voornemens winterseizoen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Frankinero

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 12:05

Ik hoop met je jaarwisseling L2 startgerechtigd te zijn met Frank, denk niet dat ik het red aangezien ik maar 1 keer in de maand wedstrijd rij en de rest rijden we ook veel indoors met de vierspannen. Even afwachten dus en ik ga voor 2005 een startkaart aanvragen voor mij en Uniek, even kijken wanneer hij er klaar voor is.

Anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 12:05

M1+5 worden, maar weet eigenlijk niet of het wel een haalbaar doel is aangezien het de laatste tijd niet echt meer wil lukken..
Daarom is het ook geen doel waar ik me echt op vast pin
Met springen wil ik graag wat parcoursjes uit springen en stiekem ook wel minstens B+1 worden Haha!
En gezond blijven is natuurlijk ook heeeeel belangrijk, maar dat is niet echt een voornemen voor het winterseizoen!

Ellebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 12:14

Eind oktober starten we voor t eerst M1, dus eerst maar eens hopen dat hij daar een beetje vrolijk rondhobbelt, ik wil eigenlijk wel een paar winstpuntjes binnen hebben voor we weer naar buiten gaan. Hangt er ook van af hoe druk ik het krijg met de coschappen en of we ooit nog een geschikte bijrijder vinden.
Misschien ook een paar keer springen, mn vorige bijrijdster kwam niet verder dan hindernis 1 met hem dus ik ga voor 3 hindernissen dit seizoen Bloos Benieuwd of ik dat overleef

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 15:54

Ctal schreef:
De punten voor het Z bij elkaar te rijden. Dan wil ik outdoor Z starten. En bij mij hetzelfde als Patos. Examens in mei en nog maar eens kijken waar ik daarna heen ga en of ik uberhaupt kan blijven rijden :S.

He gelukkig, een lotgenoot

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 17:31

eerst hoop ik dat Mirk heel door de winter komt (artrose), dat vind ik het belangrijkste. Verder heb ik een beetje een hekel aan het stellen van doelen. Een terugslag en weg doel. Maar waar ik wel voor ga trainen is dat ik de punten voor de M2 binnenhaal. Nu zit ik in ieder geval niet met moeilijk begaanbare bodems. Helaas dat wij hier maar 1 proefje per keer kunnen rijden. Ik moet nu nog 6 winstpunten, dus ik hoop dat het gaat lukken!

Voor de rest ga ik verder hard trainen dat ik de M2 echt direct over kan... Maar dan moet er nog wel heel hard getraind worden Haha!

Piaffe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 17:44

Ik ben nu M1 startgerechtigd en zal in november M1 starten.
Mijn doel is gewoon lekker rijden. Heb het erg druk met mijn studie, waardoor het rijden er wel eens bijin wil schieten en ik dus minder wedstrijden rijd. Ik hoop voor de zomer wat puntjes mee te pakken, maar ik zie wel hoe het loopt.

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 18:57

Tjo weer gezond maken, dan rustig aan weer wedstrijd klaar maken, hopen dat er niks tussenkomt, en dan hopelijk voor het zomerseizoen L2 startgerechtigd zijn..... we zullen zien Haha!

Tripper

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 20:17

Met Magnifique winstpunten halen in de B. Het is nu nog steeds wennen om op een L2 paard te rijden. Hij wil nog steeds geintjes uithalen. Ik ben al blij als hij braaf een proefje uit kan rijden. Knipoog
Hopelijk is Tripper dan ook soepel genoeg om een keer een wedstrijd te kunnen starten.

Pava

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 08:34

Gewoon lekker rustig doortrainen. Voor mij geen wedstrijden deze winter. Hij heeft deze zomer al hard genoeg gewerkt. Ik rijd 's winters liever wat vaker in het bos om 'm tussen de oren lekker fris te houden. En verder heb ik nog genoeg verbeterpunten waar ik lekker thuis aan kan werken.

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 09:01

ik wil graag dat het rijden weer iets beter gaat op wedstrijd, en dan hoop ik toch wel minstens M2 startgerechtigd te worden. en M springen hoop ik ook te zijn aan het einde van winterseizoen

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 09:14

Ik hoop dat ik dan M2 startgerechtigd ben. Maar ik start niet meteen M2, Ik moet daar nog iets meer voor doortrainen denk ik.

Ragne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 09:20

Lekker in de M1 rijden, M2-startgerechtigd worden, de selecties rijden en hopen dat ik dan weer als opvulling mee mag rijden op de Regiokampioenschappen.
Einde indoorseizoen hoop ik M2 te starten.. Lachen

yatoucha83

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 22:05

meeeer buitenritjes maken dan vorig jaar, houd mijn pony gezond al dat zonlicht (ahum, in de winter?) en vooral eigenlijk de buitenlucht!

en als ze gezond blijft mag ze gewoon mee op concours, vind ze leuk! dus ja als die pony het leuk blijft vinden, gaan we steeds maar weer! OK dan!

lekker rijden dus! Vingers aflikken

gr. lee

Zwelgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 12:20

Vooraleerst wil ik mijn paarden gezond en blessure vrij houden en als dat allemaal meezit dan zou ik willen proberen om met mijn hengst dit indoor seizoen lekker door te starten in de M2 en dan begin outdoor seizoen Z1 te starten. Geen idee of het lukt maar ik moet iets hebben om naartoe te werken.
Met mijn ruin (mits hij nog een tijdje rad blijft) wil ik proberen om in ieder geval M2 startgerechtigd te worden, dat zou een hele kick zijn. Daarna is het voor hem in de sport toch afgelopen wegens zijn chronische artritis.
En misschien start ik weer een jonkie in de B vanaf het outdoor seizoen!

Pasha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 13:49

Ik rij nooit zoveel wedstrijden in de winter alleen de selecties en als er een lange tijd tussen zitn nog een extra wedstrijd..
Maar de selecties die ik rij wil ik graag goed rijden en zo hoop ik me te selecteren voor de gelderse in het L2
het nieuwe Outdoor seizoen start ik dan M1

tam20

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 14:18

Mijn voornemen is om mijn Kur af te krijgen en dan deze te gaan rijden (eind januari is de planning)

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 14:19

M-startgerechtigd worden, zodat we nadat ze weer geveulend heeft eind van het zomerseizoen in het M kunnen gaan starten. We zijn nu L1 met winst, het is allemaal hard genoeg gegaan en kan tot eind februari waarschijnlijk wel door rijden (ivm dracht). Lukt het niet door haar steeds dikker wordende buik dan natuurlijk niet, maar dit jaar bleef ze tot een maand voor de bevalling echt plezier houden in het werk. Gezondheid gaat voor, maar er is een flinke porsie motivatie aanwezig hier Haha!

OnTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 14:27

Ik hoop de L2 voor een groot gedeelte door te komen en heel misschien wel M1 startgerechtigd te zijn in de zomer (dromen mag he....).
Daarna hoop ik dat mijn andere paard zich gedraagt met inrijden zodat ik deze kan gaan starten in de zomer in de B.

lieke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 14:32

wat me wel opvalt, Haha! is dat iedereen toch wel een doelstelling heeft die met een paar maanden een klasse hoger moet zijn.

Ik zie voor mezelf dat dat niet haalbaar is, 1 x per maand wedstrijd, vaak maar 1 proef.
dus onze doelstelling: deze winter voldoende punten halen om de b uit te kunnen en dan bij het buitenseizoen L te starten (ook ivm dracht).
En ik wil graag eens zien waar ik sta in onze kring (waarschijnlijk onderaan Cool , maar goed), dus wat selecties meerijden.

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 17:24

ik ben per 3 oktober L2 gestart, en ben van plan om heel de L2 uit te gaan rijden, en probeer zo goed mogelijk de selecties te rijden, om geselecteerd te worden voor de kampioenschappen, misschien komt het allemaal nog iets te vroeg, maar we gaan ons best doen, en dan hoop ik met de buitenwedstrijden M1 te kunnen starten...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 17:26

mijn goede voornemens.
ben onlangs L1 gestart en hoop voor 1 april stuk of 5 wp te hebben, ga namelijk niet veel weg met dressuur
heb aanstaande zaterdag mijn eerste springwedstrijd met Times en hoop rond 1 april de punten voor het L te hebben,

alexandra15

Woonplaats: Zeist (vlakbij Utrecht). Spullen daar op te halen, of in Delft, Leiden, Arnhem,Velp, Den Haag, R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 17:47

Ik wil mijn paard natuurlijk ook gezond en blessurevrij houden en ik hoop voor 2005 L springen startger. te zijn en L2 dressuur startger. Dan ga ik in het nieuwe jaar met zowel springen als dressuur een tandje hoger! Dit is wat ik hoop, ik denk ik het allebei net niet haal, maar we zien wel!

Sylhouet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 18:02

Hele indoor seizoen rustig de L2 uitrijden tot de 20 punten... Lachen

Syl is zomer 2003 zadelmak gemaakt, heeft februari haar eerste WP in de B gehaald en is nu (half jaar later) L2+9. Daarom nu even lekker rustig aan qua wedstrijden ! Heb voor het hele indoor seizoen (t/m maart 2005) nu 10 wedstrijden gepland staan, dus 10 proeven. Dat is 1 a 2 proeven per maand, dat vind ik persoonlijk niet zo gek veel... Knipoog
Thuis wil ik haar ondertussen lekker doortrainen. Ik heb nog heel erg veel verbeterpunten en Syl heeft m.i. ook tijd nodig om sterker te worden, alvorens ik M1 wil gaan starten.

Zazou_Murier

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 18:12

GOED RIJDEN !!!!!!!!!!!!!!! met een goed M en misschien Z (zal wel tegenvallen) En met de ander misschien L (nu nog B maar als dat goed gaat is het ook ok)
Ach uiteindelijk maakt de klasse niet uit als je maar plezier hebt en vooruitgang boekt!!!!!!!!!!!!!!!!

ankie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 22:44

Een doel stellen werkt meestal wel,(tenminste bij mij.. ) Mijn doel afgelopen zomer was M dressuur met een winstpunt ,en dan voor 1 Oktober...dit ivm de hengstenkeuring waar mijn hengst heen moet,Gelukkig hebben we dat doel ruimschoots bereikt Haha! <Nadeel is alleen dat de hengstenkeuring verplaatst is naar Februari Schijnheilig Dus het volgende doel is Bloos Z1 startgerechtigd zijn in Februari zodat mijn hengst zo snel mogelijk het PRESTATIEPREDIKAAT in ontvangst kan nemen
Het is krap aan,maar we gaan er voor OK dan!