Het wordt steeds gekker bij de KNHS

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 16:46

Tjee.... MEEN je dat nou, Insider???

Horsedances

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 17:20

Insider schreef :

Citaat:
omdat de KNHS met de handen in de zakken stond en niets deed.

Misschien lege zakken

Theo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 18:04

Nou, kan Edward in ieder geval gewoon de Pavocup zelf rijden, dat is dan een ieniemienie pluspuntje in de ellende.

Imke, heel erg veel succes in Athene!!!

Horsedances

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 18:31

Ik begreep dat de problemen rond Edward en Ling inmiddels opgelost zijn.
Er was inderdaad een heel gulle gever, wiens zakken nog niet leeg waren. Haha!

Theo

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 18:39

Horsedances

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 18:45

Nee, ik dacht dat het nog steeds ging over de verzekeringen die voor Ling betaald moesten worden. Dit is echt drie keer sh*t.

Theo

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 18:53

Met ale respect, maar die medaillekans wordt wel zeer klein nu....

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 18:55

Daar ben ik ook bang voor nu Edward ook weg valt.

Insider

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 19:12

Wel dubbel sneu voor Edward, eerst niet naar Athene kunnen en denk dat hij nu ook niet meer welkom is vanavond op het Hippisch Sportgala, hij gaat tenslotte ook niet....
Of meet de KNHS weer met twee maten...ben benieuwd..dan kunnen ze weer wat uitleggen LOL
(Niet LOL voor Edward overigens, ik steek puur de draak met de KNHS)

Horsedances

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 00:31

Ik denk niet dat Edward echt veel zin had gehad om te gaan feesten, na zo'n deceptie. Maar ze hadden wel het fatsoen kunnen hebben om Antoinette uit te nodigen, want uiteindelijk was ze ook lid van het team dat een prijs had kunnen winnen. Wat ik verder belachelijk vind, en wederom een bewijs dat ze het bij de KNHS niet goed aanpakken, is het feit dat er in Amerika alleen al voor een 3-maandse stage bij Debbie MacDonald een bedrag van US$ 240.000,= wordt opgehaald, en we het hier in Nederland moeten doen met wat grappig bedoelde initiatieven, die niet eens voldoende hebben opgebracht om de verzekering van de paarden voor Athene te kunnen betalen.

Theo

Insider

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 08:50

Horsedances schreef:
Ik denk niet dat Edward echt veel zin had gehad om te gaan feesten, na zo'n deceptie. Maar ze hadden wel het fatsoen kunnen hebben om Antoinette uit te nodigen, want uiteindelijk was ze ook lid van het team dat een prijs had kunnen winnen. Wat ik verder belachelijk vind, en wederom een bewijs dat ze het bij de KNHS niet goed aanpakken, is het feit dat er in Amerika alleen al voor een 3-maandse stage bij Debbie MacDonald een bedrag van US$ 240.000,= wordt opgehaald, en we het hier in Nederland moeten doen met wat grappig bedoelde initiatieven, die niet eens voldoende hebben opgebracht om de verzekering van de paarden voor Athene te kunnen betalen.

Theo

Bedoelde ook niet dat Edward zin zou hebben om te gaan, was meer synisch bedoeld richting KNHS. Maar denk dat het lastig was om de ploeg van het EK Hickstead geheel uit te nodigen. Dan zouden ze tenslotte ook Ellen, die ze ook allang vergeten zijn en Arjen, ben benieuwd of ze hem ooit nog bellen om te vragen hoe het is, moeten uitnodigen.
Je ziet aan Antoinette hoe snel het gaat met het vergeten, dus dan denk ik dat ze de adressen en telefoonnummers van Ellen en Arjen allang uit de PC gewist hebben Bloos!

Verder vind ik je laatste opmerking helemaal juist. Maar de creativiteit is ver te zoeken om geld in te zamelen zodat er voor het EK in Moskou wel voldoende geld is om de ruiters van een nieuwe Kur op Muziek te voorzien, verzekeringspremies te kunnen betalen voor paarden die zo ver van huis moeten, etc etc

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 09:05

Hoe gaat de uitspraak ook alweer? Ah!

"Uit het oog, uit het hart"

Insider

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 12:40

Tyrza schreef:
Hoe gaat de uitspraak ook alweer? Ah!

"Uit het oog, uit het hart"

Is dat het? zou de KNHS voor spreuken hebben geleerd. Misschien nu toch hoog tijd dat ze weer met beide benen op de grond komen Clown