Wat vinden jullie nu de voor/nadelen van de KNHS ?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

wendyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 21:23

ze hebben in wanrooy z`n mooi gebouw staan ze moesten het ieder jaar om en om doen het ene jaar in wanrooy en het andere jaar in ermelo zou ook wat eerlijker zijn tegenover ons als brabanders.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 23:02

Ik denk dat Ermelo zo'n verkeerde keuze niet is. Het is voor iedereen centraal en dat kun je van Wanroij niet zeggen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 23:35

De kampioenschappen gewoon op 1 dag. Als het te druk is voor 1 locatie, dan kan het misschien over 2 locaties verdeeld worden.
Dat van die geloofsovertuigingen & niet starten op zondag, vind ik waanzinnige kolder, typisch weer die religieuzen die de boel naar hun hand willen zetten.

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 09:10

Lovely schreef:
Dat van die geloofsovertuigingen & niet starten op zondag, vind ik waanzinnige kolder, typisch weer die religieuzen die de boel naar hun hand willen zetten.

Helemaal mee eens! Als je je streng wilt houden aan je principes, moet dat ook maar gevolgen hebben, het is immers je eigen keus....bij werken ligt dat toch wel anders (als ik de keus had zat ik mooi de hele dag op een paard ipv op kantoor *LOL* )

796285

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 09:38

Ze hebben de prijs van het endurancerijden zo ongeveer verdubbelt... En we heten opeens geen DER meer maar KNHSendurancevereniging ook al was ons beloofd dat we onze eigen naam mochten houden.

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 10:44

Waarom moeten de kampioenschappen op 2 opeenvolgende dagen zijn dan? Laat er lekker een week tussen zitten, dan kan je t op 2 zaterdagen doen, alhoewel mensen met een eigen winkel dan natuurlijk wel weer een probleem hebben omdat die op zaterdag niet zomaar het zooitje kunnen sluiten.

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 11:00

Of maak gewoon de voorselecties strenger, zodat het nog iets voorstelt als je naar het NK mag....bijvoorbeeld alleen de eerste 2 van het provinciaal kampioenschap! Wat is daar precies tegen?

wendyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 19:25

de knhs is gewoon fout bezig wij doen altijd 8 of 4 tal rijden en het is gewoon belachelijk hoe weinig aan dacht ze daar aan geven ze moesten daar eens wat meer naar omkijken misschien dat er dan verenigingen zijn die dat dan ook willen gaan rijden ze moeten ze wat meer stimuleren nee wat doet de knhs ze maken het helemaal kapot.

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 21:19

marieketencate schreef:
Of maak gewoon de voorselecties strenger, zodat het nog iets voorstelt als je naar het NK mag....bijvoorbeeld alleen de eerste 2 van het provinciaal kampioenschap! Wat is daar precies tegen?

Bij ons mogen er met de indoorkapioenschappen maar 1 of 2 per klasse heen! Het is per provincie bepaald en dat vind ik wel eerlijk. Drenthe bv is gewoon veeel kleiner dan Brabant of gelderland. Ik vind het wel een goede zaak dat daar verschil in wordt gemaakt.

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 18:16

Dat zeg je nu wel, maar als Kigali bij jullie start kan er in wezen nog maar 1 door en dan is de spoeling wel dun! Zou er niet meer onderscheid kunnen komen tussen profs en amateurs? En dan 1 superkampioenschap o.i.d.