(dus even galopje voor je de ring ingaat)verder vind ik het altijd erg fijn als erveel commentaar gegeven wordt. Heb je weer iets om mee te werken. Vooral ook omdat Image in de proef soms anders liep dan tijdens het trainen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

(dus even galopje voor je de ring ingaat)
. Ik ben dit jaar met wedstrijden gestart en had altijd wp en ook opbouwende commentaar. Hoe meer commentaar hoe beter. Totdat op een gegeven moment mijn lieve tutje bedacht dat springen leuker was en over de voorstang van de trailer sprong. De 3 wedstrijden daarna kreeg ik 144, 150, 150, 153, 155 en 159 punten de enige coupon waar commentaar op stond was die van 159. Dan baal je echt en je begint ontzettend aan jezelf te twijfelen. o ja bij die van 144 stond alleen bij halthouden: staat scheef. Het meest frapante was dit allemaal oudere mannen waren die jureerde behalve die van 159. Twee week geleden heb ik weer een wedstrijd gereden en toen kreeg ik gelukkig weer twee coupons terug vol met commentaar: 159 en 165 punten. Nu weten we weer waar we aan moeten werken. En nog veel leuker dit waren winstpunt 9 en 10. En mijn angst voor oudere mannen als jury is ook weg want daar had ik deze keer 165 van gekregen. Evy schreef:Overgang draf-galop vaak tegen de handen de overgang middengalop-arbeidsgalop beter laten zien...
Soms is ze wel tegen de hand met de overgang draf naar galop, maar het word al beter. In het begin had ik vooral ook wel es commentaar op de overgangen van middengalop en arbeidsgalop. Is nu ook beter alleen moet ze nu meer sprong krijgen met de galop en met middengalop meer verruimen. Verder heb ik voor de middendraf en wijken meestal wel een 7 of 8.
en het komt nu wat vaker voor dat ik een 5/6 ervoor krijg.kimmy schreef:Geweldigik hou wel van die juryleden die dit soort commentaar op je coupon neer zetten
Nou wel 2 ietsjes.
veel oefenen want pas in de L2 heb ik mijn 7ens voor het halstrekken gehaald. Nu heb ik alleen nog af en toe onregelmatig in de middendraf.. maar daar ben ik hard mee bezig, het gaat zoiezo beter als ik doorzit en toch heb ik af en toe 7ens maar ook wel eens een 4.. nog goed oefenen dus..! Effy schreef:Wat ik met m'n eigen paard heel vaak terugvind op m'n protocol is niet negatief, maar juist positief. Ik heb namelijk voor het halsstrekken vrijwel altijd een 7 of een 8, met daarbij het commentaar: 'goed!' of 'netjes'.
Verder verschilt het commentaar nogal eens.