Wie naar het Hippisch Festijn Varsseveld???

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 17:10

ladyenpippi schreef:
Shanna16 in welke klasse rij je nou?

M1 dressuur Knipoog B springen.

bergerac

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 19:03

B-springen paarden waarschijnlijk! Lachen

Pasha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 17:51

nog meer mensen???

lynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 16:02

ALs het meezit gaan Lynn en ik ook starten in V-veld, we gaan vanavond de coupons even afgeven bij het wedstrijdsecretariaat en nu maar hopen dat we op een gunstige tijd kunnen starten.

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 18:54

Ik heb een mail gestuurd, waarin ik mezelf opgegeven hebt, maar heb nog steeds niks terug gehoord. Want ik weet wel dat je via de bank moet betalen, maar ik wist niet of de coupons opgestuurd moesten worden.
Ik zal pap vanavond eens laten bellen of mijn inschrijvingen ook zijn ontvangen, niet dat ik dadelijk niet sta ingeschreven, want nu wil ik toch zeeeeker komen.

@ Shanna16 Ja Bapke komt mee en Bapke start ook, klasse D-L2. (Moet nog ff vragen of ze zich nu al ingeschreven heeft)
Ik heb mezelf dus ingeschreven voor:
Klasse E-Z2 met Jafet ben Jaquar 2 proeven
Klasse D-L2 met Mad Jamie 2 proeven
op het moment heb ik me nog niet ingeschreven voor het D-B springen met Mistral Jinx, omdat ik niet weet of ik het allemaal kan halen, 5 starts is erg veel namelijk, maar als het wel zou gaan, schrijf ik me gewoon bij Tong uitsteken

SPRINGEN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-04 19:04

RAAHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IK KAN NIET!!!!!!! Boos! Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren
Mijn vader's zus viert dan bruiloft en daar MOET hij heen!
Zit je daar weer de hele dag in zo'n duffe zaal!
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!
Ik vind het zo -piep- en -piep- IK WORDT GEK

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 20:00

BAAAAAAAAAAAAAAART !!!

HET IS VERDORIE JE EIGEN CONCOURS! Tong uitsteken we hebben jou nodig als hulp hoor!

En ik je vader met het springen Schijnheilig Tong uitsteken

Steph: SUPER SUPER SUPER!
Kan ik Bapke dr pony ook zien! Oehw.. mega Haha! Mogen jullie miss wel allemaal tegen elkaar, jij, Bapke en Laura Vork Haha.. kom ik aan met me M1'er Tong uitsteken

En Steph: supergefeliciteerd met je Z2 debuut.. pfoe leer Bo dat ook eens even Haha!

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 21:22

Ja misschien wel, haha dan maak ik helemaal niks meer als ik tegen Bapke en Laura moet...
Haha beter toch dat jij M1 bent, anders hadden wij nog betere concurrentie Tong uitsteken

enne thx, ben ook blij dat het al aardig ging voor de 1ste x Z2, haha maar Bo even Z2 leren lopen, hmm dat even is niet zo makkelijk Knipoog en bovendien denk ik dat dat jouw en Bo ook zonder mij wel gaat lukken!

_Madelon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 09:12

jaggie schreef:
enne thx, ben ook blij dat het al aardig ging voor de 1ste x Z2

HOH.. volgens mij heb ik wat gemist..!!

Waarom wordt mij niks daarover verteld Steph..Knipoog

Haha.. maar echt SUPER SUPER SUPER.! dat jij en Bapke komen.. *LOL*
Kan ik eindluk bapke's pony zien.! Heb er zo'n zin in Tong uitsteken:D:Y)

Aifa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 15:50

Ik ben er waarschijnlijk ook, L1 dressuur paarden Lachen

_Madelon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 19:27

nog 3 weken mensen Haha!
hopelijk is Dandy niet meer kreupel Lachen
En anders zorg ik wel da'k met iemand mee kan Haha!:Y)

Snipsnap

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 20:41

jah nog 3 weken ik heb er al zin in.. ik ga dan misschien voor de eerste keer Z1 starten!!

Djaleesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 16:17

jaja ik ga ook Haha!
heb er egt zin in..!!
ik rij 2xdresuur klasse l1
en een kennis van me gaat waarschijnlijk ook Haha! dresuur klasse z1
en ik ga duimen voor em vriendin want die start dan voor het eerst m1 denise..gaat duimen voor jouw!! Haha! Tong uitsteken

Nikki_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 19:37

Ik ga ook mee *LOL*
2x dressuur B
1x springen B
vergeleken met jullie allemaal ben ik vet zo'n beginner met mijn B-proefje..

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 20:38

Eqfan schreef:
Ik ga ook mee *LOL*
2x dressuur B
1x springen B
vergeleken met jullie allemaal ben ik vet zo'n beginner met mijn B-proefje..

Stel je niet aan joh!
Waar denk je dat wij zijn begonnen? *Grin* Oke oke, met deze pony mocht ik geen B meer, maar met de andere 2 pony's ben ik ook in de B begonnen hoor!

Gewoon lekker doortrainen, dan kom je er best wel. Enne.. ik start ook B springen! Tong uitsteken

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 21:42

Jazeeeker ik heb ook zin in Varsseveld, het is voor ons weer de 1ste wedstrijd deze maand, de pony's zullen dan ook fris aan de start verschijnen.

@Eqfan, iedereen moet ooit onderaan beginnen, wat ook meer dan logisch is, ook jij komt er wel, ik ben ook met al mijn pony's in de B begonnen.

Weet iemand wie er zoal in het Z2 pony's start? Ben lichtelijk nieuwsgierig of ik sterke tegenstanders heb. Schijnheilig (zo sterk zijn we nog niet, wordt pas onze 2de/3de proef daar in deze klasse, zelfde geldt overigens ook voor het L2;) )

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 21:48

jaggie schreef:
Jazeeeker ik heb ook zin in Varsseveld, het is voor ons weer de 1ste wedstrijd deze maand, de pony's zullen dan ook fris aan de start verschijnen.

@Eqfan, iedereen moet ooit onderaan beginnen, wat ook meer dan logisch is, ook jij komt er wel, ik ben ook met al mijn pony's in de B begonnen.

Weet iemand wie er zoal in het Z2 pony's start? Ben lichtelijk nieuwsgierig of ik sterke tegenstanders heb. Schijnheilig (zo sterk zijn we nog niet, wordt pas onze 2de/3de proef daar in deze klasse, zelfde geldt overigens ook voor het L2;) )

In de L2 miss wel Bapke en Laura, al kan t ook zijn dat die in een andere ring zitten. Ik zal voor de Z2 Greta eens aankijken.

Iig Ellen Huls met Urbanus. Z2 E, ze was 4e op het GK. Pony kan heel goed lopen, maar is wel heet Tong uitsteken

SPRINGEN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-04 16:08

Maarre, trouwens, zijn er nog mensen die naar de cross gaan??

Pasha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 22:00

jaggie schreef:

@ Shanna16 Ja Bapke komt mee en Bapke start ook, klasse D-L2. (Moet nog ff vragen of ze zich nu al ingeschreven heeft)
Ik heb mezelf dus ingeschreven voor:
Klasse E-Z2 met Jafet ben Jaquar 2 proeven
Klasse D-L2 met Mad Jamie 2 proeven
op het moment heb ik me nog niet ingeschreven voor het D-B springen met Mistral Jinx, omdat ik niet weet of ik het allemaal kan halen, 5 starts is erg veel namelijk, maar als het wel zou gaan, schrijf ik me gewoon bij Tong uitsteken

Ahh neee niet allemaal in de D-L2

Nou durf ik niet meer hoor... Nagelbijten / Gniffelen straks vette afgang hahaha
nja goed we zien wel vind het wel leuk!!
Word vet gezellie!!!!

Djaleesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 23:26

he madelon
jij moet egt wel komen kijken naar mij hoor!! Tong uitsteken
word gezellig...

_Madelon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 17:58

Laura.. G-E-W-E-L-D-I-G..! jou reactie Vork

Maar tuurlijk ga jij nie af..!
ik heb nu Officieel vrij gevraagd..
Dus ik ben Zeker van de partij Haha!
tot over 2 weken dan maar Haha! Vork

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 21:23

@ Pasha, yeah right, jij en afgaan, die woorden gaan niet samen als ze betrekking hebben op jou en Pasha
Voor mij en Bapke wordt het weer de 1ste wedstrijd deze maand, dus onze pony's zullen zowiezo frisjes zijn. (naja dat is die L2-pony die ik rijd altijd wel Tong uitsteken ) En ik zou zeggen, dat de beste mogen winnen, als het maar leuk is en dat wordt het zeeeker weten!

@Madie88, jazeeeker ben jij van de partij, anders dan euh hadden wij jou wel ff ontvoerd van je werk hoor, mocht je geen vrij gekregen hebben Schijnheilig maar goed kunnen wij ons bezig houden met het rijden, i.p.v. met een ontvoeringsplan, haha aber sicher, tot dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 23:36

Ik kan niet meedoen...... Het rijden ging de laatste tijd nl nogal bagger...
De laatste tijd gaat het wel weer wat beter, maar nog ff geen wedstrijden. Misschien van het winter nog een paar, maar aangezien ik dit jaar 18 geworden ben, mag ik volgend jaar niet meer bij de pony's...
Vind het wel heel jammer! Varsseveld is altijd zo'n cool concours! Maar misschien kom ik nog kijken!!!

Djaleesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 13:36

LIL schreef:
Citaat:
Ik kan niet meedoen...... Het rijden ging de laatste tijd nl nogal bagger...
De laatste tijd gaat het wel weer wat beter, maar nog ff geen wedstrijden. Misschien van het winter nog een paar, maar aangezien ik dit jaar 18 geworden ben, mag ik volgend jaar niet meer bij de pony's...
Vind het wel heel jammer! Varsseveld is altijd zo'n cool concours! Maar misschien kom ik nog kijken!!!
egt jammer voor je..!!hoop dat je dan wel even langs komt om iedereen aan te moedigen Tong uitsteken
En ja hoor ik heb me tijden Lachen mijn eerste proef is om 11.40 en mijn tweede om 11.56 en SUPERRRR tijden!! OK dan!
Madelon hoop dat je me aan komt moedigen! Tong uitsteken
en shan,heb net even je tijden bekeken ik kom wel even kijken naar je!! Tong uitsteken

Pasha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 14:49

Eeyyh Wieke jammer joh!!! kom je toch gewoon kijken Knipoog

uh Jaggie: Niet zo overdrijven he Tong uitsteken het kan ook wel weer totaal verkeerd gaan zoals in Zelhem... na vanavond weet ik meer Tong uitsteken

Kheb er super zin in!! en ik ga denk ik mijn 2 proeven rijden en dan stap ik lekker naar stal Lachen
Oh shanna als je een beetje tegelijk met mij moet dan kunnen we samen terug stappen.. Plan ofniet Tong uitsteken
ennuh Jaggie.. jullie kunnen natuurlijk ook mee gaan Tong uitsteken knuppen we er gewoon een buitenrit bij aan Knipoog Tong uitsteken