Apeldoornse Ruiterkampioenschap 18 september 2004

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 21:17

Nimber schreef:
lia doe je toch met usti mee?
je stond wel op de lijst.

Ik had dat nog helemaal niet gezien, ik had hem nl. al weer afgemeld omdat ik bang ben voor een rodeo dwars door Berg&Bos Haha!
Heb net even gebeld en hij gaat van de startlijst af.

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 21:38

Ik dacht al Haha! je had gezegd dat je je had afgemeld en toen stond je er toch op.
Tja kon zijn dat je niet wist wat je wilde Tong uitsteken

enne Tigger eens een A altijd een A hoor!

curly2day

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 21:49

Wou wel komen kijken, maar ben ingeloot voor horse event, eens kijken wat dat inhoud Haha!

Iedereen veel succes

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 15:03

maaike, ik moet in ring 5. ben al druk bezig quin zijn staart wit te krijgen. maar ja t lukt nog niet geweldig Boos!
ik ben dus te herkennen aan een superleuke (echte) schimmeltinker.

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 15:20

Ik vind die tinker van jou zo gaaf... Haha! Kan niet wachten om 'm in het echt te zien. Tong uitsteken (ik vind tinkers zowiezo cool Hyper!) en curly2day, nog veel plezier op horse event, daar lezen we vast nog wel een verslagje over als het leuk was!

mickey1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 14:54

dakota-ruiters rulezzz!!! Tong uitsteken

ik moet om 11:58 in ring 6 Lachen

mickey1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 15:18

tinkerpunto schreef:
Allemaal heel veel succes! OK dan!

tnQ! Haha!
jij ook he jolanda

mickey1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 16:03

wie doet er allemaal nog meer mee met de ark???
vertel! Haha!

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 16:21

Mickey, er zit ook een editknop op je berichtjes Knipoog, binnen een uur kan je nog wijzigen. Lachen (rechtsboven je berichtjes) Enne, misschien doen er niet meer mensen mee dan dit..? Of zien ze dit topic niet, ofzo.

Iedereen nog veel succes trouwens, had ik geloof ik ook nog niet gezegd. Haha!

Essie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 10:43

Ik doe ook mee!!! Ik moet om half 11 in ring 5... Mijn nichtje (en die van akerna) doet ook mee (vorig jaar deed ze mee op mijn shetlander voor degene die zich dat nog herinneren, dit jaar op haar eigen pony)
Ik heb er erg veel zin in. Mijn paard start dit jaar 2 keer. Er rijdt nog een ander meisje op mee!
Heel veel succes allemaal!!!!

toscana

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 10:54

Ik kan helaas niet meedoen maybe volgend jaar. Maar er gaan wel een aantal bekenden van mij dus ga ik ze natuurlijk aanmoedigen. Dus ik zal ook uitkijken naar jullie (als ik jullie kan vinden in de drukte tenminste).
Haha! En veel succes iedereen toitoi OK dan!

mickey1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 19:27

jammer dat je niet mee kan doen toscana!
en wie weet vind je ons nog Tong uitsteken
waarschijnlijk niet maar oke Tong uitsteken

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 22:36

Ja, jammer dat je niet mee kan doen. Mijn dressuur zal je wel niet zien aangezien ik als 4e moet in ring 1 bij de pony's... Knipoog Springen heb ik iets na enen...

Flippertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 16:46

Mijn bijrijdpaard Ravenna is ook te bewonderen op de ARK. Haar eigenaresse rijdt dan zelf. Ze moeten om 9.34 in ring 8. En natuurlijk ben ik er om ze aan te moedigen Haha! Bijna iedereen bij ons op stal die in Apeldoorn woont doet mee, kben benieuwd hoe ze het doen. Iedereen veel succes!

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 22:56

Ik kan geloof ik nog het meeste concurrentie verwachten van m'n eigen ponyclub... Vorig jaar deden ze het iig heel goed. Maarja ik verwacht ook niet zoveel.

Het is echt raar... Het halve jaar dat ik les heb tot nu toe geeft Rusk niet na... En nu ineens, gaat ie nageven in draf en galop!! Ik snap er echt niks meer van. Het begon gisteren toen ik bitloos ging rijden met 'm en voor de grap in draf keek of ie nagaf, hij reageerde echt zo goed erop en nu doet hij het met bit ook gewoon. Verward Springen ging juist weer bagger vandaag, ik ben de kluts kwijt. Clown

Die gekke knol ging met een kruis elke keer naar links toe... En toen sprong ie over zo'n superhoog gedeelte (hij stond best hoog) en een keer pleurde ik er daardoor af. Clown Maar ik heb ook een toltzadel, en kwam er laatst achter dat dat dressuur is... Aangezien ik het ook nogeens eng vind, het springen, denk ik niet dat we ooit verder komen dan groen haha.

Flippertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 19:02

Balen! Raven dr eigenaresse belde net dat Raven hardstikke kreupel loopt en dat ze dus waarschijnlijk dr apeldoornse zal moeten afzeggen. Echt balen voor haar want het ging juist supergoed met rijden de laatste paar weken. Ik hoop dat jullie paardjes allemaal goed gezond blijven en dat het zaterdag allemaal goed gaat! Er wordt wel goed weer afgegeven he!!

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 20:51

He, wat jammer zeg... Scheve mond Net nu het een keertje mooi weer dreigt te worden Knipoog.

Ik hoop trouwens echt dat ik het springen durf... Ik merkte laatst dat die zweetbladen in de vorm van een dressuurzadel zijn (het is een ijslanderzadel, JC tolt-sattel), vandaar dat ik er zovaak voorover afpleur met springen. Clown Maar ik vind 70 cm al best heftig. Met de onderlinge bij de bosruiters was het wel een stuk lager nog dan op de ARK hoorde ik van iemand, want dat vond ik dus super laag (40 cm gok ik) in vergelijking met de 70 cm die ik hard had geoefend... Maarja nu dus toch 70 op de ARK denk ik. Waarom is ie nou niet 3 cm kleiner... Lips are sealed

Tayga

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 21:32

Staat Ravenna op Pothoven?
Als ik de goede voor me heb, heb ik daar een aantal keer op gereden Haha! echt een super paard OK dan!

biepp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 22:29

Ik ga het springen maar afzeggen, zie het niet echt meer zitten met mijn pony.
Ze is nogal jolig de laatste tijd, waardoor ik er zonder rare hindernissen al genoeg af lig Schijnheilig
(heb d'r een maand niet kunnen rijden, heb nl in Frankrijk gewerkt, vandaar).

maar dressuur doen we wel gewoon mee.
(voor spek en bonen Knipoog)

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 22:57

Voor spek en bonen..?

biepp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 00:19

Roskur schreef:
Voor spek en bonen..?

ja voor de lol.
niet voor de titel zeg maar Knipoog
(vorig jaar was ik kampioen in de M1/pony's, dit jaar doe ik echt gewoon voor de ervaring en lol mee, hoewel, vorig jaar eigenlijk ook, maar dat liep anders dan verwacht Tong uitsteken )

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 10:04

nog 1 dagje. straks lekker nog ff rijden.daarna flink wassen want hij is nogal vies. heb er al helemaal zin in. hopen dat ie zich dan een beetje schoonhoudt tot morgen. Haha!
(enne wij doen ook voor spek en bonen mee Lachen quin zijn allereerste wedstrijd dus)

marel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 11:49

Ik ben er ook Lachen Volgens mij is de controle niet zo streng dat je alleen mee kunt doen als je woonachtig bent in de gemeente apeldoorn Knipoog Ben benieuwd of ik nog bokkers ga spotten!

Essie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 14:24

ik ga nu zo ff lekker nog rijden... vanavond komt de bijrijdster van mijn paard helpen invlechten! en ik ga nog even helpen bij de pony van mijn nichtje...
Er zijn genoeg bokkers op de apeldoornse!!!

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 15:03

Ik ga ook zo nog even rijden. Invlechten hoef ik gelukkig niet met m'n IJscopaardje.

Weet iemand van jullie trouwens of je met musketonhaak (ijslandse) teugels mag rijden? Verward