Rabobank sjabrak

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Sanne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 15:57

ik vind het persoonlijk erg stom als je met zo`n shabrak gaat rijden als je hem niet zelf hebt gewonnen.. ik vind het juist leuk dat de mensen die zo`n rabobank talenten plan winnen,zo`n shabrak krijgen maar gewoon van iemand overkopen?? zou ik dus echt niet doen!

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 19:24

Zelf weten, maar er wordt extra op je gelet! misschien niet door de jury, maar als je niet volledig correct rijdt weten de andere deelnemers al snel dat het een gekochte moet zijn.
Laatst waren wij de enige zonder RABOdek en toch eerste! Van de 3 en geen winstpunt
De andere waren dus ons inziens gewoon gekocht.

kadans16

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 20:52

Tja aan de ene kant is het misschien wel leuk voor dat meisje die er wedstrijden mee rijd, maar als je 30 bent zou ik er echt niet meer mee rijden hoor !
En eigenlijk is het voor degene die het gewonnen hebben, die
hebben bewezen dat ze redelijk goed kunnen rijden en als je
dat dan niet doet met zo'n dekje erop kan dat natuurlijk negatief werken zowel bij jury als andere deelnemers.

LadyLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 22:32

Vind het tegenwoordig wel wat minder dat mensen het ook zomaar kunnen kopen, dacht dat je het hoorde te winnen maarja Verward

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 00:30

Haha! Haha! Net een pennymeisje dat een advertentie gaan zetten om tweedehands rozetten te scoren, voor in haar kamertje en dan haar vriendinnetjes verteld dat zij ze heeft gewonnen. Haha!

PartTwo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 11:19

kwitnie schreef:
ik vind het wel een beetje stom als er mee gaat rijden als je hem niet zelf gewonnen hebt.

ben ik het mee eens

WWWiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 11:45

Iris82 schreef:
:D Haha! Net een pennymeisje dat een advertentie gaan zetten om tweedehands rozetten te scoren, voor in haar kamertje en dan haar vriendinnetjes verteld dat zij ze heeft gewonnen. Haha!

Gesignaleerd: ANKY merkjes uit kleding knippen en die op hun truitje naaien Haha!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 14:40

WWWiske schreef:
Gesignaleerd: ANKY merkjes uit kleding knippen en die op hun truitje naaien Haha!

Woei, dat slaat alles! *LOL*

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 14:49

amondi schreef:
Zelf weten, maar er wordt extra op je gelet! misschien niet door de jury, maar als je niet volledig correct rijdt weten de andere deelnemers al snel dat het een gekochte moet zijn.
Laatst waren wij de enige zonder RABOdek en toch eerste! Van de 3 en geen winstpunt

Wat een onzin zeg! Net alsof winnen gegarandeerd is als je met zo'n dekje rijdt Verward
En net alsof degenen die weleens zo'n ding gewonnen hebben volledig correct rijden Verward
En net alsof de andere deelnemers denken dat het wel een gekochte moet zijn Verward (waar houd jij je op wedstrijd mee bezig??)

Gewoon lekker op doen als je het een mooi dekje vindt! In de B of L net zo goed, want je kunt het dekje ook met een andere pony gewonnen hebben

CalvinM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 15:11

ik zou er lekker mee gaan rijden! je hebt het gekregen en het is een mooi sjabrak! ik zie op wedstrijden wel meer mensen met zo'n sjabrak rijden terwijl ze hem niet zelf gewonnen hebben... ook mensen die in de B of L rijden! ik heb er nu ook een sjabrakje onder liggen wat ik ooit ergens gekregen heb! en als je een sjabrakje wint.. heeft hij dan zoveel meer waarde? je maakt nog steeds reclame voor de rabobank, of voor een ander bedrijf! gewoon mee rijden dus!

je mag er op wedstrijden alleen mee rijden als je rijvereniging geen vast wedstrijd sjabrak heeft.

CalvinM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 15:16

amondi schreef:
Laatst waren wij de enige zonder RABOdek en toch eerste!
Van de 3 en geen winstpunt

Als je zo'n sjabrak gewonnen hebt betekend nog niet dat je altijd moet winnen! Verward je kunt miss ook eens een slechte dag hebben? of het sjabrak hebben gewonnen op een top dag??? het ligt er ook aan wat een jury wil zien er zijn mensen die op de Nederlandse kampioenschappen hebben gereden en toch niet elke wedstrijd winnen?????

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 15:24

Dat je met het rabobank sjabrak rijdt, wil WEL zeggen dat je bepaalde kwaliteiten hebt, ik zie me zelf nog niet zo snel zo'n rubriek winnen en ik heb dan ook respect voor de mensen die dat wel kunnen. Maar als dan elke gek met zo'n dekje gaat rijden vind ik het winnen van zo'n rubriek weggegooide eer.

kwitnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 15:42

patos schreef:
Dat je met het rabobank sjabrak rijdt, wil WEL zeggen dat je bepaalde kwaliteiten hebt, ik zie me zelf nog niet zo snel zo'n rubriek winnen en ik heb dan ook respect voor de mensen die dat wel kunnen. Maar als dan elke gek met zo'n dekje gaat rijden vind ik het winnen van zo'n rubriek weggegooide eer.

helemaal mee eens OK dan!

laurae

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 16:04

Ik zou er zelf nooit mee gaan rijden. Zo'n dekje hoor je in mijn ogen te winnen, op het moment dat je er mee rond gaat rijden terwijl je hem gewoon gekocht hebt wek je bij mij de indruk dat je je wilt voordoen als of je zo'n dekje zelf verdient hebt.

Je gaat toch ook geen oranje linten/bekers ophangen die je hebt gekocht in plaats van gewonnen?

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 16:06

laurae schreef:

Je gaat toch ook geen oranje linten/bekers ophangen die je hebt gekocht in plaats van gewonnen?

Jij leest zeker nooit op VMR? Haha!

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 16:11

Piaffe schreef:
Ja, je mag ermee rijden. En ja, ik vind het zwaar overdreven Bloos!

Vind ik eerlijk gezegd wel een beetje overdreven. Het is een goeie kwaliteit shabrak.. Ik vind het zonde om het dan zomaar in een hoekje te laten liggen. ALs je het hebt, zou ik er ook mee rijden.

Piaffe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 16:45

@Maartjuh

Ik vind het zwaar overdreven om eremee te rijden als je hem niet hebt gewonnen. Als ik hem zou winnen, verkocht ik hem (omdat mijn pa bij een andere bank werkt *LOL* ), maar anders zou ik hem ook gebruiken.
Maar ermee rijden zonder hem gewonnen te hebben, zou ik nooit doen

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 16:52

Tja, ik loop ook weleens in de polo's en de jassen van het Nederlands team, ook al heb ik daar zelf niet ingezeten. Die zitten gewoon heel fijn en mijn zusje is zo gestopt met rijden, dat ze die spullen ook weg wilde gooien Verward

Ik vind het zonde om ze niet te gebruiken. Ik ga alleen niet in haar dressuurjasje van de KNHS rijden, hoewel die waarschijnlijk voor altijd in de kast zal blijven hangen...

laurae

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 17:23

Iris82 schreef:
Jij leest zeker nooit op VMR? Haha!

ga ik bij deze vaker doen Tong uitsteken

Dickie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 19:09

Ik vind eigenlijk ook wel dat je zo'n dekje gewoon hoort te verdienen. Zou me enigszins opgelaten voelen als ik met zo'n dek rondreed, wetende dat ik hem gekregen had ipv gewonnen.

kadans16

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 20:24

WWWiske schreef:

Whaaaaaaaaah die vind ik echt goed.
da's toch toch echt t toppunt van zielig.ik hoef echt niet perse anky op mijn truitje hoor!!Bij ons op stal lopen er af en toe ook rond die denken
dat ze met een anky weetikveelwat beter gaan rijden ofzo Verward
Ach ze komen er vanzelf achter hoor Knipoog

WWWiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 20:31

Hee Kadans, jij zit ook overal he?

kadans16

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 20:36

Hahaha dat dacht ik net ook al van jou,
volgens mij interesseren we ons voor de zelfde topics Cool

Masrino

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 23:14

Ik vind het een mooi dekje, jammer van dat Rabobank logo. Maar als jij er mee wilt rijden, dan doe je dat toch gewoon?

(De rest is gewoon jaloers Tong uitsteken Knipoog )

CalvinM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 09:12

dit is zware onzin.. al die kleine kinderen (trouwens niet alleen kleine kinderen) die met een ajax of feyenoord pakje lopen, of een jas hebben van een bekende voetbalclub... die hebben het ook niet zelf verdient???

een sjabrak is een sjabrak.. gewonnen of gekregen wat maakt het uit alleen omdat je hem niet zelf gewonnen hebt ga je hem toch niet in een hoekje laten liggen??? zonde van dat sjabrak! sommigen hebben er drie thuis liggen... gewonnen of gekocht.. wat maakt het in hemelsnaam uit?

iedereen is even goed, alleen hebben sommigen net even wat meer middelen om zo'n rubriek te winnen als anderen...