Irriteer me ook wel eens aan mezelf namelijk.. 
Maar ik ben erg slecht in uitleggen hier zie ik alweer.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Scum schreef:Een paard hoeft in de B en L nog echt niet vierkant te staan. Maar het gewicht moet wel gelijk verdeeld zijn over 4 benen. Dus als 1 achterbeen bijv. heel ver naar achteren staat dan is dat niet meer gelijk verdeeld. Ik denk dat de jury dat bedoelt heeft, maar het niet goed verwoord heeft op de coupon. Komt wel eens vaker voor.
Volgens mij stond ze niet eens stil
Lielle schreef:Dat snap ik zonder meeren dat is IMO ook niet echt netjes. Zo had ik gisteren een 7 voor het hals strekken, waarvan ik - en mijn instructie - niet weet wat daar nog aan verbeterd kan worden
) een zesjes-proef, waar verder geen commentaar bij staat. Goed, meestal weet ik zelf wel wat er wel en niet goed ging, maar dan heb ik liever een protocol met een 4 of 3 als het gewoon niet goed ging en een 7 of 8 als het wel in orde was. Th0mas schreef:ik heb echt nooit gehadik weet dus ook niet hoe het voelt. ik denk dat we moeten klagen tegen knhs en een nieuwe rege3l moet van maken
-wie eerste is krijgt altijd een winstpunt
deze regel vind ik belangrijk
Ellebel schreef:Ja, en dan zoek je gewoon de wedstrijden waar zoveel mogelijk waardeloze combi's rijden....wordt je makkelijk eerste en vlieg je door de klasses heen
. Ik heb vaak geschreven bij een groot jaarlijks paasconcour in onze omgeving. Soms is er een jurylid die bijvoorbaat al de afstamming en leeftijd e.d. wilde weten
vond haar ook niet erg goed jureren
Maar met het overgrote deel kon ik toch zeer goed instemmen
--> en sommige ruiter zijn wel erg brutaal naar juryleden toe
hebben toch meiden bij de auto gehad
Gewoon voor de fun (misschien om een beetje te laten zien wat mijn meisie kan
) maar verwacht er nog niet teveel van... Ik weet wat haar beperkingen zijn, maar hoop dat de goede dingen ook gezien worden --> dus dat ze gewoon eerlijk zijn
en er ook wat bij schrijven (zonder op/ aanmerkingen is het soms moeilijk om eraan te werken
).
denk dat jury onder de indruk was dat ik ermee bij de paarden reed
Was natuurlijk wel leuk maar niet geheel verdiend
, dus ja
je gevoel is ook niet altijd hetzelfde als het beeld van de zijkant dus ...
Th0mas schreef:ik heb echt nooit gehadik weet dus ook niet hoe het voelt. ik denk dat we moeten klagen tegen knhs en een nieuwe rege3l moet van maken
-wie eerste is krijgt altijd een winstpunt
deze regel vind ik belangrijk

in de M2 pony's doen er namelijk toch nooit zoveel mee. Dan rijd ik altijd een wp
ben nog wel een beetje kritisch. Had uiteindelijk bij de ene 169 en de andere 177 dat vind ik nog n behoorlijk verschil.