Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
awdewilde schreef:Ik heb ook vandaag mijn jasje uitgelatan in de B dressuur, net als de meesten trouwens, maar mooi dat het me in beide proefjes wel een punt gekost heeft! Ik heb normaal altijd een 8 voor de verzorging en vandaag 2x een 7.
awdewilde schreef:Ik heb ook vandaag mijn jasje uitgelatan in de B dressuur, net als de meesten trouwens, maar mooi dat het me in beide proefjes wel een punt gekost heeft! Ik heb normaal altijd een 8 voor de verzorging en vandaag 2x een 7.
YvonneS schreef:Het mag dus wel met korte mouwen???? En iedereen vandaag maar zeggen dat je alleen een blause met lange mouwen aan mag! Ik had vandaag zelfs dat de jury tegen me zei van joh doe dat jasje toch uit, maar dat kon niet want ik had een hempje aangedaan met daaraan me plastron. Inrijden zonder jasje en dan de proef met jasje, maar het was toch wel extreem heet hoor vandaag! Pfeww...
GeJe schreef:Ben zojuist terug van het jureren van de Groningse Dressuurkampioenschappen. Het was/is erg warm in Onstwedde en 's ochtends was al besloten dat er in zomertenue gereden mocht worden.