Losrijden lukt niet

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Suzy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-04 23:21

gijsenkim schreef:
Ik ben daar altijd heel bijdehand in geweest..........

Ik riep altijd heel hard door de bak. ZO EN NU ALLEMAAL VAN HAND VERANDEREN Haha! Haha! Haha!

Als iedereen op dezelfde hand rijd is dat gewoon een stuk structureler

Haha! Das wel een goeie tip, alleen denk ik dat ik meer zo'n reacties krijg >;) >;) >;) , dan een actie

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 10:38

gijsenkim schreef:
Ik ben daar altijd heel bijdehand in geweest..........

Ik riep altijd heel hard door de bak. ZO EN NU ALLEMAAL VAN HAND VERANDEREN Haha! Haha! Haha!

Als iedereen op dezelfde hand rijd is dat gewoon een stuk structureler

Zo 1 moet niet bij mij in de bak rijden, want dan ga ik expres de andere kant op Schijnheilig Tong uitsteken

Ik vond het losrijden in het begin ook moeilijk, reed met mn haffie tussen allemaal van die kakker-pony's om het zo maar ff te zeggen Haha! Hof was in het begin ook erg stijf, omdat ik gewoon niet durfde los te rijden, bang voor een botsing. Ik zat toen ook nog wat voorover, dus het leek al helemaal niks Haha! Nu durf ik wel te rijden, en als iemand steeds irritant doet omdat ik steeeeds voor diegene aan de kant moet, rijd ik er gewoon een keer tegenin. Je krijgt wel een paar boze blikken, maar het resultaat is dat ze voor je aan de kant gaan daarna Haha! (jaja, die haflinger kan heel goed beuken hoor Haha!)

Marinx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 15:39

Dat is vervelend. Bij de pony`s had ik er meer lasst van, vooral met ruintjes. Nu breng ik vooral 'kastelen' uit, dus heb er niet meer zoveel last van. Meestal hoest ik wel nadrukkelijk als iemand afsnijdt.