ladyenpippi schreef:Shanna16 in welke klasse rij je nou?
M1 dressuur

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Eqfan schreef:Ik ga ook mee
2x dressuur B
1x springen B
vergeleken met jullie allemaal ben ik vet zo'n beginner met mijn B-proefje..
jaggie schreef:Jazeeeker ik heb ook zin in Varsseveld, het is voor ons weer de 1ste wedstrijd deze maand, de pony's zullen dan ook fris aan de start verschijnen.
@Eqfan, iedereen moet ooit onderaan beginnen, wat ook meer dan logisch is, ook jij komt er wel, ik ben ook met al mijn pony's in de B begonnen.
Weet iemand wie er zoal in het Z2 pony's start? Ben lichtelijk nieuwsgierig of ik sterke tegenstanders heb.(zo sterk zijn we nog niet, wordt pas onze 2de/3de proef daar in deze klasse, zelfde geldt overigens ook voor het L2;) )
jaggie schreef:
@ Shanna16 Ja Bapke komt mee en Bapke start ook, klasse D-L2. (Moet nog ff vragen of ze zich nu al ingeschreven heeft)
Ik heb mezelf dus ingeschreven voor:
Klasse E-Z2 met Jafet ben Jaquar 2 proeven
Klasse D-L2 met Mad Jamie 2 proeven
op het moment heb ik me nog niet ingeschreven voor het D-B springen met Mistral Jinx, omdat ik niet weet of ik het allemaal kan halen, 5 starts is erg veel namelijk, maar als het wel zou gaan, schrijf ik me gewoon bij
egt jammer voor je..!!hoop dat je dan wel even langs komt om iedereen aan te moedigenCitaat:Ik kan niet meedoen...... Het rijden ging de laatste tijd nl nogal bagger...
De laatste tijd gaat het wel weer wat beter, maar nog ff geen wedstrijden. Misschien van het winter nog een paar, maar aangezien ik dit jaar 18 geworden ben, mag ik volgend jaar niet meer bij de pony's...
Vind het wel heel jammer! Varsseveld is altijd zo'n cool concours! Maar misschien kom ik nog kijken!!!