Beetje voorlezersprobleem, hoe doen jullie dat?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 11:30

Oww, ik zie het al.. 15:53, Sorry maar dan ben ik niet meer in Oenkerk...

Ik zou trouwens gewoon een paar vragen, maar dan iemand die bij een paard hoort die al aan het uitstappen is Haha! Hehe. Hier zijn meestal wel mensen in de buurt die willen lezen *vind ik dan*... Succes!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 13:05

Vervelend als je geen vaste voorlezer hebt. Ik heb in 90% van de gevallen mijn eigen voorlezer bij me. En als die niet kan (omdat hij bijv. zelf op het paard zit) dan moet ik ter plaatse iemand anders zoeken. Maar dat is toch altijd anders. Diegene leest op een andere manier voor dan ik gewend ben, en dan kan ik me ook minder op het rijden concentreren.

Kieffertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 15:27

Ik heb altijd mijn moeder bij me, dus ook een vaste voorlezer Lachen . Ben wel heel vaak gevraagd voor iemand voor te lezen (die ik dus niet kende), en doe dat meestal wel. Tenminste, tot het M1, anders ben ik veel te bang dat ik fouten maak. Lijkt me wel naar voor een ruiter, als je nie tweet of diegene ook echt goed voorleest. Wat wel vervelend is, is dat je soms heel lang moet wachten als je beloofd hebt voor te lezen en alles uitloopt...

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-04 20:34

De eerste proef heeft de moeder van degene die na mij moest voorgelezen, de tweede proef de moeder van degene die voor mij moest, haha. Maar goed, wel beetje lastig. hoe had je vriendin greden Hoffie?

RanouK

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 23:22

Pinacolada schreef:
Ik heb as. zaterdag wedstrijd en kan dus echt geen voorlezer vinden, het nadeel van indoor. Is dus niemand van de club enzo. Is 2 proeven, is beetje lastiger. Hoe doen jullie dat? Voor 1 proef kan ik eigenlijk altijd wel iemand vinden daar nog, maar als ik dan in de 2de zit is degene die ik waarschijnlijk ken in de 1ste..

Heb het over 2 weken weer...dan ga ik in NH starten waar ik dus niemand ken. En helaas is iedereen altijd druk in het weekend...dus ik zit alweer half in de stress over dat voorlezen.

Hebben jullie dat ook wel?

Als je echt niemand vind is uit het hoofd leren ook een optie.

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 17:37

Pinacolada"]
De eerste proef heeft de moeder van degene die na mij moest voorgelezen, de tweede proef de moeder van degene die voor mij moest, haha. Maar goed, wel beetje lastig. hoe had je vriendin greden Hoffie?
[/quote]
Ze was gedeelde 6de met 156 en 5de met 163!

Hoe heb jij gereden?? Lachen

[quote="RanouK schreef:
Als je echt niemand vind is uit het hoofd leren ook een optie.

Dat is met 2 proeven een beetje lastig denk ik, ik ga dan iig alles door elkaar halen.

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-04 18:05

Wat een hoge punten! Iedereen die om mij heen moest had gewoon zo ontzettende laag..niet normaal meer. Ik had de eerste proef 140, dat ging ook erg slecht. Hij was zich doodgeschrokken voordat ik de proef in moest van luitjes die aan het mennen waren en langs de buitenbak gingen. Helemaal flippen enzo. De tweede proef ging echt goed vond ik, had ik 155 omdat ze een punt verandert hadden. Erg belachelijk!!!! Ik vind t een beetje een klotestreek maar goed...volgende keer beter. Dan gaan we die aardige mensen in N-H eens opzoeken Haha!