Vacature commentator.

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 18:56

Ik heb het geluid uit gezet, dat keek wat fijner.
Ik zit anders alleen maar te schreeuwen; "Hou nou je beheeeek Boos! " Bloos

btw; alleen bij de Nederlandse deelnemers gedaan, bij de rest kan het me niet zoveel schelen.

besita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 19:03

Mientjeuh schreef:
Ach, daar heb ik hier in België geen last van, wij hebben goede commentators Tong uitsteken

Welke dan?? Bij ons is de presentator ook zo'n jurk!!
Alleen zetten ze er meestal een ruiter naast die het commentaar dan verzorgt.vandaag kon je het op sporza helemaal volgen en het commentaar werd mee gegeven door Peter Postelmans

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 19:29

libke schreef:
Welke dan?? Bij ons is de presentator ook zo'n jurk!!
Alleen zetten ze er meestal een ruiter naast die het commentaar dan verzorgt.vandaag kon je het op sporza helemaal volgen en het commentaar werd mee gegeven door Peter Postelmans

Op Sporza? Daar zit idd Peter Postelmans, en de andere herhaalt maar wat Peter zegt Clown

tweedle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 20:20

Het ergste bij Frits is nog dat als hij net zegt dat het goed gaat, er meestal direct een balk afgaat. Halverwege het parcours zegt hij al: "Dit wordt een foutloze ronde!" en dan valt natuurlijk altijd de balk op de volgende hindernis eraf.

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 21:35

En wie begon er vandaag te fluisteren tijdens een (Nederlandse) rit Verward

Sanne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 21:45

ja die frits dus!! vreselijk he hij zei idd: ik zou nu even mijn mond dicht houden... ik dacht echt halleluja!! maar nee hoor direct na hindernis 1 en 2 werd al verteld dat de balken er nog op lagen Rolleyes
kijk je kunt ook best eens een foutje maken ( al had ik nog nooit zo`n schitterende uitgestrekte draf gezien Haha! maar ik vind het bij hem toch een beetje te erg...

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 22:49

Ik heb geen Frits gehoord hoor, ja, net even bij de herhaling. Dan heb ik echt zo iets van "laat maar". Ik houd het gewoon bij Karsten Sostmeier op Duitsland, goed commentaar en maakt het juist extra spannend ipv de boel af te breken. Ben ook blij dat IJsvogel eindelijk met pensioen is....Ik hoor nog een echo: Ja, die Italianen moet je ook niet uitvlakken, net na de tweede wereldoorlog waren hun de absolute wereldtop..... Jah, duh, die zijn inmiddels opa geworden.....

Mijn god, ik kan het beter..... (maar da's ook niet zo moeilijk in dit geval)

Insider

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 10:21

Ik lach me helemaal suf dat hij steeds over protesten begint. Denk elke keer je moest eens weten hoeveel protest er tegen jou is
Hij geeft zo overduidelijk zijn mening dat ik me afvraag of hij nu echt niet door heeft dat hij zichzelf alleen maar meer voor aap zet.
Een goede commentator is nog steeds objectief en dringt niet zijn mening op. Hij klinkt duidelijk gefrustreerd als hij over het woord protest begint terwijl er totaal geen aanleiding toe is. Volgens mij is hij gewoon een gefrustreerd mannetje. Of zonnesteek opgelopen dat kan natuurlijk ook Haha!