was je erbij?!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

SHALALA

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 13:23

Cool Cool
Wil eik ook best een keertje meemaken Bloos
Maarja, zoals mijn vader zou zeggen, alles komt op zijn tijd Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 13:41

Gave foto's zeg, lijkt me fantastisch om daar bij te zijn! *LOL*

Ik ben ook erg benieuwd naar het filmpje!

Lhundol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-04 22:34

danku danku!

ja mnet het filmpje ben ik nog bezig.... maar! over 10 dagen zijn al deze foto's weer weg, want de site waar ik ze geupload heb wil ineens geld zien (picturetrail.com) sukkels....

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 14:40

Ook ik ben net terug uit Athene, ben pas woensdag nacht terug gekomen en ben eigenlijk nog steeds in een roes. Nu ik de kranten lees, de paardenbladen doorkijk en al die foto's en verslagen zie; ongelooflijk, dat ik daar gewoon bij was!

Jij hebt echt ongeveer dezelfde foto's als ik, echt grappig. Vooral die in het Holland-house, je moet echt naast me hebben gestaan want de mijne zijn bijna precies vanaf dezelfde plek genomen.
Helaas zijn ze niet digitaal, dus ik kan ze hier niet neerzetten. Ja, of iemand moet ze willen inscannen.

De Olympische Spelen hebben in ieder geval mijn hart gestolen en daarnaast ben ik nu verliefd op Griekenland. Ik ga er alles aan doen om er in Beijing weer bij te zijn, al is dat wel een trip die heel wat moeilijker en kostbaarder zal zijn. Maar voor de Spelen heb ik nu echt alles over, ècht AL-LES!!!

EmMetjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 09:23

Hotel problemen...yep! Maar dat was zo opgelost...gewoon een zeiljacht gehuurd. Heel gezellig, want er lagen nog meer sporters en supporters in de jachthaven. Wij lagen naast de franse tri-atleten. Voordeel van een zeiljacht is dat je ook nog even lekker kunt zeilen Haha!

Hier eindelijk mijn foto's. Veel springfoto's gemaakt maar dat heeft bijna iedereen wel op tv gezien. Dus zal ook even wat andere foto's laten zien.

Voor de belgen onder ons op verzoek het witte paard.
Afbeelding

En hier onze eigen Wim over de enorme oxer boot.
Afbeelding

Je zag de pollen door de lucht vliegen dus werden de gaten tussendoor telkens dichtgestampt. Hier hadden ze speciale houten stampertjes voor gemaakt.
Afbeelding

En de wind stond precies op de tripplebar. Gevolg: balken bleven eruit vallen en ze gingen ze dus maar vasthouden totdat de ruiter er vlakbij was Bloos!
Afbeelding[/url]

Lhundol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-04 11:28

heeey daar staat mijn vriendin, volgens mij!! leuke foto's!! ik ga er ook weer een paar uploaden als ik een nieuwe site daarvoor heb gevonden Lachen

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 13:27

EmMetjes schreef:
Hotel problemen...yep! Maar dat was zo opgelost...gewoon een zeiljacht gehuurd. Heel gezellig, want er lagen nog meer sporters en supporters in de jachthaven. Wij lagen naast de franse tri-atleten. Voordeel van een zeiljacht is dat je ook nog even lekker kunt zeilen Haha!

Lag die jacht in Marina Kalamaki?
Daar zaten vrienden van mij namelijk ook op een boot, ben er ook geweest.

ricky_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 16:39

leuke foto's Party!! ben heel jarloers op je

EmMetjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 17:13

Aimee schreef:
Lag die jacht in Marina Kalamaki?
Daar zaten vrienden van mij namelijk ook op een boot, ben er ook geweest.

Yep. Wij lagen op de Moorings steiger aan de kopse kant. Veel bezoekers van de olympische spelen daar. Lagen jullie langs de kade? Daar lagen namelijk een aantal nederlanders naast elkaar.

skara

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 20:20

Whaa superleuk
*ben stikjaloers* Bloos!
Als jullie binnen 4 jaar nog eens gaan en je hebt toevallig nog een plekje over...

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 21:51

gave foto's zeg Haha! mooi mooi mooi Haha!

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 01:23

EmMetjes schreef:
Yep. Wij lagen op de Moorings steiger aan de kopse kant. Veel bezoekers van de olympische spelen daar. Lagen jullie langs de kade? Daar lagen namelijk een aantal nederlanders naast elkaar.

Aan zo'n steiger, geen idee hoe die heette en dan helemaal aan het eind. Zat een groep jongens op de boot... daar zaten vrienden van mij tussen, hadden nogal een zooitje van het geheel gemaakt en er vloeide flink wat drank.

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 01:25

skara schreef:
Als jullie binnen 4 jaar nog eens gaan en je hebt toevallig nog een plekje over...

Bínnen 4 jaar zal niemand naar de zomerspelen gaan, aangezien die slechts eens in de 4 jaar gehouden worden....

Óver 4 jaar ga ik zeker wel een poging doen er in Beijing bij te zijn!

Lhundol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-04 09:59

bedankt allemaal!

haha ik ga ook zeker proberen om er over 4 jaar weer bij te zijn!

(maar waarom nou Being??? te ver weg... )

Afbeelding

een fototje van mij en Marlies, genomen door Coby op de tweede dag van de dressuur.

bij horses at work staan ook nog veel foto's van de cross: [HAW] cross olympische spelen, horses @ work
Laatst bijgewerkt door Lhundol op 07-09-04 10:54, in het totaal 4 keer bewerkt

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 10:02

yeey !

michor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 11:24

hoi lhundol
ook ik ben er ook geweest en vond het geweldig om te zien zat te bakken Bloos en te genieten daar. en ja die griekse dans was erg mooi alleen jammer dat ze dat niet op de TV hebben laten zien .
wij waren op vakantie op kreta en hebben de nacht boot naar athene genomen voor een dag en dat was goed tedoen hoor alleen weinig slaap maar dat heb ik weer in gehaald hoor. en dat was het dubbel en dwars waard...
maar wat was het streng he om binnen te komen daar ik mocht niet eens mijn flesje water mee nemen Verdrietig dus daar weer een kopen + een mooie pet en polo en nog wat pins als aan denken

Lhundol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-04 11:51

ja ik hoorde van meer mensen dat ze een dagje op en neer zijn gekomen van kreta!

haha ik heb ook de pet (hierbij een oproep: kom je op de 22e naar et museumplein, doe dan je equestrian pet op!!) en inderdaad ook een polo!

ik ben nog steeds bezig om dat filmpje van de ereronde erop te krijgen..

als ik er nu aan terug denk heb ik zoveel geluk gehad, normaal is griekenland kompleet paardloos. markopoulo was voor ons een dorpje waar we onze boodschappen deden. en als je er dan een maand bent en ineens wordthet evenement in paardensport gehouden en je mag daar naar gaan kijken terijwl je al een maand paardloos bent.. dat is echt raar!