En over *****tijden gesproken, ik ben als aller eerste!!!! Stond eerst op de wachtlijst, maar ben er nu als nr 1 bij gezet. Nou daar gaat mn wp, vorige keer in S'woude moest ik ook als 1e en toen deed ze t ook nie

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Vajramani schreef:De jury is mevrouw Stelma, ik weet niet hoe ze jureerd, ze heeft pas de cursus gedaan.
Succes! ( ook al is het vroeg)
LuvdaTossa schreef:Nou ik had 148 en ben SUPERBLIJ!!!!!
Ze liep goed, alleen ik heb het in het begin een beetje verknald! Maar ben zo ontzettend blij met deze punten! Vergeleken met vorige week zijn we al weer met sprongen vooruit gegaan!
Heb het net op de video terug gezien, tjonge wat is het toch een mooi paardjeNou ja, soms een trutje dan
Nietwaar Alike?
NehnaDagmar schreef::o Wou mn berichtje net gaan wissen![]()
Hoeveel punten had Anita, Minke? Jammer dat DEO de uitslag nooit op startlijsten zet
Viennanova schreef:@ Royaltjuh: Van wie krijg jij les dan? Daar ben ik heel benieuwd naar! En Vajramani: Natuurlijk rijd ik ze alleen in de grote bak, er is in de kleine bak niet zoveel ruimte voor Jepsie om te racen!
Vajramani schreef:De jury is mevrouw Stelma, ik weet niet hoe ze jureerd, ze heeft pas de cursus gedaan.
Succes! ( ook al is het vroeg)