Fitz op de Hippiade

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-04 22:54

Naz schreef:
Leuk dat Marco ook wil gaan rijden!

Hij moet wel nu hij een schabrakje gewonnen heeft Schijnheilig

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 22:59

Leuk verslag van de Hippiade Lachen. Jammer van de punten, maar 14e is uiteindelijk een prima resultaat OK dan!.

En Ilindra, gefeliciteerd Haha!.

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 23:01

Goed hoor!

Ik ben nog op zoek naar een leerpaard, dus als je hem een tijdje kwijt wilt. Haha! Zeker nu hij tot de beste 48 van Nederland hoort! Haha!

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 23:10

Knap hoor Fitz, je stond er toch maar Haha!
He Lia, was jij jarig? Jammer, had ik dat geweten dan had ik ff langs kunnen komen voor een stukkie taart Tong uitsteken
Je had toch eerst geen kadootje bij je naam?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 23:15

Hiep Hiep Hoera voor Lia Haha!

Gaat snel de tijd he Lia Haha!

fabienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 23:29

Jammer van de punten Fitz, maar hij liep toch maar mooi wel mee in het Z2 bij de beste Z2 paarden van Nederland!!!!!
Nu weer lekker zelf genieten van je eigen paard Haha!:D:D

Lia proficiat!!!!! En heb je nu wel schoenen of zo aangetrokken? Anders zijn je mr. Ed sokken zo ook weer stuk Haha!:D:D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 23:37

Ik draag echte oude wijvenpantoffels

astridh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 06:34

Ik vind het geweldig zoals je er over denkt (een beetje penny gedachte, je paardje pensioen gunnen Haha! ). Het zou wel heel leuk zijn als je nog een paar keer ontspannen kan starten. Hij heeft inmiddels met Dennis aardig wat grote concoursen gelopen incl de Hippiade! Zoals gezegd, er zijn er niet veel die dat kunnen zeggen van hun paard.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 08:17

Fitz, super hoor ook al vielen de punten wat tegen! En Lia gefeliciteerd *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 08:40

Ik heb hem gezien gisteren, hij startte precies voor mijn instructrice in dezelfde ring Lachen.

Leuk paard hoor! 14e lijkt misschien geen superprestatie, maar als je je bedenkt wat voor selecties er aan die hippiade vooraf zijn gegaan, is het natuurlijk al een hele prestatie als je er uberhaupt aan de start komt!

Heb je zelf ook al eerder Z2 met hem gestart?

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-04 18:08

astridh schreef:
Ik vind het geweldig zoals je er over denkt (een beetje penny gedachte, je paardje pensioen gunnen Haha! ).

Ik ben ook een grote penny Schijnheilig

Corine, ik start zelf ook Z2 met hem.

Ik heb vandaag de foto's van Lia laten ontwikkelen bij de 1-uurs service en er zitten mooie foto's bij.
Ik zal er wel wat inscannen en op HAW zetten.

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 18:14

Fitzroy schreef:
Ik neem Fitz vanaf morgen weer over en ga hem langzaam afbouwen naar recreatiepaard voor mijn man.
Fitz is een fantastisch leerpaard maar verder dan Z2 zit er gewoon niet in.
En dan moet je ook zo reeel zijn tegenover je paard om niet meer te eisen dan dit.
Het is mooi geweest en Fitz mag gaan rentenieren!

Wat mag Fitz in zijn hoefjes klappen met zulke baasjes

Jammer dat hij het niet met hogere punten af heeft kunnen sluiten, maar goed je kunt niet alles hebben.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 18:18

Fitz heeft toch maar mooi op de Hippiade gelopen, dat doet het overgrote merendeel van het Nederlandse paardenbestand hem niet na! En een 14e plaats is zeker niet verkeerd! OK dan!

En wie weet kom ik jullie op een dag ineens tegen bij een endurancewedstrijd op de Veluwe, je weet tenslotte maar nooit hoe het balletje gaat rollen als jullie straks bij die zandvlakte wonen. Tong uitsteken

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-04 18:20

Mickey schreef:
Wat mag Fitz in zijn hoefjes klappen met zulke baasjes

Ik moet heel eerlijk zeggen dat dit wel komt door de omstandigheden. Als wij niet zouden gaan verhuizen naar de Veluwe had Fitz helaas wel verkocht moeten worden. 2 paarden in pension zou een beetje te gek worden hier in de Randstad.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-04 18:23

Karin schreef:

En wie weet kom ik jullie op een dag ineens tegen bij een endurancewedstrijd op de Veluwe, je weet tenslotte maar nooit hoe het balletje gaat rollen als jullie straks bij die zandvlakte wonen. Tong uitsteken

Die kans is zeker aanwezig, Karin. Ik kan me er echt op verheugen om daar heerlijk rond te rijden door de bossen, over de hei en niet te vergeten over de zandverstuiving!

Jaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 19:52

Lia gefeliciteerd en Fitz ook een beetje OK dan!
Het is toch niet niets bij de beste 14 horen van nederland in de Z2

Misschien krijgt fitz nu dus een springcarriere kan hij weer naar het Z en kunnen jullie met z'n allen op concours Haha!

Ik moet eerst Rick maar eens op m'n paardje zien te krijgen en dan moet m'n paardje nog ff Z2 worden Verward Knipoog

rhijnauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 19:54

Fitzroy schreef:
Dressuur is voor homo's volgens hem Knipoog

Verward mijn vent rijd ook dressuur en is echt geen homo hoor Haha! dus niet alle dressuur rijdende mannen zijn homo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 09:36

Zo'n prestatie op de Hippiade is toch iets fantastisch om op terug te kijken!

Ik sta alleen verbaasd te kijken dat je nu hebt besloten om Fitz te laten rentenieren. Drie weken geleden stuurde je me nog een PB dat je op zoek was naar andere instructie voor jou en Fitz voor als je opde Veluwe woonde. Je vroeg of je mee mocht naar mijn les omdat je dacht dat de aanpak van mijn instructrice [Nicole Werner] aan zou sluiten bij wat je zocht voor jezelf en Fitz.
Fitzroy schreef:
Pas als we verhuisd zijn en ik een ander paard heb mag hij 'echt' rentenieren.

Op zich vind ik het wel verstandig en mooi van je wat je nu besloten hebt, maar ik hoop dat je er ook goed over nagedacht hebt.

Tigger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 09:50

Phoe, wat een super prestatie!!
Je kan mooi trots zijn op je paardenbeest, hij doet het toch maar wel even. Ennuh eigen inititief doen ze altijd wanneer het niet moet Haha!

Ik ben benieuwd hoe hij het straks gaat doen als springpaard.. (of is ie dat al)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 10:00

Fitzroy schreef:
Vanochtend om 10 voor 5 was ik er al uit Slapen

Ha ha, toen waren wij al een tijdje onderweg ( om 4 uur werden onze paarden opgeladen)

Jammer van de punten. Maar hij zit wel bij de betse z2 paarden van Nederland en dat is echt niet slecht! OK dan!

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 13:43

Jammer van de tegenvallende puntjes, maar het belangrijkste is dat de Hippiade bereikt is OK dan!

Lia, nog gefeliciteerd Haha!