Wa's da???

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Scum schreef:Dat zou vertaald zoiets zijn als een 2delig pak. Nee, volgens mij was het dan iets anders. De afgelopen 2 jaar hebben ze dat niet meer in de brief gezet.
Zometeen gaan ze nog vertellen dat als je 's winters in een heel koud hokje zit met een schamele verwarming, dat je dan je jas niet aan mag houden. Ik denk dat ik maar eens ga winkelen (paar colbertjes kopen enzo) en dan de rekening bij de KNHS declareer.
CGJ12 schreef:En dat soort dingen mogen collega-jury's straks gaan opmeten???
Scum schreef:
*Edit* Nog een vraag. Mag een vrouwelijk jurylid ook een bolhoed op, en mogen mannelijke juryleden ook met een rokje en panty's komen?
Suzanne F. schreef:Nou jongens, ooit Suzanne in een mantelpakje gezien?????!! Nou op mijn juryexamen dus wel...*zucht* Ik heb nog nooit een uur zo rot gezeten.![]()
Ja Hamoen zei nog dat je ´s zomers ook gepast gekleed hoorde te gaan en dat dus niet alles te zien mocht zijn. *damn*
Suzanne F. schreef:Nou jongens, ooit Suzanne in een mantelpakje gezien?????!! Nou op mijn juryexamen dus wel...*zucht* Ik heb nog nooit een uur zo rot gezeten.![]()
Scum schreef:
*Edit* Nog een vraag. Mag een vrouwelijk jurylid ook een bolhoed op, en mogen mannelijke juryleden ook met een rokje en panty's komen?