Het ging deze keer wel mis :(

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-04 10:19

love_sander schreef:
ja ik denk het einglijk ookwel. Ze zou er denk ik mee hebben gezeten, end at ze het daarom eventjes ergens neer moest zetten. SORRY MISSSISA

Ja, want hij was weer een beetje uit de stop. Met losrijden ging hij super en toen deed hij dit. Hij had ook wel eens met losrijden, dan ging ik springen en dan net wel springen. Schijnbeweging. Nou dan kan ik het wel in het parcour vergeten. Maar deze keer ging het echt lekker. Maar hij was ook weer te gespannen toen hij binnen kwam(lama spelen). Door de omgeving enzo(alles versiert met lichtjes en een auto in de hoek van de bak).
Maar bedankt dat je sorry zei

Brammetje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 10:32

daantjuhhh schreef:
nou ja 5 meter is altijd nog beter dan wat die van mij een x gepresteerd heeft dat was namelijk 15 meter...

der stonden van die enge oranje pionnen in de oxer!!! brrr.. stel je voor dat ze bijten Haha!

oeps sorry!! verkeerd gelezen denk ik dan Bloos
ja joh pas op hoor die enge pionen bijten!! heb ik vroeger ook wel eens gehad springwedsterijd op de manege allemaal enge dingen en opeens kwamenze op me af en begonnen ze te bijten naar de pony waar ik op zat Knipoog Tong uitsteken just joking Tong uitsteken

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 15:13

Brammetje16 schreef:
oeps sorry!! verkeerd gelezen denk ik dan Bloos
ja joh pas op hoor die enge pionen bijten!! heb ik vroeger ook wel eens gehad springwedsterijd op de manege allemaal enge dingen en opeens kwamenze op me af en begonnen ze te bijten naar de pony waar ik op zat Knipoog Tong uitsteken just joking Tong uitsteken

ja,, hehehe

dat was een 3kwart arabier en dat beestje ziet echt alles al van 20 meter afstand, erg vervelend soms!
maar goed het leverd wel grappige situaties op