wedstrijden met grote d pony + 20 jr ruiter?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

tam20

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 00:22

Ik start met mijn E-pony tussen de paarden in het Z2 en vanaf volgend jaar gaat ze ook springen tussen de paarden.

Mijn beste vriendin reedt met een D pony tussen de paarden in het Z2 en kwam ook altijd goed mee, ja voor middengangen moest ze zich 3 dubbel bewijzen, maar verder is er niet echt raar van opgekeken.

idje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 11:10

ukkiepuk schreef:
Ik ben te groot voor Zorro

He, daar kijk ik nu van op Haha! Haha! Haha!

idje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 11:16

't Is trouwens maar net hoe je het bekijkt. Op de Shetlandeilanden zal je waarschijnlijk alleen opvallen door je dressuurmatige rijden en dat kan met zulke punten alleen maar positief zijn.

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 20:00

idje schreef:
He, daar kijk ik nu van op Haha! Haha! Haha!

Waarom kijk je daar van op ?? Het is zo hoor Clown Mijn bovenlijf is voor het mooie dressuurplaatje iets te lang (helaas) maar omdat het plaatje mij niet ineresseert rijd en start ik hem gewoon Haha!

idje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 09:21

ukkiepuk schreef:
Waarom kijk je daar van op ?? Het is zo hoor Clown Mijn bovenlijf is voor het mooie dressuurplaatje iets te lang (helaas) maar omdat het plaatje mij niet ineresseert rijd en start ik hem gewoon Haha!

Alle gelijk van de wereld, dat heeft me ook nog nooit geinteresseerd. Die grijnssmilies staan er niet voor niets.

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 12:38

idje schreef:
Alle gelijk van de wereld, dat heeft me ook nog nooit geinteresseerd. Die grijnssmilies staan er niet voor niets.

Dat dacht ik al Haha! Maar wilde nogmaals ff benadrukken dat ik weet dat ik te groot ben. Ik krijg vaak opmerkingen in mijn topics in de trant van "ben je niet wat te groot" Clown

idje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 12:55

Ja. de norm is nu eenmaal, dat zodra je kruin boven de rug van je paard uitkomt, je moet gaan zeuren dat hij te klein is Haha!