Verslag SGW hooge mierde, foto's volgen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-04 07:46

De hindernissen van de M pony's en L paarden.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Fietsend foto's nemen is niet ideaal Tong uitsteken
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
weer fietsent genomen

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En de laatse heb ik niet

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 09:33

Gefeliciteerd Maartjuh, goed gedaan!!

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 11:46

hmmzzz als ik deze foto's zo zie was de B paarden zeker niet makkelijker dan de L paarden.

De waterbak was ingewikkelder dat wel.

Maar de B paarden had voor hindernis 7 en 8 eerst een berkensprong raar vanuit een kleine bocht gesprongen en voor hindernis 8 een trakhener.
Hindernis 7 van de L paarden, die punt was makkelijker te rijden voor de B paarden dan die berkensprong, alhoewel ik zo natuurlijk niet weet hoe die punt aan te rijden was.
Die dubbel hindernis 8 voor de L paarden was ook zeker niet moeilijker dan het dubbeltje voor de L paarden.

De zitbank bij de opsprong (hindernis 4) was voor de B nog wel 1 galopsprong achteruit gezet.

Hindernis 12 (dat kruis) was wel wat moeilijker voor de L dan voor de B.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 11:56

Hindernis 8 ziet er wel goed uit. Volgens mij was het L toch wel goed te doen geweest.

We hebben nog 4 wp over. Dus stel dat W'werf en Ysselsteyn allebei een foutloze rit opleveren, dan wordt Princenhage een HC wedstrijd. Zo kort van tevoren naar het L omschrijven zal wel moeilijk zijn. En bovendien weet ik niet zeker of Princenhage wel de meest geschikte wedstrijd is om naar het L te gaan.
Ws. wordt de eerste L wedstrijd dan indoor Wanroy.

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-04 12:12

gomir schreef:
Justine nog wel Haha! Zal die leuk vinden Tong uitsteken

Hij had in Ede al M gereden hoor reddytobias, toen was hij geloof ik tweede

Zie net dat mijn computer te traag is om jullie bij te houden...VOlgende keer zal ik je direct sms-en nadat ik John gesproken heb reddytobias Haha!
Ik ben nu trouwens wel benieuwd naar de reden van die klacht Maartjuh Schijnheilig

ik zie nu op de uitslagen dat ik justinE bedoelde, en julie justin....

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-04 12:13

Scum schreef:
Hindernis 8 ziet er wel goed uit. Volgens mij was het L toch wel goed te doen geweest.

We hebben nog 4 wp over. Dus stel dat W'werf en Ysselsteyn allebei een foutloze rit opleveren, dan wordt Princenhage een HC wedstrijd. Zo kort van tevoren naar het L omschrijven zal wel moeilijk zijn. En bovendien weet ik niet zeker of Princenhage wel de meest geschikte wedstrijd is om naar het L te gaan.
Ws. wordt de eerste L wedstrijd dan indoor Wanroy.

princehage is verbeterd, maar heeft nog steeds geen super reputatie.. Wanroy is moeilijk, komen er vaak heel wenig rond. Om dat crosspaarden, (meestal) vooruit willen, en in zo'n kleine hal, kunnen de meeste niet in hun ritme komen. waardoor driekwart uit wordt gebeld.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 12:27

Ja, dat klopt wel, maar er worden er ook heel veel uitgebeld door een verkeerd parcours.

5 Jaar geleden voor het laatst in Princenhage geweest. Bij het B dacht ik van de eerste 5 hindernissen... MY GOD! waar zijn we aan begonnen!
Maar de hindernissen die daarna stonden vielen wel mee. Ik weet wel dat iedereen daar te laat binnenkwam. En dat de ruiter waarvoor ik groomde 54 seconden te vroeg was. Dat paard had gewoon het bit vastgepakt bij de start en ging er vandoor tot aan de finish.
Weet jij iets van het springen af daar? 5 jaar geleden zaten er een stelletje mafkezen. Daar was toen het NKB kampioenschap, en ze hadden nog niet eens een electronisch oog bij het springen! En ook geen stopwatch! Ze zaten gewoon met een horloge (nog niet eens digitaal) en dan keken ze waar de secondewijzer stond als je begon en waar hij stond als je eindigde. En dan uitrekenen hoeveel secondes je erover gedaan had.....

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-04 12:31

het springen was vorig jaar flut.. Ontzetten slecht gebouwd, slecht geregeld.

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-04 13:46

ik hoop dat paul van oers de foto erop snel op zet. ik ben ongeduldig (beetje maar Schijnheilig )

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 13:55

Ik heb net ook ff gekeken, maar ze staan er nog niet op. Hij zat bij de picknicktafel.

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-04 14:51

ik heb hem niet gezien..

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-04 12:25

hehe eindelijk foto's...

mijne:

Afbeelding

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 13:09

Ik zie een kruisje Maartjuh.

Maartje__