wie vinden jullie het beste van ons dressuurteam?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

vally

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 23:02

MILKAARTJE JIJ HEBT GELIJK

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 10:58

Ze zeiden dat het tussen Ulla Salzgeber (Rusty) en Anky (Salinero) ging. Daar kan ik me best in vinden. En stiekem hoop je dan natuurlijk dat het goud voor Nederland en dus voor Anky is. Maar Salinero is nog een groen paard en begint pas aan zijn eerste spelen. Rusty daarentegen heeft al veel ervaring en begint aan zijn laatste spelen.
Stel dat Anky nu niet wint (waa ik natuurlijk niet vanuit ga Schijnheilig ) dan denk ik dat haar kansen op de volgende spelen nog véél groter zijn, en op de eventuele spelen daarna misschien nóg wel groter. Ik weet niet of Anky en Salinero het nu halen, maar in de toekomst halen ze naar mijn idee zéker goud. Lachen

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 10:58

Een team-medaille zit er in mijn ogen niet meer in, we gingen goed van start aan het begin van de kwalificatie-race maar er is weinig van over gebleven. In tegenstelling tot de andere landen, die tijdens de kwalificaties maar matig hoge ogen scoorden en veel blessures hadden. Maar zij hebben vlak voor de Spelen wel weer alles voor elkaar en komen met super teams aan de start.
Individueel schat ik Anky in staat om wat te kunnen doen, is ze daarmee mijn favoriet? Hmmm... ik zou Imke graag wat moois zien doen en hoop dat Sven nog voor een verrassing zorgt.

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 11:01

Sammm schreef:
Ik weet niet of Anky en Salinero het nu halen, maar in de toekomst halen ze naar mijn idee zéker goud. Lachen

Tenzij ze in Peking geduchte concurrentie krijgen van nieuwe combi's. Ik ga er niet vanuit dat er tegen die tijd geen nieuwe toppers zijn gerezen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 11:27

Aimee schreef:
Tenzij ze in Peking geduchte concurrentie krijgen van nieuwe combi's. Ik ga er niet vanuit dat er tegen die tijd geen nieuwe toppers zijn gerezen.

Klopt, maar zij hebben zich dan natuurlijk ook weer verder ontwikkelt als combinatie. Lachen

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 11:40

we zullen het zien vanaf 20 augustus Haha!

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 13:03

Anky natuurlijk Afbeelding

(he, wat fijn toch om cheerie weer zo vaak uit de kast te kunnen halen Tong uitsteken )

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 15:44

ik sluit me aan bij pevoco. maar als er een gouden richtin gons komt, hoop ik om imke.

Dyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 17:34

Ik denk dat Anky een grote kans maakt voor goud. Vind het wel heel jammer dat Edward Gal niet meer mee gaat..

Heureka

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 18:00

Jullie vergeten voor het gemak wel ff Sven hè. Ik vind het GEWELDIG dat Im nu kan laten zien wat ze waard is, vond het al een beetje rottig dat Marlies wel kon vanwege het uitvallen van Antoinette. Ik geloof meer in Im dan in Marlies..... Enne Sven kan ook wel voor verassingen zorgen, vergeet niet in wat voor korte tijd hij zich erbij gereden heeft, ik bedoel vorig jaar reed Gonnelien dat dier nog op de NK in Nijmegen.

We moeten het allemaal afwachten. O ja by the way hebben jullie allemaal al een mailtje gestuurd naar de NOS vanwege zendtijd voor paardensport? Zie topic Pardensport Olypische Spelen. Er staat ook een standaard mailtje bij, dat hoef je alleen maar te kopieren en je eigen naam eronder te zetten!

duimen met z'n allen!! OK dan!

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 18:39

ach ze doen alle 4 hun stinkende best meer kunnen ze niet doen