Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
yokie schreef:Dat je dit soort dingen onthoudt zeg. Kan het niet zo zijn dat de schrijver een fout had gemaakt (bijvoorbeeld omdat hij/zij achterliep met punten invullen)? Dat er dus geen sprake is van een kwaadwillende jury die het perse op jou heeft voorzien?
Het valt me op dat er de laatste tijd weer veel gemiept wordt over jury's en de beoordelingen. Is het 'in'?
MissSisa schreef:Ach ja er si al een heel topic over geweest. Ze vinden dat ik al helemaal geen wp had moeten krijgen omdat: Hij liep met halthouden elke keer een pasje naar voren. Doet hij anders nooit. Nu dus wel dus ik trok hem een beetje terug.
Was idd wel balen had toch minstens 160 verwacht. En ook nog selectie voor RK. N
Ctal schreef:Jij ookhaha je kwam opeens bij ons aan dat tafeltje zitten..en ik was dat kind wat geen ene reet terug zei zo'n btje haha..
Ga je in maart weer?
steffie4ever schreef:whaha ooohw jij![]()
k meet wel veel bokkers met wedstrijd![]()
eerst melanie15 en nu jouw![]()
wel cool eigenlijk... ik ga in maart misschien, ik hep de selecties in januari en als ik naar wanrooij mag dan ga ik niey want die kampioenschappen (in wanrooij) zijn ook op 5 maart....
ga jij wel?