te hoog, 2e was er volgens mij maar 1 iemand met winst van de 30)

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 13:27

Mijn eerste wedstrijd van de zomer had ik 155. Jammer, maar de volgende keer dus nog beter onze best doen Lachen

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 14:59

Dan moet je een echt goede proef neerzetten zodat ze niet om je heen kunnen. Het is heel simpel: je krijgt zoveel punten als je verdiend hebt.
De ene jury jureert wat hoger als de andere, maar dan moet je er maar voor zorgen dat je je paard zo goed voor elkaar hebt dat je ruim in de punten rijdt. Dan hoeft het hoog of laag jureren ook nooit meer discussiepunt te zijn.
Rijd je rond de 156, dan kan het zijn dat je net wel of net niet een winstpunt rijdt en dan kan het ook best zijn dat jouw mening net iets anders is als die van de jury. Kan gebeuren...

Als er trouwens halsstrekken gevraagd wordt, dan wordt er naast het halsstrekken echt nog wel gekeken of je paard recht is en of hij niet uitzwaait. Want bij het halsstrekken hoort je paard nog wel zijn achterhand te gebruiken en aan de hulpen te zijn.

peeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 15:47

KarinvdM schreef:

Hoor ik hier een jurylid dat gefrustreerd is dat er altijd gezeurd wordt over de punten Schijnheilig Zal altijd blijven gebeuren, daar moeten ze misschien ook eens aandacht aan besteden op jurycursus: 'Hoe om te gaan met ontevreden klanten' Knipoog

peeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 15:48

Kitty schreef:
Als er trouwens halsstrekken gevraagd wordt, dan wordt er naast het halsstrekken echt nog wel gekeken of je paard recht is en of hij niet uitzwaait. Want bij het halsstrekken hoort je paard nog wel zijn achterhand te gebruiken en aan de hulpen te zijn.

Hiep hoi, daar heb ik bijna altijd een 8 voor Haha! Zelfs in mijn laatste proef, waar voor de rest veel 4en en 5en inzaten Lips are sealed