190 punten in de M1 op kringkamp.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

amen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 22:59

ga jij ook ook M springen op de fries kampioen schappen ik kom daar nl ook, ik moet chauffeuren met Hilde Struiksma van de Sj Li ruiters, Zij rijd ook M1 dressuur en is ook M springen

misschien ken je haar wel. haar ponie is een vos, met kol , ook een welsh van valentino, De ponie heet thuis Dennis, maaar op wedstrijd Perfect Dancer.

Succes op de FK!

heb wel zin om te gaan want volgens mij komt m'n oude ponie ook, die is ook M1 inde cat DE, dat is Grytje Lyklema met Mon Ami.
Laatst bijgewerkt door amen op 23-07-04 23:44, in het totaal 2 keer bewerkt

SelenaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 23:01

Jeetje egt nie normaal Tong uitsteken wat goed. ik kan nou al rade wie met t lint naar huis gaat op de fk.Lachen:P super hoor!

Alikesflame

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 23:22

Goed zeg!!!!! gefeliciteerd OK dan!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 00:12

hesterv schreef:
Had trouwens als jury M. Sturm.

toch niet uit NH he?????????????? Bloos! dan vind ik jou helemaal superieur!!! dan ga ik je echt aanbidden!! *LOL*

pimmetje7

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 01:21

goed gedaan he! talent???:D

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-04 10:48

sigrid1182 schreef:
ga jij ook ook M springen op de fries kampioen schappen ik kom daar nl ook, ik moet chauffeuren met Hilde Struiksma van de Sj Li ruiters, Zij rijd ook M1 dressuur en is ook M springen

misschien ken je haar wel. [...] heb wel zin om te gaan want volgens mij komt m'n oude ponie ook, die is ook M1 inde cat DE, dat is Grytje Lyklema met Mon Ami.

Jaa ken ik wel, zij was eerste in Franeker met 161 pnt toen ik 144 had wat niet echt klopte.. Heel raar commentaar en zo wat helemaal niet bij mijn proef hoorde Verward Maarjah.. boeie... Maar kweet nog niet zeker of ik ook ga springen. Dan moet ik namelijk 2x een dressuurproefje rijden en nog springen op een dag.. en de dag erna viertal. Scheve mond En voor het springen maak ik toch niet echt kans. En de meesten zeggen ook van richt jij je nou maar op de dressuur en dat snap ik ook wel (gaat ook stukken beter, maar k spring zo graag Tong uitsteken moet ie het wel doen natuurlijk Vingers aflikken Pling )

Mon Ami ken ik ook wel, leuk schimmeltje. Is altijd zo'n fanatieke springer Lachen

Ennuh, twas echt M Sturm die khad maar of die uit NH komt weet ik zo niet.. kan best. Is die dan zo streng??? nee toch?

New-Forest

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 15:53

Wooow! Wow!
Dat was het eerste wat erin me op kwam toen ik je titel las Tong uitsteken

Wat super goed zeg Party!! Ongelovelijk! Hyper! Echt te hoge punten voor woorden! Wat had dat een super proef moeten zijn OK dan! Jammer dat je er geen foto's of video opname van hebt! Pling

marije1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 17:57

Heey wat goed! Jij reed zeker ook een paar jaar geleden bij Nella in het stimuleringsplan?? Ik reed toen in de les voor je;). Gaat het ook wel wat goed met springen? Je start hem tohc M op t FK?

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-04 19:52

marije1987 schreef:
Heey wat goed! Jij reed zeker ook een paar jaar geleden bij Nella in het stimuleringsplan?? Ik reed toen in de les voor je;). Gaat het ook wel wat goed met springen? Je start hem tohc M op t FK?

Jaah reed toen bij Nella jah, reed jij toen op een paard dan?? denk t wel he.. Maar met springen gaat t iets minder... In de L had ik nu 18 wp en hij sprong neit echt (erg lui) dus ging ik over naar de M, en nou springt hij in ieder geval wel wat fanatieker (vanaf het inspringen al) maar ben ik in het parcours nog nooit echt netjes rond gekomen. Nu 2x gestart, 1x met 16 ft (3 balken en een weigering en telkens beugels kwijt Scheve mond , en de andere keer in Gaasterland (was na een week kamp) op nr. 6 2e weigering (had daarvoor al viertal en dressuur gelopen maar kweet niet.. was alles ineens kwijt int parcours. Wel jammer. SProng wel goed)

Ik weet nog niet zeker of ik op de Friese wel spring.. k wil eignelijk wel maar dressuur heeft inmiddels btje voorrang gekregen Clown Verward bah... word nog eens dressuurprikkertje Bloos!

marije1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 22:33

hesterv schreef:
Jaah reed toen bij Nella jah, reed jij toen op een paard dan?? denk t wel he.. Maar met springen gaat t iets minder... In de L had ik nu 18 wp en hij sprong neit echt (erg lui) dus ging ik over naar de M, en nou springt hij in ieder geval wel wat fanatieker (vanaf het inspringen al) maar ben ik in het parcours nog nooit echt netjes rond gekomen. Nu 2x gestart, 1x met 16 ft (3 balken en een weigering en telkens beugels kwijt Scheve mond , en de andere keer in Gaasterland (was na een week kamp) op nr. 6 2e weigering (had daarvoor al viertal en dressuur gelopen maar kweet niet.. was alles ineens kwijt int parcours. Wel jammer. SProng wel goed)

Ik weet nog niet zeker of ik op de Friese wel spring.. k wil eignelijk wel maar dressuur heeft inmiddels btje voorrang gekregen Clown Verward bah... word nog eens dressuurprikkertje Bloos!

Aha Lachen Jammer dat het springen niet super meer gaat, maar misschien gaat het wel beter als je al eventjes M springt(dat had ik ook van de L naar de M, even wennen aan de hoogte, parcours ed..). Ik was niet met een paard bij Nella hoor, maar gewoon met Kimberly. Ik reed bij Geertje Bouwens, een ander meisje en nog een jongen(Menno Hoekman??) in. Alvast veel succes op t FK!

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-04 09:33

marije1987 schreef:
Aha Lachen Jammer dat het springen niet super meer gaat, maar misschien gaat het wel beter als je al eventjes M springt(dat had ik ook van de L naar de M, even wennen aan de hoogte, parcours ed..). Ik was niet met een paard bij Nella hoor, maar gewoon met Kimberly. Ik reed bij Geertje Bouwens, een ander meisje en nog een jongen(Menno Hoekman??) in. Alvast veel succes op t FK!

Maar dan reed je toch in de les na mij Tong uitsteken Schijnheilig Of zij je dat ook?? Maar idd met Menno en Geertje.... is ook zo Cool Waren op zich wel relaxte lessen maar toen was Lars nog btje jong. Maar jij ook veel succes op de Friese want k neem aan dat jij daar ook weer van partij bent

marije1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 12:36

hesterv schreef:
Maar dan reed je toch in de les na mij Tong uitsteken Schijnheilig Of zij je dat ook?? Maar idd met Menno en Geertje.... is ook zo Cool Waren op zich wel relaxte lessen maar toen was Lars nog btje jong. Maar jij ook veel succes op de Friese want k neem aan dat jij daar ook weer van partij bent

Ow hihi ja was ook zo, ik reed na je.. Bloos Ja waren inderdaad leuke lessen, heb er veel geleerd! Ik ga ook naar t FK ja, met 2 paarden dit keer! Haha! Raf in de B springen paarden en Kim in het Z springen pony's. Dan zie ik je daar wel! (weet jij trouwens wanneer het springen is op de 13e, overdags of eind middag/avond? )

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-04 23:35

Volgensmij moet je 2x springen dus eerst 's ochtends lijkt me wel zo logisch en vorig jaar was het met t M springen helemaal uitgelopen tot eind middag dus k zou het echt niet weten. Maar wel cool dat je met 2 gaat *LOL*

marije1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 08:52

Hihi ja het lijkt me ook erg leuk om met 2! Haha! Maar het is dus wel overdags??

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-04 10:22

marije1987 schreef:
Hihi ja het lijkt me ook erg leuk om met 2! Haha! Maar het is dus wel overdags??

Jeps volgensmij wel Bloos Gaat volgensmij weer ontzettend lang duren... Scheve mond

marije1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 12:04

Ja idd, meestal is het niet super geregeld. Vorige x moest ik ook de 1e manche om 9 uur rijden en de 2e om half 8 sávonds!! En toen was het ook nog bijna 30 graden, dus dat was niet te doen. Ik hoop echt dat t deze x wat beter is geregeld..