Kayla schreef:Haha oplettende lezer![]()
Haha

Ben idd erg benieuwd. Heb zelf wel een vaag vermoeden.. we shall see

Nare positie voor Coby ja..... ach ja.. again: we shall see

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Laantje schreef:PAPENDAL/ARNHEM – De Koninklijke Nederlandse Hippische Sportfederatie heeft vandaag op het Nationaal Sportcentrum Papendal te Arnhem de teams bekend gemaakt die Nederland gaan vertegenwoordigen op de Olympische Spelen. Deze teams zien er als volgt uit:
Dressuur:
· Marlies van Baalen (Brakel) – Blom’s Idocus
· Edward Gal (Harskamp) – Gestion Lingh
· Anky van Grunsven (Erp) – Gestion Salinero / Gestion Krack C
· Sven Rothenberger (Bad Homburg, Ger) – Barclay II
Reserve: Imke Schellekens –Bartels (Hooge Mierde) – Gestion Lancet
Bondscoach: Bert Rutten (Hunsel)
Teamveterinair: Hans van Schie (Wassenaar)
Springen:
· Gert-Jan Bruggink (Weerselo) – Joël
· Leopold van Asten (Duizel) – VDL Groep Fleche Rouge
· Gerco Schröder (Tubbergen) – Eurocommerce Monaco
· Wim Schröder (Tubbergen) – Eurocommerce Montreal / Eurocommerce Berlin
Reserve:Albert Zoer (Echten) – Lowina
Bondscoach:Bert Rutten (Goirle)
Teamveterinair: Albert van Unen (Vinkega)
Bron: www.knhs.nl
* Waarom neemt Wim Schröder twee paarden mee?
* Moet Bert Rutten uit Goirle geen Bert Romp zijn?
Laantje schreef:Tsja, maar ik neem aan dat je als top-ruiter wel degelijk weet waar je mee bezig bent.
En dat je dus ook weet wat de gevolgen van veel en zware trainingen kunnen zijn.
Ook neem ik aan dat deze "insider" een echte insider is
Maar zoals ik al zei, een "beetje" grof
MorLor schreef:Ik denk dat Hans van Schie heus wel goed gekeken heeft naar Jarwo voordat hij deze beslissing maakte. Als Jarwo in Athene niet door de keuring zou komen krijgt hij pas echt heel Nederland over zich heen.
Ik vind het heel sneu voor Antoinette, maar ik denk dat ze niet zou moeten twijfelen aan van Schie. Ik neem aan dat hij het beste met het paard voor heeft ?? Hij is toch niet voor niets team-dierenarts!!
Citaat:Ik denk dat Hans van Schie heus wel goed gekeken heeft naar Jarwo voordat hij deze beslissing maakte. Als Jarwo in Athene niet door de keuring zou komen krijgt hij pas echt heel Nederland over zich heen.
Ik vind het heel sneu voor Antoinette, maar ik denk dat ze niet zou moeten twijfelen aan van Schie. Ik neem aan dat hij het beste met het paard voor heeft ?? Hij is toch niet voor niets team-dierenarts!!
ooksjefke schreef:Als ik Antoinette was zou ik een kort geding aanspannen tegen deze Hans van Schie, want door zijn advies kan ze nu thuis blijven, en zit het NL landenteam met de gebakken peren.