. Ik vind zelf Jumper ook een leuk paard, met veel karakter en uitstraling, en hij (en ik ook dus...) heeft al zoveel meegemaakt en is daar puur op karakter doorheen gekomen, dus het doet me pijn dat sommige mensen hem zo afkraken! Er is inderdaad een tijdje geweest dat hij wat ingevallen was bij de flanken, en inderdaad valt dat bij zo'n lange rug extra op. Maar inmiddels is dit niet meer zo, dus daar kan het niet aan liggen.
Maar ik moet wel zeggen dat het toch ontmoedigend werkt, dat als je je proef nog moet rijden, je zo'n opmerking hoort. En oefenen doen we evengoed wel, en we zijn tenslotte in anderhalf jaar tijd naar de L2 met wp gekomen, en dat terwijl ik niet zo heel vaak weg ga dus ik laat echt de moed niet zakken. Maar ik vind wel dat gaat om hoe je rijd (en dat doe ik ook echt wel eens heel slecht hoor!) en niet om hoe je paard eruit ziet. En ik vind het zeker kwetsend als je zulke opmerkingen keer op keer krijgt, terwijl je zelf juist zo trots op je paard bent
.Voor zover ik zie
Fijn dat ze dat zo onderuithalen..

Gewoon wat B-proefjes, misschien L. En dat is dan een trekpaard.. En ik ben op Tekla een paar x naar de les geweest (moeder van Lady, is dus ook een trekpaard) en dan kreeg ik weer van die opmerkingen, wat komt die nou doen met die knol..? En dat soort dingen.. Je gewoon niks van aan trekken, en vooral laten zien, dat je paard wel degelijk mooi kan lopen! En dat het wel een slim en mooi paard is..! (waar ik als ik de foto zie, niet over hoef te twijfelen)