Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
en schrikkerig...
) beloofden echter niet veel goeds...
En tijdens het losrijden hadden we alle ruimte (natuurlijk ook omdat er zoveel uitvallers waren
)
:D
:D marianna schreef:Mijn volgende wedstrijd is pas in decemberIn sonnega. Daarna nog 1 in siegerswoude. Ik weet nog niet of ik ga stoppen.... ik heb nu de smaak te pakken en ik vind het erg leuk. Ook Marian heeft er duidelijk lol in... maar het kostenplaatje he... dat zit me wat dwars...
Maar hoe vaak rijd je nu wedstrijd? Anders kan je misschien 1 keer in de maand, of 1x in de 2 maanden rijden ofzo?? Het is niet veel,maar wel wat

joyce B schreef:Die Fjord was inderdaad niet de schoonste, wilde geen bokkers kwetsen, maar hij was tonrond met in verhouding erg korte benen... Meeste Fjorden die ik heb gezien, waren beter in verhouding (lengte rug/benen en dan het tonnetje-effect) Wel een enthousiast beestje
En een lange rug met een kort nekje... Citaat:Hoffieeeh, ik heb inderdaad een meisje heel lang alleen in de binnenbak zien rijden. Ik was nr 11, welk nummer had zij? Er vielen veel tussenuit dus het ging daarna heel vlot. Ik heb buiten ingereden had ik even wat meer ruimte om haar door te laten lopen
)
joyce B schreef:hihihihi, zij moest na Martha, een clubgenootje. Ik heb haar helaas niet zien rijden, alleen in de losrijdbak inderdaad en dat ze de baan in ging, ik ben toen met Martha naar buiten gelopen (en met Alette natuurlijk, mijn trouwe hulp op wedstrijden)
Ik heb inderdaad een vlecht en de cap was in Gorredijk blauw, maar heb een maatje kleiner in het zwart gekocht, en die had ik gister op
Nu weet jij het voor een volgende keer, dus zeg je het even als je me weer tegen komt? Want ik kan me helaas geen gezicht bij een rode jas herinneren![]()
![]()