Solide schreef:Waar kan je die dan kopen of bestellen???
Volgens mij overal!
Ik heb ze vorig midden in de zomer
 meegenomen uit Zweden, veel voordeliger!
 meegenomen uit Zweden, veel voordeliger!                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Wienna schreef:Ik heb ze nu 2 weken van de Divoza, en het bevalt super!!!
Heerlijk warme voeten!! Met rijden is het even wennen, maar niet hinderlijk vind ik
 )
)
 , dat mocht trouwens ook wel voor dat geld
 , dat mocht trouwens ook wel voor dat geld  . Verder heb ik voor het rijden jophurs met leren minichaps, of gewoon leren laarzen met in de winter wat dikkere sokken en een pantykous en heb dan geen last van koude voeten
 . Verder heb ik voor het rijden jophurs met leren minichaps, of gewoon leren laarzen met in de winter wat dikkere sokken en een pantykous en heb dan geen last van koude voeten  .
 .                                                         

Citaat:Alleen met rijden heb ik wel soms na de gallop dat me voet vast zit in de beugel door de breede voet
 als je eraf lazert in galop, blijf je dus mooi hangen, dat is erg fijne ervaring, kan ik je vertellen... helaas is het mij ook een keer gebeurd, maar dan wel met lederen rijlaarzen èn veiligheidsbeugels
  als je eraf lazert in galop, blijf je dus mooi hangen, dat is erg fijne ervaring, kan ik je vertellen... helaas is het mij ook een keer gebeurd, maar dan wel met lederen rijlaarzen èn veiligheidsbeugels   

smurf schreef:ik het de Rimfrostst van Mountain Horse, die zitten heerlijk warm, zijn waterafstotend en je kan er nog fatosenlijk mee rijden ook.