Startlijst Naaldwijk 7 nov a.s. Wie heeft hem al??

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Aman__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 09:37

ik moet pas om 16.30 en 16.52

zobras

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-04 13:57

Marijn4045 schreef:
Ik wil je wel lezen. Ik ben er toch vroeg en kan dan net zo goed nog een uurtje eerder mijn bed uit...

Thnx, maar heb iemand bereid gevonden zijn man in bed achter te laten en mij voor te lezen. OK dan!

Poeh, wel weer vroeg opstaan....

frunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 22:26

hoi hoi, ik ga mij er ook maar even mee bemoeien Haha!

Ik snap wel dat het voor sommigen een beetje frustrerend is dat de startlijsten nu pas op internet staan, maar ik moet eerlijk zijn dat we hier en daar ook een beetje verwend zijn geraakt met internet. Vroeger wist ik namelijk nooit voor vrijdag hoe laat ik moest starten en ook nu nog zijn er zat verenigingen die de startlijsten 'pas' op donderdag of vrijdag bekend maken. Lachen

Ik baalde er ook wel een beetje van dat het nog een beetje moeilijk is om iemand te pakken te krijgen van het secretariaat. Voor de eerste wedstrijd heb ik uiteindelijk mijn startcoupons naar de penningmeester kunnen sturen omdat het toen nog helemaal vaag was waar je naar moest bellen, maar deze was wel zo aardig om zomaar aan te bieden om mijn startcoupons zelf wel door te geven aan Annette en dat gebeurt ook niet overal *LOL*

En ik heb ook geprobeerd om tijdens de herfstvakantie via telefoon (op alle 3 de dagen) en via mail mij alsnog in te schrijven voor de wedstrijd 7 november, maar kreeg helaas niemand te pakken. Snap wel dat het herfstvakantie is, maar misschien is het handig om dan de volgende keer op de voicemail in te spreken dat je een weekje weg bent. Bloos
Uiteindelijk heb ik de moed opgegeven omdat ik al een wedstrijd (Mr. Ed competitie) had staan en het te laat werd om mij daar af te melden.

Maar ik denk dat jullie er ook rekening mee moeten houden dat Annette het secretariaat pas dit najaar heeft overgenomen en dat het even tijd kost om alles op orde te krijgen. Ik vind Annette een aardige meid en denk dat jullie haar nog even het voordeel van de twijfel moeten geven. Ik heb met de vorige wedstrijd wel meegereden en moet zeggen dat het goed is bevallen. Je hebt goed de ruimte om los te rijden, iedereen wordt netjes omgeroepen en je hoeft geen uren te wachten op de prijsuitreiking. Bovendien waren de waardebonnen ook een leuke afwisseling op de bekers OK dan!

Dusse maak er gewoon wat leuks van zondag en tot 12 december, dan rijd ik zelf ook weer mee *LOL*

groetjes kim

zobras

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-04 21:22

Voor een secretariaat die nog niet ervaren is zal het een ramp geweest zijn met de jury die deze ochtend er was. Eerst was hij een half uur te laat, ik zal me al te ergeren op mijn paard, schijnt hij later een hoop ellende hebben gegeven met de ponies.....

Ach ja, ik had een winstpuntje, maar verdient, nee.... Dat heb je wel eens. Organisatie ging verder goed, de vereniging kan tenslotte niets aan doen als de jury pas na een half uur komt opdagen. Ben wel benieuwd waarom hij zo laat was.... Jammer dat ik net naast de prijzen greep door de ex-equo regeling.

Aman__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 21:46

Eleonoor schreef:
Jammer dat ik net naast de prijzen greep door de ex-equo regeling.

Had ik vorige keer ook.. is dan wel jammer maarja niets aan te doen. Schijnheilig

Ja 's ochtends was het een beetje een ramp een stalgenootje(marfiek) moest weer terug komen met der pony om de stokmaat te meten. Bij mij was het al 3 kwartier uitgelopen. Ik was pas om 20.00 uur thuis. Ik had wel 2 winst en een keer 3e prijs. Lachen

zobras

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-04 22:26

Gefeliciteerd !!! Leuke prijzen, tenminste, dacht dat het kado bonnen waren?

Hoorde al dat het een ramp was met dat nameten van die ponies... En gezien mijn protecol had hij ook aantal fouten van mij niet gezien en met een 7 beoordeeld... ach, een beetje geluk na al de pech van de laatste tijd mag soms ook wel eens. Al rij ik liever verdient een winstpunt hoor...

frunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 17:22

Ik baal echt enorm dat ik niet mee heb kunnen doen Huilen Safier liep thuis de sterren van de hemel en ik was 1ste en 2de. Maar ik de competitie kon ik toch al niet meer winnen. En aangezien er in Naaldwijk wel heel hoog is gepunt in het L2 sta ik nu ook niet meer bovenaan. Dus het wordt voor mij nog een spannende finale. Maar ik had graag nog mee gedaan, echt balen dat ik het secretariaat niet te pakken kreeg.

Nou ja, dan maar hopen dat Safier de twaalf december net zo goed loopt als gisteren *LOL*

marfiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 18:16

Dat het een giga ramp was met die jury kon je wel zeggen ja!
Als annette dit eerder geweten had, had deze man dus nooit hoeven te komen aangezien ze 2jr geleden ook met haar eigen dochter en hara pony een hele discussie had met die man.

Ik had toevallig vandaag geen vervoer omdat nathalie ook met 2 paarden moest starten maar we staan dichtbij dus ik zou wel over de weg gaan dan was ze alvast een beetje losgestapt en op de terug weg uitgestapt.
Daar aangekomen liep het een half uur uit (ik zou eigenlijk om 10.30 en 11.00 moeten starten)
Dus zou ik om 11 uur pas mijn eerste pref in moeten, nathalie snel naar huis die zou voor elven terug zijn.. ik vanaf 10 uur in me gedachten dat ik wel tot half 11 zou stappen en daarna zou beginnen met losrijden..
Toen liep het helaas weer in om 5 over half 11 moest ik al voor mijn eerste proef nathalie was helaas te laat.. net toen ik uit de bak kwam, kwam ze aan.. een beetje jammer!
Waardoor de jury zolaat was? ik hoorde van een lekke band of pech gehad onderweg ofz.. jury heeft toch wel een hoop "elende" en narigheid mee gebracht op deze dag.
Na mijn eerste proef werd er omgeroepen dat we onze startkaart en pastport in moesten leveren.
Oke netjes de papieren gebracht (dan praat ik over een half uur voor mijn 2de proef)

Ook mijn 2de proef gereden.. die helaas niet lekker ging omdat het nogal een mega herrie was in de stallen.. gestresde pony hehe.. maar dat geeft niet dat kan gebeuren.
Na mijn 2de proef nog even wat gestapt en gepraat met de andere en ben Valentina naar huis gaan brengen.. wist dat om kwart voor 1 de prijsuitreiking zou zijn.
Pony helemaal na verzorgt die inmiddels met dr 23jr leeftijd toch wel een beetje moe was geworden nadat ik bijna 2 uur met haar op pad was geweest..
Knotjes eruit etc. en nog een tijdje staan praten en helpen met de eigenaar van valentina (nathalie) die dus om kwart over 2 weg zou moeten gaan met de volgende het was geloof ik al over 1ne toen we op de manege aan kwamen dus de prijsuitreiking was al geweest.
Toevallig.. zal je altjd zien had ik dus 1x mijn telefoon niet bij me.
Ik kom aan komt de ring mester naar me toe, waar is je pony?
Nou thuis lekker in dr box.. die staat uit te rusten bladiebla..
Ja je moet haar halen want de jury wil haar meten.. ik: jaa daaâg zijn ze niet wijs ofzo? ik ga toch niet weer terug naar stal die pony uit dr box trekken en hier naar toe lopen met haar..?
Je zal wel moeten je had winst en anders mag je zoiezo niet meer met de competitie mee doen..
Ik naar binnen.. naar anette (Nou ik zal je zeggen ik zou niet in haar schoenen willen staan.. de boze gezichten terwijl zij er niets aan kon doen)
Ondertussen ging op de manege de telefoon of ze valentina dus moesten brengen volgens annete was dat beter van wel maar ik kon ook nog wachten tot de jury klaar was.. nou dat kon al helemaal niet meer want dan zou nathalie nooit meer tina thuis kunnen brengen en nicky kunnen ophalen.
Tina was geariveerd en ik zal je zeggen normaal draait ze rondjes staat ze niet stil (ja ze is 23 jaar maar gedraagd zich als een 5jarige) maar nu stond ze dus bijna gewoon te slapen op het terein..
Voor naath vond ik het ook vervelend dat ze tina moest komen brengen en moest haasten voor haar eigen wedstrijd..

Sabien was mee die natuurlijk meteen de kantine in kwam met: waar is die moesman.. euh die was nog boven en toen die eigndelijk naar beneden kwam moest hij eerst zonodig marê de veearts moest helpen.. eindelijk ging ie mee naar buiten en toen begon ie met een ander.. toen zou hij \valentina's papieren uit de auto pakken wij achter hem aan met die pony want we hadden dus alweer dik 20 min als het nog niet langer is op die man staan wachten..
Stond ie weer een ander paard te meten en te scannen.. erg fijn dat de eigenaar van die pony zei dat wij eerder mochten!! suup!
Hehe eindelijk.. tina werd goed gemeten gelukkig ook gescand etc. (op chip) hiervoor maar weer 7,50 betalen.. gaat me om het idee slaat nergens op! hij wil controleren hij zou ons voor de benzine moeten betalen!!!

Tina snel in de trailer bien en naath snel terug.. ik moest dus terug mee naar de kantine want daar zou het pasport liggen.. ging ie weer een andere pony meten en scannen etc... pff.. ik achter hem aan.. het vervelende was dat ie zelf zo vreselijk zenuwachtig deed met steeds zijn stempel te laten vallen.. weer iets kwijt was.
Zo ook in de kantine kon hij mijn pasport dus NERGENS meer vinden.. hij naar het zoldertje daar zoeken.. nee niets hoor! toen begon hij weer tegen annete dat zij de papieren moest hebben en dat hij ze niet had..
Ja je moet toch iemand de schuld geven.. annete had mijn papieren echt niet dus hij ging in zijn auto zoeken... nee ook niets in tussen stond ik daar geloof ik alweer een half uur.. het bleek dus dat hij aan de verkeerde mensen mijn pasport had gegeven het pasport wat er nog lag kwam uit maassluis.
Iedereen zij dus dat die mensen al weg waren.. in mijn hoofd ging het nzatuurlijk alweer *yesuss.. hoe duur mag een nieuwe startkaart en pastport gaan kosten?!*
Uiteindelijk GELUKKIG waren de mensen er nog en heeft hij ze omgewisseld en mocht ik eindelijk mijn protecollen hebben..

Nomaals ik vind het knap van annete en zou echt niet in haar schoenen willen staan het was absoluut niet haar schuld.. maar die jury hoop ik ook niet snel weer tegen te komen.

frunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 18:26

Waarom moest je in hemelsnaam 7,50 betalen als ze besluiten dat jou pony gemeten moet worden??? Dat mag toch helemaal niet?

marfiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 23:26

ik vraag me ook af wat er met dat geld gedaan word, zou ie dat in zijn eigen zak stoppen?

zobras

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-04 11:43

Dat betalen slaat echt helemaal nergens op. Als ik jullie was zou ik eens de KNHS bellen of dit eigenlijk wel mag wat er allemaal is gebeurt. Of zijn er nog jury leden op bokt die weten of dit wel allemaal kan??

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 13:54

Een controle op chip mag altijd. Of er ook gemeten mag worden door de jury weet ik zo even niet uit mijn hoofd.
Ik weet wel dat de heer in kwestie officieel chipdeskundige en ook ponymeter is, maar misschien dat hij nu de beide functies door elkaar haalt. Ik zal het reglement er vanavond eens op naslaan.

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 14:33

Meten mag wel. Maar er geld voor geven is onzin.
Dat de jury jou niet vertrouwd is zijn probleem en daar hoor jij niet voor te betalen.

marfiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 20:07

fijn als je het even wilt na kijken fitzroy!
De vereniging stuurd een brief naar het knhs.. weet niet of het zin heeft om zelf ook nog te gaan bellen.. aangezien je daar toch meestal geen goed antwoord krijgt of honderd keer door verbonden word.

Aman__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 17:24

frunnik schreef:
Ik baal echt enorm dat ik niet mee heb kunnen doen Huilen Safier liep thuis de sterren van de hemel en ik was 1ste en 2de. Maar ik de competitie kon ik toch al niet meer winnen. En aangezien er in Naaldwijk wel heel hoog is gepunt in het L2 sta ik nu ook niet meer bovenaan. Dus het wordt voor mij nog een spannende finale. Maar ik had graag nog mee gedaan, echt balen dat ik het secretariaat niet te pakken kreeg.

Nou ja, dan maar hopen dat Safier de twaalf december net zo goed loopt als gisteren *LOL*

Degene die eerste was had met haar vorige paard lichte tour gereden. Ze kan onwijs goed rijden. Ze heeft een nieuw paard daarom start ze in het L2.

Maar hoe zit het nou met die puntentelling voor de competitie? Moet je alle wedstrijden meer rijden?

marfiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 11:11

ja je moet alle wedstrijden mee rijden anders maak jegeen deel uit voor de finale

goldith

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 21:19

op internet staat alleen iets over dat er aan de startlijst gewerkt wordt verder nog niet helaas

marfiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 23:48

welke wedstrijd bedoel je goldith?
Wij praten hier over de wedstrijd van vorige week Knipoog
En die startlijst kwam vrijdags vrij.
Heb je het over de wedstrijd van zondag of die week erna? het M en 't z?