Indoor Meppel

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Fun_Fun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-04 13:53

Úm nee ik heb die Robin niet gezien, misshien ookwel maar ik kan het me zo niet meer voor de geest halen!! Maar ag..

DiLiberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 16:24

love_sodera schreef:
haha ja heb je robin breunis met springking nog gesien dan? das wel grappig, egt n te klein gebleven paard en dan n meisje van 11 jaar(klein en btje mager erop), ze reden in de L/D. 1e parcours was ze 6e ofzo en 2e parcours was ze erafgevallen.....

je reageerde op n vorige reactie suzan, en dat meisje was had 2x n eerste plek Knipoog

Robin Breunis ken ik.. Lachen ik heb een halfjaar op een pony van hun gereden, want mijn schimmel had een peesblessure...
Nu is die pony verkocht.. En ik mocht van haar vader nog weer een pony van hun rijden.. (die pony waar ze 2e parcour van afviel (heeft zz gelopen) maar ik heb daar gewoon te weinig tijd voor.. Robin is echt fanatiek Lachen Ook ging ze met dat kleine B-ponytje crossen:D leuk Lachen

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 21:52

haha leuk kind is t he(niet altijd maar vaak wel Knipoog) welke pony heb je gereden? mijn pony staat naast hun en haar vader heeft mijn huidige pony voor mij uitgezocht en mijn oude verkocht en ga ook vaak met r mee op wedstrijd! ja lachuh was dat, dat crosse met Thunnie( dat B-tje, volgens mij kon hij zelfs nog door voor A-tje Knipoog) Nu crosst ze met dat schimmeltje van haar in de L, Lobeke jr! is ook leuke pony. King is egt n leuke pony, wel btje sterk voor haar.... ze is ook nog maar zo klein, en ze is BLOEDfanatiek!

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 21:55

ow zie net in je profiel dat t Replay was tog.... das ook zon donders leuke pony, wij noemden m altijd de tank! haha

DiLiberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 19:17

haahaa De Tank whaaha... hoezo dat? Ik noemde em altijd Bruintje of Beertje (hij was zo'n wollie Haha!) ( ik heb een vaag vermoeden waarom hij de tank heette.. )

stabby

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 19:37

heet...
er zijn vandaag foto's gemaakt:P en ze zijn vet mooi joh.
haha nu op naar dinsdag, dat intervieuw, t lijkt me vet coowl!!

OK dan! linda OK dan!

DiLiberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 19:54

stabby schreef:
heet...
er zijn vandaag foto's gemaakt:P en ze zijn vet mooi joh.
haha nu op naar dinsdag, dat intervieuw, t lijkt me vet coowl!!

OK dan! linda OK dan!

In welke krant komt het te staan? De Meppeler? ofzo?