Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
als het paadje niet veilig is moeten ze dan maar thuis blijven en met slof losrijden slaat nergens op en ik snap nog steeds niet dta op sommige wedstrijden er niet wat tegen word gezegd!!dan moeten ze thuis maar blijven oefenen todat het goed gaat..Citaat:Als iemand voor de VEILGHEID van anderen met een slof losrijdt heb ik liever dat ie 'm WEL gebruikt dan NIET.
jaleesa90 schreef:janna schreef:als het paadje niet veilig is moeten ze dan maar thuis blijven en met slof losrijden slaat nergens op en ik snap nog steeds niet dta op sommige wedstrijden er niet wat tegen word gezegd!!dan moeten ze thuis maar blijven oefenen todat het goed gaat..
)
) CGJ12 schreef:Sommige dingen kun je thuis niet oefenen.
Zelfs als je buiten mededinging wilt starten mag er geen slof aan (dan pak je toch niemand prijzen af, en krijg je nooit een winstpunt).
Wat kan daar nu op tegen zijn? (ja, de reglementen........)
Ik doe het trouwens niet. Daar niet van.
Maar wel hypocriet dat je thuis dat ding er jaren aan mag hangen, maar bij een HC niet........
CGJ12"]
[quote="janna schreef:Ah, dus een Thiedeman mag ook niet meer. Ik heb zelf toch zoiets, als je die dingen nodig hebt, blijf dan nog maar even thuis dooroefenen.
Afgelopen weekend reed er hier ook iemand met slof op concours. Die werd daarop aangesproken, waarna de jury/vertegenwoordiger een grote mond kreeg van de deelneemster. Als ik die vertegenwoodiger was, had ik dus mooi een waarschuwing gegeven. Als het niet mag, mag het niet, klaar, geen discussie.