Wedstrijddekje schoon krijgen??

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 11:17

Je kunt ook proberen om eerst een poosje in de echfa-wit te zetten. Dan voorwassen met biotex, goed hoofdwasmiddel met een schepje Vanish of een bruistablet. Als ie dan nog niet schoon wordt.... tja zie optie 6 van KarinvdM.

Unity

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 18:42

HaRa is eenofander schoonmaakspul. 't zit in een blauw witte fles en word verstrekt op een soort van "tupperware party's" maar dan dus voor schoonmaakspul.
Spul op de vlekken, waspoeder en een scheutje vanish erbij en alles weer schoon!!(zelfs de rare vlekken Knipoog van afgelopen concours!!) En mijn rode biesje word niet roze!

xxLisaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 20:27

wij gebruiken meestal Shout of ossegal zeep en als dat niet werkt kan je het nog in laten weken met Steradent tabletten dat wil ook wel helpen meestal

xjessx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 21:10

hahaha, mijn mama gebruikt altijd Vanish, helpt echt heel goed hoor *LOL* alles is wit enneh.. is misschien wel duur maar een nieuwe rijbroek nog duurder Knipoog

lieke2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-04 10:15

Unity schreef:
HaRa is eenofander schoonmaakspul. 't zit in een blauw witte fles en word verstrekt op een soort van "tupperware party's" maar dan dus voor schoonmaakspul.
Spul op de vlekken, waspoeder en een scheutje vanish erbij en alles weer schoon!!(zelfs de rare vlekken Knipoog van afgelopen concours!!) En mijn rode biesje word niet roze!

Ik heb alleen nog maar mijn broek gewassen, en helemaal schoon is ie niet...., heb toch ossegal geprobeerd (maar ik denk met te weinig geduld Cool )
De dekjes liggen nog steeds te wachten op een wasbeurt Knipoog
wordt toch eens hoog tijd Bloos! anders gaat het er echt niet meer uit.
zal van de week eerst eens iets van shout gaan halen.

Unity: hara verkoopt toch iemand in megen? kan je dat daar zo gaan halen of heeft je moeder nog een voorraad in de kast Haha! (of jijzelf natuurlijk)

essie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 10:23

Ik gebruik eigenlijk geen speciale wasmiddelen, soms wat vanish.
Gelijk in de was doen als je thuiskomt, dus niet eerst nog een tijd laten liggen.
Ik doe hem ook niet in de droogtrommel trouwens. Hij was altijd superschoon..
Alleen op een van mijn laatste wedstrijden heb ik hem uitgeleend en weer gewassen terug gekregen. Maar ik weet niet wat er mee gebeurd is want het ding ziet er uit al een oud vod!
Slap, pluizig en niet schoon en dat heb ik ook niet meer voor elkaar gekregen Boos!

Unity

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 11:05

lieke2 schreef:

Unity: hara verkoopt toch iemand in megen? kan je dat daar zo gaan halen of heeft je moeder nog een voorraad in de kast Haha! (of jijzelf natuurlijk)

Ik kan het spul niet eens terug gevonden krijgen op de hara site....
Maar goed, het spul heet Faserflott. Verkrijgbaar op Plecht 28 nr 649619(oss). Geweldig spul, want zelfs vet/schoenpoetsvlekken verdwijnen!!

In megen zit idd. volgens mij ook zon hara muts in de elzenstraat.

Ik heb het geluk dat mams mijn wasjes nog doet......... En anders breng ik het wel naar de mams van mijn vriend, die krijgt werkelijkwaar alles schoon. (heeft dan ook een hele kast vol met poedertjes, gels, pasta's en dat alleen maar voor de was Cool )

Oei, ik lees het nu terug en besef hoe verwend dit klinkt.... Haha!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 11:35

GeJe schreef:
Je laarzen niet poetsen aan de binnenbovenzijde.... helpt ook Haha!

Klopt! OK dan!
Tip van Anky zelf, zie haar site. En de binnenkant van je laarzen zie je toch niet. Wel goed schoonmaken met beetje water anders blijven je laarzen zo vies van het zweet.

Bashuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 13:09

goed plan..
talking about Anky, ik vroeg me altijd af hoe zij haar laarzen zo vreselijk glimmend krijgt, meerdere mensen zeiden tegen mij dat je met een panty over je leren laarzen moet gaan, nou panty'en totdat ik een ons weeg ,ze zien er super uit, maar dat glimmen nee. Nou hoorde ik van iemand anders dat ze eerst een goeie laat schoensmeer erop doet en dat in de fik zet ! haha weet niet of het waar is ..

essie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 13:13

je hebt tegenwoordig ook laklaarzen..

alleen weet ik niet of Anky die draagt.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 13:17

Bashuk schreef:
goed plan..
talking about Anky, ik vroeg me altijd af hoe zij haar laarzen zo vreselijk glimmend krijgt, meerdere mensen zeiden tegen mij dat je met een panty over je leren laarzen moet gaan, nou panty'en totdat ik een ons weeg ,ze zien er super uit, maar dat glimmen nee. Nou hoorde ik van iemand anders dat ze eerst een goeie laat schoensmeer erop doet en dat in de fik zet ! haha weet niet of het waar is ..

Volgens mij klopt het wel hoor, ze steekt de KIWI schoenpoets aan om te laten smelten. Maar ga eens kijken op haar site! Vind je nog meer leuke tips.

lieke2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-04 13:18

ShirleyA schreef:
Klopt! OK dan!
Tip van Anky zelf, zie haar site. En de binnenkant van je laarzen zie je toch niet. Wel goed schoonmaken met beetje water anders blijven je laarzen zo vies van het zweet.

zoals al eerder vermeld, dat doe ik ook nooit *LOL*
alleen met water het zweet eraf halen en alleen de buitenkant oppoetsen voor het oog Lachen , maar dan nog...

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 13:41

Inderdaad moet je het gelijk in een vlekkenmiddel zetten (ik schrob met groene zeep en nagelborsteltje Schijnheilig) en dan in de wasmachine. Als je het eerst laat liggen dan trekt/brand de vlek erin en krijg je het er bijna niet meer uit!