Marieke schreef:Zal je vertellen... ben er nog nooit lid van geweest..Volgens mij kan jij rustig weer een abonement op de Penny gaan nemen hoor

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Mariska_28 schreef:Dacht ik ook altijd, totdat ik op tv een schimmel zag die na het springen gewoon bloedde van de spoor (was in engeland tijdens het springen in.. chips kan er even niet opkomen.. dan moeten ze ook een helling af met daarna meteen weer een sprong).
Ik hoop idd ook dat ik me gewoon aanstel en dat het niets is, maar leek er wel echt op!
Caroline81 schreef:Nee dat is het plekje waar ze haar spoor legd als ze hem onder de buik wil "kietelen" omdat hij meer moet gaan dragen..het lijkt toch een soort aftekening te zijn, er zit iets lager ook een stipje, of zou dat van de vorige (langere) ruiter moeten zijn
SpLaSh_ schreef:Blij dat jij het ook dacht.. voelde me al zo penny..Goh , nog iemand die het was opgevallen ! Ik zag het ook , en het was ook het eerste wat ik dacht , en toen ze haar sporen erinlegde had ik helemaal zoiets van .. he!!!
Maargoed , het kan net zo goed een aftekening zijn die toevallig op die plek zit !
maartjuh schreef:Niet tegen imke verder hoor maar:
We haden pas met de ponyclub een rondleiding in de stallen van bartels.
We hebben imke even zien rijden, zag er toen zoals gewoolijk, keuring uit.
Later gingen ik en nog een vriendin even naar het rijden kijken, en ze was dat paard toch verrot aan het schelden en aan het stampen.
Ik zeg niet dat daar die vlek van komt, maar het is niet altijd zo als je het in de ring ziet.