Jippie !!!! Wij zijn M1 startgerechtigd

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 17:27

Van harte meid! Jullie hebben het allebei verdient!

Je paard ziet er ook super uit: veel meer massa, hij klopt gewoon helemaal ondanks zijn hoogte en lengte Knipoog

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 20:03

Wauw, wat een groot paard! (heb even in je profiel gespiekt!)

Gefeliciteerd met je fijne wedstrijd en heel veel succes in de M1! En dat zwaaien naar de jury, doet ie dat nog? Tong uitsteken

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-04 20:45

Heike"]
Hartstikke goed! Ook fijn dat je een goed gevoel had bij beide proeven. Dat is denk ik nog belangrijker dan een WP.
[/quote]
Dat is zeker heel belangrijk. Maar het is altijd wel fijn als de jury het ook beloond met een winstpunt Knipoog

[quote="Naz"]
Wat super Christianne, gefeliciteerd! Die M1 komt vast wel goed Lachen
[/quote]
Laten we het hopen Knipoog
We gaan er in ieder geval voor zorgen dat de puntjes nog beter op de i komen te staan.

[quote="obelix"]
Eeeyy supers joh... Leuk dat je toch de tips van tyrza mee kon nemen in je proef.. Hopelijk gaat hij in de M ook lekker...
[/quote]
Dat was zeker fijn.
Zeker omdat ik tijdens de les van Tyrza al voelde dat een beter en mooier resultaat zou geven

[quote="confetti"]
Dat hebben jullie ff knap gedaan OK dan! tot de volgende keer. *LOL*
[/quote]
Dank je wel.
En ik kom zeker nog terug bij jullie

[quote="Karin"]
Tip: volgende keer je verslag eerst in een Word-documentje typen!
[/quote] Ik was net bezig met het daarheen kopieren voor het geval dat de comp vast sloeg Schijnheilig

Van harte gefeliciteerd met jullie schitterende resultaat! Erg goed gedaan, twee winstpunten op een wedstrijd en nog een prijs ook! Cool

[quote="Karin"]
Ik snap heel goed dat je liever nog geen M1 wilt starten, maar het is toch een fijn idee dat het iig mag. Netjes hoor! Lachen
[/quote]
Inderdaad het mag nu, en dat is gewoon fijn. Dan weten we gewoon dat we niet meer hoeven te tobben of het laatste puntje te halen is. We kunnen gewoon over als we er klaar voor zijn.

[quote="Zwelgje"]
Kijk, daar kan je mee thuis komen. Probeer dit gevoel vast te houden voor de volgende keren.
...
Succes verder!
[/quote]
Dat zal ik zeker proberen

[quote="Jantien"]
Heel erg gefeliciteerd!
Dit klinkt als de betere ontwikkeling! Het is zo leuk wanneer je zelf kan merken dat het iedere keer weer beter gaat
[/quote]
Ja dat is zeker leuk.
Alleen is het wel dat als je het tijdens je proef begint te merken, dat ik me er toe moet zetten om me goed te blijven concentreren Knipoog

[quote="Tyrza"]
Van harte meid! Jullie hebben het allebei verdient!

Je paard ziet er ook super uit: veel meer massa, hij klopt gewoon helemaal ondanks zijn hoogte en lengte Knipoog
[/quote]
Bloos Dank je wel.
Ik heb ook veel aan jouw tips en aanwijzigingen gehad.
Ik heb nu al zin in de volgende les Knipoog

[quote="marieketencate schreef:
Wauw, wat een groot paard! (heb even in je profiel gespiekt!)

Gefeliciteerd met je fijne wedstrijd en heel veel succes in de M1! En dat zwaaien naar de jury, doet ie dat nog? Tong uitsteken

Ja Laisertje is groot hè Tong uitsteken
Gelukkig had Tyrza een opstapje zodat ik ook bij haar er wat makkelijker op kan komen Knipoog

Zwaaien naar de jury doet hij op wedstrijd gelukkig niet meer zo.
Maar thuis komt het nog wel eens voor dat hijhet steigerknopje gebruikt KnipoogMMaar over het algemeen is het een schat van een paard hoor Knipoog

Smaxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 12:23

Kijk zo hoort wedstrijd-rijden te gaan (afgezien van een beetje hypere Laiser in de trailer)
Lekker ontspannen en dan toch presteren!! Heel goed Mickey! Gefeliciteerd! Ook fijn dat je het geleerde bij Tyrza meteen in praktijk kon brengen!! Ik denk dat het weer tijd wordt voor wat foto's als Laiser zo verandert is!! Haha!

Vooral zo doorgaan!!!

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 12:27

Gefeliciteerd, harstikke leuk!
Veel succes met Laiser!