Toch zou ik het gewoon een keertje proberen, inschrijven en starten maar. Als ze je alsnog diskwalificeren kun je verder kijken.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
gillian schreef:Een fries, dan heb ik wel een oplossing![]()
Je start, zonder startkaart, bij de officiele Barokke wedstrijden.
Begin in de B, haal dan je wp tot de L2 +1 en dan kun je je protocollen(copie!!) opsturen met een startkaartaanvraag.
Dit kan dus alleen bij de barokke paardenwedstrijden!!
Zo heb ik ook m'n startkaart gekregen.
Succes!!
Cassidy schreef:Nog een vraagje van een dressuurleek.
Moet je eigenlijk in de B beginnen?
missmuts schreef:Nogmaals: check bij je rasvereniging. Mensen met anda's en lusi's kunnen er volgens mij wel onderuit komen, dus waarom niet met een Fries? Het betreft dezelfde barokke wedstrijden...
Hilda schreef:En nu komt de grap want de KNHS is alles van mij kwijt en ik heb zelf alles in een drieste bui toen ik de paarden zat was weggegooid.
Volgens de KNHS gooien ze alles als je een bepaalde tijd geen startkaart hebt gehad weg. Dus als zij niets meer hebben wie zegt dan dat ik die L2 plus winst nooit heb gereden?
Vriendin van me had bijna haar ruiterster, krijgt een baby en stopt tijdelijk met rijden en wil nu ook weer gaan rijden en loopt tegen hetzelfde probleem aan.
Wat zouden jullie doen? Stel dat ik een kaart aanvraag en hem krijg kunnen ze me dan op wedstrijden nog diskwalificeren?
mayrom schreef:Ik vind dat je een hengst pas mag rijden als je zelf Z dressuur bent waarom?????. Jij kan je hengst nog zo goed in bedwang hebben je hoeft maar een beginner met een merrie in de inrijbak te hebben en het leed is niet te overzien. Wij hebben zelf 2 dekhengsten in de sport maar de mannen zijn goed onder controle maar je collega ruiters houden erg weinig rekening met hengsten. Kijk met hengsten tien keer beter uit.
Cassidy schreef:Gewoon doen of je gek bent. Nee heb je, ja kun je krijgen.
Ik snap sowieso niet waarom het verkrijgen van winstpunten een kenmerk moet zijn of je een hengst aankunt of niet. Ik ken hengsten die voor een L2 ruiter nog niet te hanteren zijn...
mayrom schreef:je collega ruiters houden erg weinig rekening met hengsten.