voornemens zomer gehaald?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 18:53

Ik had geloof ik als doel de L1 te halen en evt een wp... in april zat ik al op 7wp in de L1 en zijn toen de zomerstop in gegaan. Wilde eigenlijk voor het indoorseizoen L2 zijn, maar door spierbevangenheid en nu droes gaan we dat niet redden, naja hebben we een doel voor volgend jaar..... L2+wp Haha!

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 21:37

mijn voornemen was dit zomerseizoen m1 startgerechtigd te worden..dat is helaas niet gelukt maar wel bijna ik ben nu L2+9 had eigelijk gepland om vorige week zaterdag dat laatste winstpuntje te halen maar ik had 154 Boos! jammer hoor..nou ja dan voor het einde van het jaar M1

en met mijn paard had ik allemaal verwachtingen. M springen te zijn nu en minstens L1 dressuur. helaas is dit alles niet doorgegaan vanwege een blessure die van februari tot en met nu heeft gelopen

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 22:58

Kitty schreef:
Ik hoop dat mijn paard dan weer helemaal hersteld is van haar blessure en dat we weer een M2-proefje kunnen rijden en ik wil weer eens een springconcoursje meepikken.

Mijn paard is helemaal hersteld (en ook drachtig), we zijn inmiddels Z1, ik heb vorige week voor het eerst weer een springconcours gereden.
Doelen zijn dus gehaald.

Volgend jaar hoop ik (met nog een veulen tussendoor) Z2 startgerechtigd te zijn en L springen.
En de jonge paarden (nu nog geen wedstrijdervaring) hoop ik beiden L2 te hebben.

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 23:03

Mijn voornemen was voor het eerst starten met Eldien, dressuur, en op mijn pony blijven zitten, en liefst niet helemaal afgaan.
Da's gelukt, we hadden de eerste proef 161 en een 4e plaats, en de 2e proef 156. Zeg nou maar dat het simpel is, maar ik zat er onwijs tegenop Tong uitsteken Schijnheilig Bloos

Volgend jaar zomer hoop ik L te starten, als het ff kan met wp's, en L startgerechtigd te zijn met springen.

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 08:35

mijn voornemen was om de B uit te zijn van de zomer en ik ben na 15 punten in de B nu L1 +3

Ik hoop deze winter lekker door de L1 te gaan en van het voorjaar L2 te kunnen gaan starten.

Alikesflame

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 19:32

Mijn voornemen is/was L1 startgerechtig te zijn voor 31 dec. ben nu B+7 dus wie weet lukt het.

Tayga

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 20:23

Mijn doel van de hele zomer was op de Apeldoornse een B-proef met winst te kunnen rijden Haha! Dan is ruimschoots geluk met 170 punten Haha! Haha!

Vanaf januari ga ik met startkaart starten en hoop ik volgend jaar eind van het zomerseizoen L1 te kunnen starten Lachen

Solvej

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 12:26

Ja dat is zeker gelukt. Mijn doel was om Treasure volledig L klaar te hebben, L gestart te zijn en het liefst met zoveel mogelijk prijzen. Ze loopt inmiddels L1 +3 en tot nu toe op één wedstrijd na alles in de prijzen. Volgend seizoen hoop ik L2 te starten, haar M1 klaar te hebben en zoveel mogelijk prijzen binnen te hebben gesleept. Haha!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 21:34

Ja, met het ene paard wel en het andere niet. Ik had mijn nieuwe paard precies volgens de planning klaar en de eerste wedstrijden gereden. Ook ben ik eerder dan ik eigenlijk had gepland SGW's met haar gaan rijden. (en al winstpunten gehaald Haha!) Nu kom ik bij de andere kant van het verhaal...
Ik had het doel om deze zomer met mijn andere paard L springen + winstpunten te zijn. Dit is niet gelukt vanwege blessures (ben wel L springen geworden).