Indoor Regio utrecht

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Diana_Mabel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-04 11:12

Charmaine schreef:
Nou, ik heb er eigenlijk niet zoveel aan toe te voegen...

Marleen en ik hebben 3 indoors bij het Kleine Ros opgegeven, in Wijk bij Duurstede. Buiten losrijden zoals je weet, maar wel lekker dichtbij.

Brederoderuiters in Vianen hebben nu ook een super binnenbak, maar daar heb ik nooit een indoor bij gereden.

Ik denk dat die schimmel alleen overdraagbaar is als je andere paarden aanraakt. Gaat niet via de lucht, toch? Verward

Kleine ros vind ik vervelend om daar langs die drukken weg en fietspad op te zadelen.

Janski

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 11:50

Rijnestijn in Nieuwegein vind ik ook altijd goed georganiseerd. Met een beetje mazzel kan je twee proeven direct achterelkaar rijden.

Ik rijd zowiezo ook alles op Midland daar kan ik onder de man naartoe namelijk. Is wel buiten losrijden maar er ligt een puike agterberg bodem die wel heel goed is.

Groenendaal is wel groot maar ik vind het perfect rijden organisatie is top.

Mause

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 13:07

ja, ik had me bij Midland opgegeven voor een indoor wedstrijd, kreeg ik m´n coupons weer terug gestuurd, je mag je daar kennelijk pas opgeven als de datum in Paard en Sport staat.... Boos!

Janski

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 15:29

Mause schreef:
ja, ik had me bij Midland opgegeven voor een indoor wedstrijd, kreeg ik m´n coupons weer terug gestuurd, je mag je daar kennelijk pas opgeven als de datum in Paard en Sport staat.... Boos!

Oh dan zal ik ze ook wel terug krijgen was de wedstrijd van Midland zelf of via Blauwkapel?

Mause

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 15:42

van midland zelf...

Diana_Mabel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-04 21:09

Riant schreef:
Rijnestijn in Nieuwegein vind ik ook altijd goed georganiseerd. Met een beetje mazzel kan je twee proeven direct achterelkaar rijden.

Ik rijd zowiezo ook alles op Midland daar kan ik onder de man naartoe namelijk. Is wel buiten losrijden maar er ligt een puike agterberg bodem die wel heel goed is.

Groenendaal is wel groot maar ik vind het perfect rijden organisatie is top.

Mable komt van Groenendaal Lachen ik ken de bak die is echt super!

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 15:31

Er zijn ook binnenkort FNRS wedstijden op manege "De MalleJan"
in Achterveld. Het is indoor maar wel gemoedelijk.

Charmaine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 22:09

Riant schreef:
Oh dan zal ik ze ook wel terug krijgen was de wedstrijd van Midland zelf of via Blauwkapel?

Klopt!!!

Vind ik eigenlijk alleen maar een goede zaak. Er zijn nog zoveel ruiters zonder internet, die dan dus bijna geen wedstrijd kunnen opgeven, omdat ze al zOOOOOOOver van te voren vol zitten.....

Er is 13 november ook een indoor in De Meern. Ik stond op de wachtlijst en ben alsnog geplaatst. Gewoon Christa van Dijk even bellen.

Enneh, ik heb de hele wedstrijdkalender tot oktober 2005 ( onder voorbehoud ) thuis, dus als je een kijkje wilt nemen Knipoog

rhijnauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 21:26

Mause schreef:
Er is een wedstrijd op 31 oktober gepland, wie weet kan je je daar nog voor opgeven.

volgens horen zeggen is die wedstrijd al vol Huilen (zoals weer bijna alle indoors in de regio)

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 21:28

Genoeg wedstrijden te vinden, gewoon uitproberen merk je vanzelf waar je het fijn vind en waar niet!

Mause

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 21:29

rhijnauwen schreef:
volgens horen zeggen is die wedstrijd al vol Huilen (zoals weer bijna alle indoors in de regio)

volgens mij niet, ik moet in ieder geval gaan afzeggen Boos! in de L1, dus daar komt nog een plekkie vrij!

zjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 00:14

Riant schreef:

Als 't goed is niet hoor Floor! Ik heb jou opgegeven op het moment dat ze alle mensen gingen zeggen dat ze zich op moesten geven!!

Ik heb de coupons van de mensen die zich niet meer konden inschrijven op de bus gedaan voor iemand, even denken, vorige week dinsdag, en daar zat jij niet bij!!!

RodaniaJaman

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 18:34

Heey weet je he je moet zelf uitzoeken waar JIJ fijn kan rijden.... Er zijn gewoon veel verschillende locaties in Utrecht! Ik rij altijd fijn bij 't Kleine Ros Wijk bij Duurstede, Valleiruiters Woudenberg, Dragonder Veenendaal, en WSR in Montfoort en Groenendaal en Gouden Adelaar beide in bunschoten!! Maar toch je moet zelf kijken wat je t fijnst vind