dagboek Marlies op www.cobyvanbaalen.nl

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Ragne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 12:56

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 13:47

Ik vind het ook wat ver gezocht, maar goed............

tis maar waar je je mee bezig houdt Schijnheilig Verward

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 13:49

Ik vond het wel leuk/opvallend om te zien dat ze idocus lekker op een trensje reed, bij 1 van de fotosessies. Maar ik denk dat ze daar ook niet echt zwaar heeft getraind, maar een beetje rustig gereden ofzo

Nistria

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 13:51

Beetje vergezocht.

Het klopt toch dat Salinero bang was op de korte zijde?? In de Special was hij dat niet en haar score was gelijk 3,5% hoger.
En over Idocus; Marlies is reeel over haar proef.

Ze heeft de nodige mediatraining gehad dus ze weet echt wel wat ze wel en niet moet zeggen.

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 13:58

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 14:07

Ik vind het juist leuk dat ze haar -eigen- ervaringen daar neerzet en ons zo een beetje inzicht geeft in het Olympische gebeuren en een kijke achter de schermen en dergelijke...

Het is toch al superknap dat ze er toch maar eventjes staat, 43e of niet. Dat doe ik haar in ieder geval niet na.

amagun

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 15:36

amagun

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 15:38

Marlies over haar eigen proef schreef:
Het begin voelde goed aan,

Hij kwam al eng in de nek binnen Verward

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 15:39

Wouter24 schreef:
Hij kwam al eng in de nek binnen Verward

en dat met zo'n slappe stangteugel....

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-04 18:07

even voor alle duidelijkheid, ik ben geen enorme Anky fan (die leeftijd ben ik wel ontgroeid), heb ook niets tegen Marlies maar ik ben wel gewend om veel teksten te lezen en te beoordelen, en dan vind ik dit dus opvallend. Verder niets, en alle lof voor ALLE Nederlandse ruiters/amazones. Maar kennelijk is goed lezen (van MIJN eerste bericht) wel moeilijk Haha!

En voor de zoveelste maal, ja het klopt, ze heeft niets onwaars gezegd. Maar een voorbeeldje (en ik zal maar geen ruiters nemen Tong uitsteken):

"Na twee manches in de achtervolging staat Theo Bos gelijk met zijn Australische tegenstander. De derde ronde zal dan ook de beslissing moeten brengen."

"Theo Bos heeft zojuist gefaald in de tweede manche van de achtervolging. Ondanks de royale voorsprong na het uitkomen van de laatste bocht, werd hij geklopt door zijn Australische tegenstander."

"Theo Bos was zojuist millimeters van goud verwijderd op de individuele achtervolging. Na de door hem gewonnen eerste manche werd hij op de streep ingehaald door de Australiër Dale, waarbij een foto uitsluitsel moest geven."

Alle drie deze verslagen kloppen, maar de gevoelswaarde is behoorlijk verschillend.

Oh, en ik beweer dus niet dat Marlies met opzet de angst wilde benadrukken, ik denk dat het haar totaal niet is opgevallen, net als kennelijk dus velen.

Insider

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 08:46

Je kunt er vaak neerzetten wat je wilt, nog zo goed over nadenken en mensen lezen vaak toch zoals ze het zelf willen zien. Vraag maar aan Jaboc Melissen!!

Ragne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 10:29

Jaaa laten we Jacob erbij halen!!! joepie Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 10:41

Ik begrijp ook heel goed van Lielle leest.
Ik werk zelf in een politieke organisatie met 1500 medewerkers. Ik weet een beetje hoe gevoelig dingen over kunnen komen, ook al bedoel je dat misschien niet zo. Gelukkig hebben wij heel veel communicatie medewerkers in dienst. Alle officiele stukken die openbaar gemaakt worden, of dat nu in- of extern is, worden eerst gronding gescreend door de afdeling communicatie, juist om gevoeligheden te voorkomen.
En als SVB zo'n iemand heeft aangenomen dan lijkt het me wijs dat ze alle stukken eerst door hun communicatie medewerker laten screenen, die mensen hebben daar per slot van rekening voor geleerd!

essie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 10:47

Jippie schreef:
Ik begrijp ook heel goed van Lielle leest.
Ik werk zelf in een politieke organisatie met 1500 medewerkers. Ik weet een beetje hoe gevoelig dingen over kunnen komen, ook al bedoel je dat misschien niet zo. Gelukkig hebben wij heel veel communicatie medewerkers in dienst. Alle officiele stukken die openbaar gemaakt worden, of dat nu in- of extern is, worden eerst gronding gescreend door de afdeling communicatie, juist om gevoeligheden te voorkomen.
En als SVB zo'n iemand heeft aangenomen dan lijkt het me wijs dat ze alle stukken eerst door hun communicatie medewerker laten screenen, die mensen hebben daar per slot van rekening voor geleerd!

toevallig gisteren met de provincie gebeld over iets wat ik op de website had gedownload.
De communicatemedewerker wist mij doodleuk te vertellen dat dit plan nog helemaal niet bestond. Haha!
"Maar meneer, ik heb het toch echt hier voor me liggen hoor"

Nou, daar wist hij niks van.. Clown

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 10:58

Wat mij ook opviel is dat Anky met de Grand prix het over iedereen had, Sven en Imke, maar de naam Marlies is niet gevallen in het intervieuw voor de TV toen..

benneton

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 13:22

youngster schreef:
Wat mij ook opviel is dat Anky met de Grand prix het over iedereen had, Sven en Imke, maar de naam Marlies is niet gevallen in het intervieuw voor de TV toen..

Volgens mij omdat haar resultaat toch al geschrapt was Knipoog

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 13:37

benneton schreef:
Volgens mij omdat haar resultaat toch al geschrapt was Knipoog

Ja maar dan had ze nog iets kunnen zeggen van het was jammer dat Marlies niet zo geweldig ging, maar ze heeft zeker haar best gedaan of iets in die geest..

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-04 21:16

Jippie geeft precies aan wat ik bedoelde in mijn eerste bericht. En als Anky idd Marlies niet genoemd heeft, geldt daarvoor precies hetzelfde: onhandig/kinderachtig.