Startlijsten.nl is echt geweldig. Wij maken er als vereniging al enige tijd gebruik van en hebben zinskort een eigen site. Nu plaatsen we de vraagprogamma's op startlijsten.nl en bij de startlijst plaatsen we een verwijzing naar onze eigen site. ...
Scum
Geplaatst: 23-06-04 14:58
Maar dat is dus net zo schadelijk als het plaatsen van word en excel files. Ik bekijk het ook even vanuit de automatiseringshoek. Ook hierin kunnen macro's met virussen meegestuurd worden. Daarnaast genereert het een hoop onzinnige code die de boel vertraagt en neemt het veel plaats in beslag. En er worden ook nog eens een heleboel extra files gegenereert die HTML niet nodig heeft maar die wel plaats gebruiken. Ook wat betreft Powerpoint. Dat moesten ze nou eens verbieden om dat als HTML op te slaan. Wat daar voor een troep uitkomt...
Ik heb nog ergens een add in voor excel liggen. Die maakt schone HTML van Excelfiles en laat de onzinnige en overbodige code weg. Helaas kon ik er geen gratis vinden voor word. Beste optie is gewoon om het in HTML te maken. Schone code, veel sneller, geen troep en alles mooi in dezelfde opmaak.
Kitty
Geplaatst: 23-06-04 15:08
HTML-bestanden kunnen ook gewoon geuploaded worden op Startlijsten.nl.
Scum
Geplaatst: 23-06-04 15:56
En dat is natuurlijk een goede zaak. Ik besef natuurlijk wel dat de meeste mensen geen html kennen maar daar zijn tegenwoordig prima oplossingen voor (bijv. Frontpage).
laida
Geplaatst: 23-06-04 23:38
zijn er nog meer mensen die starttijden willen weten?