Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
ceasario schreef:Ik denk in ieder geval dat Clinton er niet meer bij zal zijn.
libke schreef:Ik hoop het !!.hij heeft nu toch al genoeg bewezen dat hij niet regelmatig genoeg presteerd om er op grote evenementen bij te zijn .Hij kan overal overheen maar hij wil het niet altijd!!
Voor jos lansink geldt :ikheb gedacht dat hij de nederlandse mentaliteit zou overbrengen (teamspirit en hard werken )naar anze ruiters maar spijtig genoeg is hij eerder een echte belg aan het worden .van de Duitsers kunnen wij nog iets leren:daar komt de mannschaft op de eerste plaats ,daar wordt alles in het werk gesteld om een echt team te vormen en daar komen de resultaten van !!
Zolang Somers (bondscoach )aan het bewind blijft zal het altijd de oude garde zijn die op de beste concoursen mag starten .
Nee Ludo durven we niet thuis te laten hoor .Waarom mocht van dijck niet starten na zijn hereniging met goliath ,ik heb goliath nog niet veel naar buiten zien komen met 12 strafpunten ,clinton daarentegen??
het argument dat de combi te kort herenigd zou zijn vindt ik bull, fleche rouge is dat ook en heeft het toch uitstekend gedaan
parco en ludo mogen van mij beslist eens op dieet ,hoe wil je in godsnaam zo een os uitrijden parco lijkt invasor wel!!
En ik betreur het enorm dat alles terug op 0 start,want ik begin er sterk aan te twijfelen of ludo niet met opzet die 16 str heeft gemaakt om parco extra attent te maken voor morgen ,bij hem gaat het individuele boven alles
libke schreef:parco en ludo mogen van mij beslist eens op dieet ,hoe wil je in godsnaam zo een os uitrijden parco lijkt invasor wel!!
free schreef:Libke: over het te dik zijn van parco heb je wel gelijk. Ik heb ergens gelezen (dus het kan ook niet waar zijn natuurlijk) dat hij voor de OS al serieus is afgevallen omdat hij echt te zwaar was. Nu tijdens de jumping viel het mij toch ook op dat hij nog steeds wat extra kilotjes kwijt mag hebben.
libke schreef:thanks ,toch nog iemand die niet blind is door chauvinisme
2jaar geleden was ludo serieus afgevallen voor een belangrijk evenement (denk de wereldruiterspelen ) en vond hem er veel beter uitzien , dit heeft wel impact op het paard hoor ,hij moet al die extra kilootjes over 1.60 tillen
libke schreef:thanks ,toch nog iemand die niet blind is door chauvinisme
libke schreef:Voor jos lansink geldt :ikheb gedacht dat hij de nederlandse mentaliteit zou overbrengen (teamspirit en hard werken )naar anze ruiters maar spijtig genoeg is hij eerder een echte belg aan het worden .van de Duitsers kunnen wij nog iets leren:daar komt de mannschaft op de eerste plaats ,daar wordt alles in het werk gesteld om een echt team te vormen en daar komen de resultaten van !!
RanouK schreef:Ik vind niet dat wij de nodige teamspirit hebben in ons belgische jumpingteam. Was het niet Jos Lansink die zo snel mogelijk weg wou ?