Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Unity schreef:HaRa is eenofander schoonmaakspul. 't zit in een blauw witte fles en word verstrekt op een soort van "tupperware party's" maar dan dus voor schoonmaakspul.
Spul op de vlekken, waspoeder en een scheutje vanish erbij en alles weer schoon!!(zelfs de rare vlekkenvan afgelopen concours!!) En mijn rode biesje word niet roze!
lieke2 schreef:
Unity: hara verkoopt toch iemand in megen? kan je dat daar zo gaan halen of heeft je moeder nog een voorraad in de kast(of jijzelf natuurlijk)
Bashuk schreef:goed plan..
talking about Anky, ik vroeg me altijd af hoe zij haar laarzen zo vreselijk glimmend krijgt, meerdere mensen zeiden tegen mij dat je met een panty over je leren laarzen moet gaan, nou panty'en totdat ik een ons weeg ,ze zien er super uit, maar dat glimmen nee. Nou hoorde ik van iemand anders dat ze eerst een goeie laat schoensmeer erop doet en dat in de fik zet ! haha weet niet of het waar is ..
ShirleyA schreef:Klopt!![]()
Tip van Anky zelf, zie haar site. En de binnenkant van je laarzen zie je toch niet. Wel goed schoonmaken met beetje water anders blijven je laarzen zo vies van het zweet.