Genaaid Door Rabobank Talentenplan!! :@

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 08:11

Als je het topic leest waar Bealy naar verwijst kun je lezen dat het gewoon eerlijker en duidelijker is om alleen de Z uit te nodigen. En bij deze selectie werd je niet afgewezen omdat je in de M2 rijdt, alleen zullen er betere ruiters zijn geweest( en a.u.b. leer dat uh af achter ieder woord, het is geen msm of kleuterpraat hier)
Er zijn ook mensen van bokt wel door naar de wintertraining, misschien zouden zij iets meer kunnen vertellen over de achtergrond waarom zij wel en een ander niet gekozen wordt.

idje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 14:17

Bealy schreef:
Hier is een hele discussie over gevoerd:
[WD] schiet talentenplan zijn doel voorbij?
Misschien interessant om door te lezen Lachen

Weet ik Bealy, ik heb dat toen gevolgd maar me er niet mee bemoeid omdat ik toen nog geen bokker was. Het moest me alleeen eens van het hart. Z rubrieken winnen als je alles mee hebt, een ervaren paard, goede lessen en een (sub-)topruiter die je paard geregeld bijrijdt,
daar heb je echt niet zo heel erg veel talent voor nodig. Leuk kunnen rijden is genoeg. Niet dat dat zo makkelijk is, hoor.Maar echte talenten die dat allemaal niet hebben, die maken geen enkele kans. En om echt talent te spotten, ben je in de Z eigenlijk al te laat. Dat zou al in de B-rubrieken kleine maat moeten gebeuren, net zoals in andere sporten talent-scouts bestaan, die al bij pupilletjes komen kijken.
Ik heb niet zo zeer problemen met deze organisatie, maar met het woord TALENT in de naam. Had het dan jeugd sponsoringplan genoemd of zo iets.

nadezda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 20:01

Ik vind het super sneu voor je dat je dit is overkomen, en ik vind de manier van handelen dan ook echt niet kunnen.
Je teleurstelling is heel goed te begrijpen hoor.

Dickie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 20:20

Vind het ook heel sneu voor je, maar ik zou trots wezen dat je zo'n dekje verdient hebt en je er verder niet al te druk om maken. Gewoon maling hebben aan die hele ballentent.

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 21:39

vervelend zeg! het was al wel een beetje bekend voor die wedstrijd was, maar toch Scheve mond je hebt je dekje !

poemba

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 23:58

Je komt alleen in het talentenplan als je de naam en vermogen mee hebt zitten
Heb je dat niet en je zit er toch bij, dan kan je gewoon erg erg goed rijden en dan kom je er zeker weten wel. Dat zijn dat de echte talenten OK dan!

TeamSpirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 11:05

egt jammer man!
het is niet eerlijk!
maar je hebt wel mooie spulletjes.
OK dan! *LOL* Haha! Knipoog Lachen

Danielle14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-04 18:52

idje schreef:
Citaat:
Ik kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent. Toen ik dat topic over Lunteren gelezen had, heb ik de regelementen en het Talentenplannieuws
op de KNHS-site steeds goed in de gaten gehouden en daar staat helemaal niets over het wegvallen van de M in. Dus is het onbehoorlijk wat ze doen. (Juristen onder ons, is dit wel legaal, je niet houden aan je eigen regelementen zolang de veranderingen nog niet gepubliceerd zijn?) Zelf noem ik het Talentenplan het Frustratenplan, het had zo mooi kunnen zijn, maar als je grote groepen uitsluit (zoals C-pony's! Wat heeft maat met talent te maken?) en alleen maar rubrieken toelaat die meestal toch al door hele en halve profs worden gedomineerd, dan heeft dat meisje of die jongen, die barst van het talent maar geen ouders heeft, die een super paard/pony of dat geroutineerde ZZ-zwaar paard kunnen kopen, helemaal geen kansen meer.
Slechte zaak RABO & vooral KNHS.

Daar ben ik het dus ook mee eens! Alles goed ruiters (Z) hebben toch in het M gereden. En je kan nou ook weer niet zeggen dat ze daar dan weer slecht waren. Ik vind t daarom ook nergens op slaan. Maarja dat is mijn mening natuurlijk Schijnheilig

Zoro

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 15:51

He!! Gefeliciteerd OK dan! het is indd vet oliebol.. ma ja wat doe je er aan.. Ach gut en ik snap je wel ik zou ook heeel erg balen ma je heb wel een leuk pakket. Ik heb vorig jaar dat pakket gewonnen toen was ik net M1 en het ging heel goed er waren niet zoveel goeien bij ma die ze wel gekozen hadden omdat ze 'Z' waren ma ik had een haflinger ben er Z2 met 8 mee geworden in een onwijs snelle tijd ik kon alles met haar op het laatst tot Grand prix oefeningen aan toe ma denk ma niet dat ze ooit zo iemand in het A of B kader zouden op nemen dat is net zo iets..
Ik had toen les van Willemien Blanke en die zei al gatver een haflinger wat moet ik daar nou mee maar op het laatst vond ze het wel een leuke haflinger ma ze zullen je toch nooit kiezen. Ma ik weet dak zonder hun er ook wel voor een tweede keer kom.

Veel succes met de wedstrijden!!

mickey1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 20:27

Mickey schreef:
Natuurlijk is het niet leuk om je blij te maken met een "dooie mus", maar om ze nu maar meteen uit te schelden is ook niet de bedoeling. Op Bokt al zeker niet. Vandaar ook dat ik het woord vervang door sterretjes.

idd Haha!
maar toch balen voor je!