Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sigrid1182 schreef:ga jij ook ook M springen op de fries kampioen schappen ik kom daar nl ook, ik moet chauffeuren met Hilde Struiksma van de Sj Li ruiters, Zij rijd ook M1 dressuur en is ook M springen
misschien ken je haar wel. [...] heb wel zin om te gaan want volgens mij komt m'n oude ponie ook, die is ook M1 inde cat DE, dat is Grytje Lyklema met Mon Ami.
marije1987 schreef:Heey wat goed! Jij reed zeker ook een paar jaar geleden bij Nella in het stimuleringsplan?? Ik reed toen in de les voor je;). Gaat het ook wel wat goed met springen? Je start hem tohc M op t FK?
hesterv schreef:Jaah reed toen bij Nella jah, reed jij toen op een paard dan?? denk t wel he.. Maar met springen gaat t iets minder... In de L had ik nu 18 wp en hij sprong neit echt (erg lui) dus ging ik over naar de M, en nou springt hij in ieder geval wel wat fanatieker (vanaf het inspringen al) maar ben ik in het parcours nog nooit echt netjes rond gekomen. Nu 2x gestart, 1x met 16 ft (3 balken en een weigering en telkens beugels kwijt, en de andere keer in Gaasterland (was na een week kamp) op nr. 6 2e weigering (had daarvoor al viertal en dressuur gelopen maar kweet niet.. was alles ineens kwijt int parcours. Wel jammer. SProng wel goed)
Ik weet nog niet zeker of ik op de Friese wel spring.. k wil eignelijk wel maar dressuur heeft inmiddels btje voorrang gekregen![]()
bah... word nog eens dressuurprikkertje
marije1987 schreef:AhaJammer dat het springen niet super meer gaat, maar misschien gaat het wel beter als je al eventjes M springt(dat had ik ook van de L naar de M, even wennen aan de hoogte, parcours ed..). Ik was niet met een paard bij Nella hoor, maar gewoon met Kimberly. Ik reed bij Geertje Bouwens, een ander meisje en nog een jongen(Menno Hoekman??) in. Alvast veel succes op t FK!
hesterv schreef:Maar dan reed je toch in de les na mij![]()
Of zij je dat ook?? Maar idd met Menno en Geertje.... is ook zo
Waren op zich wel relaxte lessen maar toen was Lars nog btje jong. Maar jij ook veel succes op de Friese want k neem aan dat jij daar ook weer van partij bent