Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
toen was ik heeeel blij. Natascha13 schreef:Me zus is een half jaar in de m1 en mag al bijna m2 en heeft de hippiade een bezoek aan gedaan.
Maar bij mij doet ze het niet anders had ik allang l2 gereden op zn minst.
Natascha13 schreef:Ik rijdt B en mijn zus nu M2 op dezelfde pony.
Maar ik haal maar geen winstpunten wat ik ook doe.
Heeft iemand tips??????
[Edit Karin] titel duidelijker gemaakt

Kijk je protocollen na en bedenk hoe je het beter had kunnen doen en ga dat thuis trainen. Rijd wat profjes tussendoor, maar ga niet de hele tijd dezelfde proefjes oefenen anders leert je pony die uit z'n hoofd en dat wil je al helemaal niet. en btw: 7 winstpunten zijn best veel, met 10 mag je naar de L1. Ga daar vast voor oefenen... Start anders een maandje, of 2 maanden geen wedstrijden, neem even een pauze om door te trainen en pak de wedstrijden dan weer op.! Ik heb in de winter altijd een beetje een winterdip, maar het boeid me weinigw ant ik weet van mezelf dat het mijn eigen schuld is als ik bv 129 heb. Jammer dan, volgende keer beter. Als je zelf niets duidelijker word van je protocollen, ga dan eens na afloop even naar de jury toe en vraag waarom je die 4 voor dat onderdeel hebt, en waarom je die 5 voor dat onderdeel hebt.. zo word je ook een stuk wijzer!!