Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MissSisa schreef:Heb je dat ook weleens dat allemaal mensen tegen je begin te schelden (op wedstrijd dan) omdat ze denken dat je hun express in de weg rijdt terwijl je ze eigenlijk in jouw ogen niet in de weg rijdt
Soraya92 schreef:Ik had t laatst nog , kwam ik de bak binnen , allemaal van die arrogante meisjes kijken en zeggen : phoe...zeker een verwende trut is dat .. Dus ik zei heel hard PARDON! En zij weer van jah je ziet t aan t harachement.
Nou sorry maar toen brak mn klomp....als ik geeneens mag bepalen wat ik(en mams:O) mooi vind! Is toch te gek! Okeej...mn pony ziet r miss iets te overdreven uit maar ik vind t mooi! dus sow what!
(Alles in het bruin ,hoofdstel,springzadel,singel buikflap + bont , borsttuig/martingaal combi , leren peesjes + strijk met ingelegd bont..en onder het zadel een bontje,springshabrak! )
SRRY maar ik moest dit even kwijt!denken ze dat ik het gratis krijg ofzo ...ik moet er ook mn salarisje voor neerleggen!
MissSisa schreef:Maar met springen rij je eigenlijk altijd op de linkerhand. Het si wel irritant als mensen dan ineens rechts gaan rijden als je daar met zn 20-en rijdt
Loezjuh schreef:Wat ik ook zwaar irritant vind is dat ik een parcours van 90 cm spring, en de helft tijdens het losrijden niet hoger dan 50 cm wil springen. Logica? Neuh.. Ik spring liever 1.10 m met losrijden om in het parcours te kunnen lachen over de hoogteMaar zodra de oxer breder dan 20 cm staat, is er wel weer een pappie met tintelende handjes om de staanders zo dicht mogelijk bij elkaar te zetten en dan ook nog maximaal 50 cm. Zoo frustrerend
![]()
Vooral als je nog 1 hindernisje wilt springen, meteen daarna de ring in moet en je oxer tijdens het aanrijden opeens blijkt omgetoverd te zijn tot een kruisje..![]()
Maar je bent nou eenmaal niet de enige die losrijd![]()
Alikesflame schreef:Patos het is zo makkelijkof zijn er bij jullie in de buurt alleen ruziezoekers? hier praten we met elkaar en gunnen we elkaar ook nog wat
MissSisa schreef:Heb je dat ook weleens dat allemaal mensen tegen je begin te schelden (op wedstrijd dan) omdat ze denken dat je hun express in de weg rijdt terwijl je ze eigenlijk in jouw ogen niet in de weg rijdt